Bekijk originele versie : Voor tijdschrift Glamour meiden gezocht!!
Dag dames,
Ik ben redactielid van het tijdschrift Glamour en vroeg me af of jullie mij konden helpen. Voor de mei editie ben ik opzoek naar een Marokkaanse dame die binnenkort gaat trouwen. Ik wil een de verschillen tussen de Marokkaanse en Nederlandse bruiloft weergeven, met interviews, beeldmateriaal en meeloopdagen met de bruid. Het gaat hier alleen om de bruid.
Ik hoop dat jij je aangesproken voelt, of iemand in je omgeving kent, schroom dat niet om mij een pm te sturen. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op.
Alvast bedankt!
Groetjes
khadoeja
15-02-2006, 22:52
Zooo leuk :D.....maar nee sorry kan je nie verder helpen :(
Zooo leuk :D.....maar nee sorry kan je nie verder helpen :(
Jammer Khadoeja, het is inderdaad een leuk opdracht van Glamour. Laat me weten indien je wel iemand tegenkomt die in het plaatje valt.
Groetjes Glamour
Helaas...... ik heb mijn Prins Charming nog niet gevonden
Helaas...... ik heb mijn Prins Charming nog niet gevonden
Komt wel, ik zeg altijd maar: hij is momenteel in Afrika en lopend hiernaar toe. :D
Komt wel, ik zeg altijd maar: hij is momenteel in Afrika en lopend hiernaar toe. :D
ahhaha die is goed..... de mijne loopt ook nog ergens rond maar :kweetnie: wanneer hij me tegen zal komen.....
ik hoop echt dat je iemand vind, echt een leuk idee... ik wacht in spanning af tot de Glamour van mei op de mat valt (heb namelijk een abonement)
ahhaha die is goed..... de mijne loopt ook nog ergens rond maar :kweetnie: wanneer hij me tegen zal komen.....
ik hoop echt dat je iemand vind, echt een leuk idee... ik wacht in spanning af tot de Glamour van mei op de mat valt (heb namelijk een abonement)
Jah toch :o .. hoewel ik wel aan mijn water voel dat hij in de buurt is :D
Leuk dat je een abbonement hebt! Wat vind je van de glamour, jah vast leuk anders ben je niet geabboneerd, maar wat vind je van het feit dat er zelden iets wordt geschreven over de Marokkaanse dames, die in mijn ogen de mode in Nederland wel een beetje bepalen op straat?
mickymous
16-02-2006, 12:32
Leuk dat je een abbonement hebt! Wat vind je van de glamour, jah vast leuk anders ben je niet geabboneerd, maar wat vind je van het feit dat er zelden iets wordt geschreven over de Marokkaanse dames, die in mijn ogen de mode in Nederland wel een beetje bepalen op straat?
heeej leuk johh, als ik iemand het zou willen doen in mijn omgeving geef ik het je zeeeeeker door,leuke opdracht.
zeg hebjij geen leuke baan voor mij bij je:goedzo:
lijkt me supper leuk om er te werken. ik meen het hoor zie dit als een open sollicitatie.:hihi:
nee joh maar vertel..no vacaturies??
heeej leuk johh, als ik iemand het zou willen doen in mijn omgeving geef ik het je zeeeeeker door,leuke opdracht.
zeg hebjij geen leuke baan voor mij bij je:goedzo:
lijkt me supper leuk om er te werken. ik meen het hoor zie dit als een open sollicitatie.:hihi:
nee joh maar vertel..no vacaturies??
inshaAllah, advies: studeer journalistiek, onderscheid je van je medestudenten en van andere, van op en schrijf goed. Ga vervolgens overal solliciteren! én erg belangrijk blijf vertrouwen hebben in jezelf dat je er wel komt.
Of doe je dit alles al? Kan ook, dan help ik je inshaAllah!
Ik vind het echt een leuk blad...alleen jammer dat het lang duurde voordat mijn abbonement in ging... ik was namelijk iets misgegaan bij de administratie. Ik heb veel abbonementen lopen... Cosmo, Beau Monde, en de Nieuwe Revu... mijn paps zegt altijd met dat geld kun je echt wat beters doen.
Wat betreft je opmerking dat Marokkaanse dames de mode in Nederland bepalen heb je enigzins gelijk.... sommige meiden zien er top uit maar bij sommige denk ik echt... kom op meid dit kan echt niet... (maar dit is bij andere nationaliteiten ook het geval)
Misschien kun je deze topic ook bij het forum trouwen plaatsen....
Ik vind het echt een leuk blad...alleen jammer dat het lang duurde voordat mijn abbonement in ging... ik was namelijk iets misgegaan bij de administratie. Ik heb veel abbonementen lopen... Cosmo, Beau Monde, en de Nieuwe Revu... mijn paps zegt altijd met dat geld kun je echt wat beters doen.
Wat betreft je opmerking dat Marokkaanse dames de mode in Nederland bepalen heb je enigzins gelijk.... sommige meiden zien er top uit maar bij sommige denk ik echt... kom op meid dit kan echt niet... (maar dit is bij andere nationaliteiten ook het geval)
Misschien kun je deze topic ook bij het forum trouwen plaatsen....
Jah inderdaad, vooral het feit dat sommige meiden niet kunnen inschatten wat wel en niet past, met als resultaat dat hun bil, heup, buik en borst eruit kan vliegen.. :jammer:
Maar vele zien er echt heel leuk uit, creatief combinatie etc.
Ik heb deze oproep iid al daar ook geopend. Maar nog niets waarvan ik denk: Juist zij moet ik hebben. Maar Khair toch. Alles op zijn tijd.. :goedzo:
lipglossy
17-02-2006, 09:20
GLAMOUR RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
en vooral deze maand my god zoveel leuke dingen in het blad ik heb hem nu naast me haahahahahah
en ik denk dat ik me ga opgeven voor de stiletto run 10.000 euro aan kleren ayemaaa eyenoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maare redactieleden van GLamour ga zo door zoveel leuke dingen voor maar 2 euro yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D
ilovekarim
17-02-2006, 09:54
hey meid dit is niet mijn account van mn nicht die is al getrouwt helaas maar ik wil ook binnekort gaan trouwen alleen ik ben nl en mijn man is marokaans
GLAMOUR RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
en vooral deze maand my god zoveel leuke dingen in het blad ik heb hem nu naast me haahahahahah
en ik denk dat ik me ga opgeven voor de stiletto run 10.000 euro aan kleren ayemaaa eyenoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maare redactieleden van GLamour ga zo door zoveel leuke dingen voor maar 2 euro yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:D
hahahaha gekkie... Leuk dat je het leuk vind joh. :goedzo: Geniet ervan...
hey meid dit is niet mijn account van mn nicht die is al getrouwt helaas maar ik wil ook binnekort gaan trouwen alleen ik ben nl en mijn man is marokaans
Dát maakt niet uit! Mits het een Marokkaanse bruiloft gaat worden. Wanneer ga je trouwen?
Gr. Glamour
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.