Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sousiaat, isjhelhien. shelhaat!!Help een souassaband@!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

ambitiontje
15-02-2006, 21:22

Lieve dames en misschien ook heren. Wie van jullie kent een band die goed soussia kan spelen, of zelfs alleen maar soussia kent met af en toe arabische liedjes er tussen... Mijn aanstaande en ik zijn daarnaar op zoek en we weten niet of er wel een is...:) Dus wie kan ons helpen aan een band voor onze bruiloft, wa salam

ambitiontje
15-02-2006, 21:53
WOW :schrik2: gaan jullie die echt nemen??? Mag ik ook komen?? wa salam

lieve_meid
15-02-2006, 22:19
Ik Ga Ahet Num Voor Je Regelen Meis

ambitiontje
15-02-2006, 23:24
Ik Ga Ahet Num Voor Je Regelen Meis gaan jullie in Nederland trouwen of in Marokko?? Ik wil namelijk in Nederland trouwen. Dankjewel voor de moeite liefs:kus:

lieve_meid
16-02-2006, 00:17

gaan jullie in Nederland trouwen of in Marokko?? Ik wil namelijk in Nederland trouwen. Dankjewel voor de moeite liefs:kus: Nee insa allah hier meis, Deze band heb ik een keer meegemaakt en vond ze echt heel erg goed,ze zijn souasa dus als je alleen sous muziek wilt dan kan dat ook maar ze zingen ook arabisch,chark en rai morgen ins allah krijg je het num van me

lieve_meid
16-02-2006, 23:30
Lieve dames en misschien ook heren. Wie van jullie kent een band die goed soussia kan spelen, of zelfs alleen maar soussia kent met af en toe arabische liedjes er tussen... Mijn aanstaande en ik zijn daarnaar op zoek en we weten niet of er wel een is...:) Dus wie kan ons helpen aan een band voor onze bruiloft, wa salam meid ik heb het nummer voor je, ze heten Group Anouar sous tel 0618858654 succes

ambitiontje
16-02-2006, 23:50
Hartelijk bedankt meid, ik dacht dat je de echte oudaden bedoelde. maar als deze ook goed zijn dan vind ik het orima. Heb je ze al een keer zien optrden lieve meid?? Zijn ze ook betaalbaar...Maar het belangrijkste vind ik: kunnen ze een hele avond spelen? Nogmaals bedankt voor al je moeite!!! Wa salam

lieve_meid
17-02-2006, 00:08
Hartelijk bedankt meid, ik dacht dat je de echte oudaden bedoelde. maar als deze ook goed zijn dan vind ik het orima. Heb je ze al een keer zien optrden lieve meid?? Zijn ze ook betaalbaar...Maar het belangrijkste vind ik: kunnen ze een hele avond spelen? Nogmaals bedankt voor al je moeite!!! Wa salam Hey lief Nee ik bedoelde geen oudaden, Deze heb ik een keer meegemaakt,en ze waren echt top was een dooie bruiloft waar niemand op wilde staan en hun heb er alles aan gedaan om de mensen op de dansvloer te krijgen,maar het kwam omdat het een gemengd bruiloft was, ik weet verder niets over hun meis,dus ook de prijzen weet het niet. volgens mij kan je wel een band bij hun terig kijken want ze waren ook bezig met opnemen. Verder spellen ze ook arabisch en rai als je dat wilt. laat weten als je ze hebt gesproken

ambitiontje
17-02-2006, 00:24
Hey lief Nee ik bedoelde geen oudaden, Deze heb ik een keer meegemaakt,en ze waren echt top was een dooie bruiloft waar niemand op wilde staan en hun heb er alles aan gedaan om de mensen op de dansvloer te krijgen,maar het kwam omdat het een gemengd bruiloft was, ik weet verder niets over hun meis,dus ook de prijzen weet het niet. volgens mij kan je wel een band bij hun terig kijken want ze waren ook bezig met opnemen. Verder spellen ze ook arabisch en rai als je dat wilt. laat weten als je ze hebt gesproken Ik laat mn aanstaande ze morgen bellen, en dan hoor je het wel!:D Mijn bruiloft is ook gemengd ik hoop echt dat er mensen gaan dansen!! Dat zou echt super zijn.. Bij mij zijn de meeste mensen ook dichte familieleden en vrienden. De meeste mensen kennen elkaar wel. We hopen dat wie niet meer dan 160 mensen krijgen op de bruiloft;) Ik wil een knusse bruiloft. Niet een bruiloft waar 200 mensen zitten die je niet kent en maar 30 familieleden. wa salam

