Bekijk originele versie : www.youngsterdam.nl
BentDagilia
05-05-2003, 21:17
Leuke site... een aanradertje voor de mensen die het hier even gezien hebben en voor de mensen die iedere zondag naar youngsterdam kijken en naar de radio luisteren.. het is echt heel mooi geworden ;)
heb je gister geluistert
k was echt blij toen ik hoorde dat jawad chaabi kwam
ik wachten en wachten
luisteren naar die gare muziek maar ze waren er niet
maar later was het wel leuk die stelling
:zwaai:
BentDagilia
05-05-2003, 21:24
ja die stelling deed wel... grappige was dat ik ze nog met ze alle in de stad zag.. ik zag johny boy mohamed, salahhedin hahaha is wel lache je ziet ze in de stad en dan opeens in de avond houden ze een radio programma en ze komen op tv hahaha maar ze hebben echt leuke radioprogramma's vorige keer hadden ze RBATI gehaald die groep was echt feeste :D hahaha
Origineel gepost door Bent Dagilia
ja die stelling deed wel... grappige was dat ik ze nog met ze alle in de stad zag.. ik zag johny boy mohamed, salahhedin hahaha is wel lache je ziet ze in de stad en dan opeens in de avond houden ze een radio programma en ze komen op tv hahaha maar ze hebben echt leuke radioprogramma's vorige keer hadden ze RBATI gehaald die groep was echt feeste :D hahaha
de vorige keer waren kifesh en redouan bij mij op school
maar wat ze daar deden????? :confused:
en ik zie Mohammmed soms in osdorp
echt grappig ik weet allemaal wie ze zijn maar ze weten niet wie ik ben :hihi:
Maar ja meestal zijn het herhalingen op zondag is wel een beetje kl*te
Origineel gepost door BennY_D
Maar ja meestal zijn het herhalingen op zondag is wel een beetje kl*te
ze zeiden gister dat deze volgende zondag nieuwe uitzendingen komen
dus dan pas ga ik weer kijken:D
Origineel gepost door Sundous
ze zeiden gister dat deze volgende zondag nieuwe uitzendingen komen
dus dan pas ga ik weer kijken:D
Ewa ik hoop het eindelijk weer nieuwe JohnnY Boy afleveringen
en ik hoop dat we die kifech wat vaker te zien krijgen :D
BentDagilia
05-05-2003, 21:37
eej haddne jullie ook Youngsterdam van Almere gezien.. ze hadden een filmpje over drugs Kapot lache. en die second generation mensen zijn Mrowan hahah wollah ze zijn echt lache :D
een keer belde een jonge zo naar youngsterdam hij zegt zo
ja hallo eej tof dat ik in de uitzending ben gekomen enzo
ik wil graag de groeten doen aan najat, leila, mohamed , aisha en aan je Moeders k ut en die gast belde 5 keer of zo ik lag helemaal dubbel :D
BentDagilia
05-05-2003, 21:39
wie is Kifesh van die mensen??:D
inyourface
12-05-2012, 02:00
leuke site... Een aanradertje voor de mensen die het hier even gezien hebben en voor de mensen die iedere zondag naar youngsterdam kijken en naar de radio luisteren.. Het is echt heel mooi geworden ;)
youngsterdam radio - amsterdam here we go
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.