Bekijk originele versie : stom he, dat je aan de telefoon een heel ander beeld kunt hebben!
Alhocimatje
15-02-2006, 15:46
dit is wat ik een intercedente tegen haar collega hoorde zeggen! TERWIJL IK IN DE WACHTKAMER ZAT, eenmaal aangeschoven:"tja sorry maar de functie waar je op hebt gesolliciteerd is voorzien, maar ik ga verder voor je kijken"
VUILE VIEZE ....... dat het zijn! jullie gaan mijn dit keer echt niet vertellen dat het niet met mijn hoofddoek te maken heeft! wel degelijk, nu ga ik stappen ondernemen! waarom heb ik mijn grote bek niet opengetrokken over wat ze zei...:(
Ilhampje
15-02-2006, 15:50
Wat vreemd, maar waarom zei ze dat tegen haar collega en niet tegen jou?
Sabr meid, het is een moeilijke tijd maar inshallah zal je een leuke baantje vinden...ik ben ook een tijdje op zoek!
wat een verschrikkelijk wijf, meid je moet echt je mond opentrekken hoor anders wordt er gewoon over je heen gelopen in deze maatschappij!
Alhocimatje
15-02-2006, 15:52
weet ik veel, ik weet het echt niet..., het lijkt we alsof we insekten zijn ofzo en dat onze hoofddoek hun gaat bijten, ja het heeft een mond en eet mensen op, ik ben zo kwaad op dit moment, dat wil je niet weten en waarom is mijn niet door de telefoon al verteld dat de functie voorzien was, waarom liet ze me helemaal komen voor niet, waarom zei ik niets op dat moment, ik had haar verrot moeten schelden!
Hoe weet je dat ze het over jou hadden?
Intercedentes hebben constant mensen aan de lijn?
Bij welke was jij gegaan> Randstad is wel professioneel hoor.
Ik heb gelukkig een jongeman, heel aardig en top!
tangiia23
15-02-2006, 15:54
Hoe weet je dat ze het over jou hadden?
Intercedentes hebben constant mensen aan de lijn?
Bij welke was jij gegaan> Randstad is wel professioneel hoor.
Ik heb gelukkig een jongeman, heel aardig en top!
nee ze had het over haar spookvriendje nou goed:moe:
sohaiyla1983
idiote racisten schijterds
Alhocimatje
nee lieve schat, het was een uitzendbureau in het centrum waar waarschijnlijk geen debiel naar binnen gaat, en jah ze had het over mij omdat ik naar binnen stapte en in de wachtkamer moest wachten totdat ze mij naar binnen riep, toen hoorde ik het haar tegen haar collega zeggen, ik was de enige klant daar....
Alhocimatje
15-02-2006, 15:58
het was INDIVIDU uitzendbureau, iemand hier raadde me aan daar binnen te stappen en ik dus afspraak maken naar aanleiding van een open vacature die ik op hun site had gezien, oke eenmaal daar aangekomen was de functie voorzien, weet je ik snap het niet meer, dan zeggen tegen me ach niet in een slachtofferrol gaan zitten, maar hoe kan je hier tegenop gaan? hoe?
als allochtoon moet je gewoon harder werken voor dezelfde positie....maar ik zie het als een goede eigenschap..omdat we harde werkers worden!!
ga niet een slachtofferpositie aannemen , de enige dupe ben jijzelf!
ik zou teruggan , haar ermee confronteren en je uitlaten schrijven....
OptimusPrime
15-02-2006, 16:04
Houd het hoofd altijd koel. Je kunt je nog zo druk en kwaad maken, en dit kenbaar maken aan desbetreffende perso(o)n(en), maar daarmee bevestig je alleen maar het beeld dat islamofoben van je hebben. Je wordt door dit soort situaties alleen maar sterker door de moed niet op te geven.
Geduld is de sleutel.
Alhocimatje
15-02-2006, 16:04
ja zoiezo ga ik never nooit meer terug en/of reageren op hun site, ik weet ik moet niet de slachtoffer spelen, maar zulke dingen kunnen me zo kwaad maken!
Alhocimatje
15-02-2006, 16:06
ja inderdaad, geduld insjaAllah...
nee ze had het over haar spookvriendje nou goed:moe:
Was jij erbij? :rolleyes:
Topicstarter, ooit zal je de baan vinden waar ze je accepteren en totdan is het of slikken of tegenspreken als je onrecht wordt aangedaan.
Je hebt er iig wat van geleerd.
Ik heb ook pas laatst een duidelijke situatie meegemaakt.Er was een jongen gestopt met werk,een project, ik reageerde daarop door met een voorstel te komen, om mijn vriendin te laten werken, Ze is gewoon een hollandse meid met een aparte voornaam.
Ik stelde het voor aan mijn chefin, die het project leidde en zei haar naam begon er over te vertellen, zegt ze ineens, ooh ook een exotische naam, waar komt ze vandaan :wow: Dus ik dacht bij mezelf wat maakt dat uit.
Maar ik pakte haar toch trg door te zeggen, maak je geen zorgen het is een hollandse meid met blond haar en blauwe ogen.
Toen veranderde ze gelijk van onderwerp..uiteindelijk mocht ze op gesprek en was ze het geworden.
Iedereen!! Zelfs jij zult bepaalde vooroordelen hebben, alleen heb je er gekke tussen die ze daadwerkelijk laten zien en uitspreken.
OptimusPrime
15-02-2006, 16:15
ja zoiezo ga ik never nooit meer terug en/of reageren op hun site, ik weet ik moet niet de slachtoffer spelen, maar zulke dingen kunnen me zo kwaad maken!
Het is begrijpelijk dat je je kwaad maakt, maar het is niet zo verstandig om je emoties aan zulke mensen te tonen. Je schiet er niks mee op. Gewoon blijven solliciteren, en als het moet geef je door de telefoon aan dat je een hijaab draagt. Zet wel ff de recorder aan van je mobieltje. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.