lieve_meid
17-02-2006, 00:29
Ik laat mn aanstaande ze morgen bellen, en dan hoor je het wel!:D Mijn bruiloft is ook gemengd ik hoop echt dat er mensen gaan dansen!! Dat zou echt super zijn.. Bij mij zijn de meeste mensen ook dichte familieleden en vrienden. De meeste mensen kennen elkaar wel. We hopen dat wie niet meer dan 160 mensen krijgen op de bruiloft;) Ik wil een knusse bruiloft. Niet een bruiloft waar 200 mensen zitten die je niet kent en maar 30 familieleden. wa salam is goed meis,anders moet je ook de band bekijken voordat je een beslissing neemt, ik hoop het wel voor je insa allah,op de bruiloft van me broer hadden we 800 mensen:maf2: :maf2: echt waar,terwijl we eigenlijk helemaal geen familie hebben maar kennisen en toen we de band bekeken waren mensen waarvan we dachten WIE IS DAT :confused: :confused: Wat een nicht had gedaan op haar bruiloft bij de uitnoding had ze namen van die mensen,en ze zei ook tegen ze neem je uitnodiging mee eenmaal bij de entree was daar een beveiliger ook al hoor je bij je moeder en je zus dus dat zijn 2 mensen,de 3e komt er gewoon niet in er waren toen heeel veel mensen terug gegaan zelf mensen die met kinderen kwamen gingen terug :hihi: :hihi: Dat is ook een oplossing voor marokanen

ambitiontje
17-02-2006, 00:34
maar hoe doet die beveiliger dat dan? Ik bedoel je verstuurt per gezin een uitnodiging uit.. Dat meisje kan toch gewoon iemand meenemen?? Ik begrijp effe nie hoor (bloosbloos) Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt geen probleem dat iemand een vriendin of nicht meeneemt, maar dan wil ik het wel van te voren weten, snap je dan kan ik het bijhouden. wa salam

ambitiontje
17-02-2006, 00:36
oooh wacht ik heb nogmaals gelezen ik begrijp het nu helemaal!! Hahha dat is inderdaad een goeie! Ik ga erover nadenken. Wa salam

lieve_meid
17-02-2006, 01:17
maar hoe doet die beveiliger dat dan? Ik bedoel je verstuurt per gezin een uitnodiging uit.. Dat meisje kan toch gewoon iemand meenemen?? Ik begrijp effe nie hoor (bloosbloos) Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt geen probleem dat iemand een vriendin of nicht meeneemt, maar dan wil ik het wel van te voren weten, snap je dan kan ik het bijhouden. wa salam Als jij je buurvrouw hebt en zij heeft dus weer een dochter dus dan ga jij ervan uit dat ze met z'n 2 komen en dat staat dus p de kaart en als ze met z'n 3 komen dan mag degene er niet in. Okee als je het van te voren weet is het geen probleem,maar als al die 100 gezinnen allemaal iemand meenemen tjah dan raakt je zaal helemaal vol met onbekenden

lieve_meid
17-02-2006, 01:17
oooh wacht ik heb nogmaals gelezen ik begrijp het nu helemaal!! Hahha dat is inderdaad een goeie! Ik ga erover nadenken. Wa salam hahahahaha,nadat had getypt zag ik dat je het begreep:hihi: :hihi: :hihi:

ambitiontje
17-02-2006, 14:36

hahahahaha,nadat had getypt zag ik dat je het begreep:hihi: :hihi: :hihi: :maf2: Maareh, schrijf je er dat op met pen of kifesh, want is duur om iedere kaart apart te drukken.. dankje

Pagina's : [1] 2 3