Bekijk originele versie : baka bana en couscous, virgil en achmed, zwart en wit...
mijn surinaams/marokkaans gezin en ik gaan zo multiculti worden dat mijn kinderen niet eens weten wat ze nou eigenlijk willen mokro of suri :D.
Bent_Fes
05-05-2003, 21:12
Proficiat..........
Ik ben blij voor je meid dat je degene hebt gevonden met wie je de rest van je leven wilt delen maar vind je het niet een beetje dom dat ie geen moslim is???
En veen ve tetouan 3ed 3emloe kasar zohour wela kasar badi3 :D
Origineel gepost door ouiam_tet1
nee, ik ben verwaarloosd door m'n ouders, ik krijg alle aandacht en liefde van moreno die ik altijd heb gemist. en hij is niet 1 of andere neger hij is neger djalie, de man van m'n leven :verliefd:
:hihi:
Ou 3ed ismou Moreno :hihi:
:boos: broer van kais? broer van kais? :boos: ik ben een CHICKIE CHICKIE HOOR JE ME IK BEN EEN CHICKIE kijk bij geslacht dan
maar dank je wel voor je uitnodiging :D
salimma19
05-05-2003, 21:52
Meisje.........Allah houd meer van je dan wie dan ook. Hij moet eerst moslim worden en dan mag je met hem trouwen. Ik wens je verder wel alle geluk. Effe ter verduidelijking.......ik heb niks tegen negers maar ik vind het jammer dat je hem belangrijker vind dat je Schepper Allah swt.
Gefiliciteerd meid
Salimma19 :goedzo:
En ja ik ben het zusje van Kais :)
salimma19
05-05-2003, 22:21
Origineel gepost door BennY_D
Salimma19 :goedzo:
En ja ik ben het zusje van Kais :)
Ik wil nu weten wie Kais is??? Ben je echt zijn zusje??? Is hij lief?? is hij mooi?? is hij schattig??? hoe oud is hij?? Is hij vrijgezel??? :Iluvu:
hahahaha
Maar ja........islam is belangrijk he........en nogmaals..........wie is Kais.......nooit van gehoord of gezien
salimma19
06-05-2003, 01:39
Doenia1980 :goedzo: Je hebt wel gelijk. Ik hoop dat meisjes er goed over nadenken voordat ze zoiets verschrikkelijks doen
TemsoenT
06-05-2003, 01:54
ik ook niet damnnn
Miss_Crazy
06-05-2003, 22:28
ik d8 al ouiam met een neger?
al ken ik je nie persoonlijk
maar of het nou een leuk grapje was?
:rolleyes:
ArabLady
06-05-2003, 22:33
kais is lief :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.