Bekijk originele versie : Ben ik de enige ?
Apatisch
05-05-2003, 19:42
Ben ik de enige die zich als een 'vreemde' voelt tussen z'n familie ?
De laatste tijd besef ik het alsmaar meer.
Ik ga niet meer op familiebezoek sinds ik het zelf voor het zeggen heb.
Het is niet dat ik ze niet mag... alhoewel er zijn er vele die mogen 'doodvallen' en ik zou er niet om rouwen, as a sort of speech.
Ik heb gewoon geen feeling met ze.
Niet dat ik het erg vind om er geen deel van uit te maken , het liefste wat ik wil , is zeggen dat ik geadopteerd ben ;).
Neen serieus, ik dacht er even aan omdat iedereen rondom me het altijd heeft over trouwfeest hier , geboortefeest daar , verloving, besnijdenis ... dus alles wat te maken heeft met een familiebezoek.
Maar mij zegt het dus totaal niets maar ook echt niets.
Als wij familiebezoek krijgen dan verdwijn ik het liefst.
Mijn moeder noemt me een Alien en mijn pa die is harstikke jaloers dat hij niet mee mag verdwijnen.
En als m'n moeder me zover krijgt om te blijven (wanneer de schuldgevoelens het winnen van m'n koppigheid) , ja dan is het hek echt van de dam:
ik zit erbij als een martelaar en heb ongeloofelijke moordneigingen want ik heb het gevoel dat ik continue de meest dwaze onzin aanhoor, of ligt dat aan mijn selectief geheugen en mijn vooroordelen ?
Het komt erop neer dat mijn o zo conservatieve familie (nogal zachtjes uitgedrukt) niet veel meer heeft te vertellen dan:
ik geef hier even de top 3
number 1: geld (en dan verdwijnen alle scrupules meteen :))
number 2: vrouwen (de o zo oneindige bron van roddels)
number 3: kinderen (als ze zo goed konden opvoeden als praten...)
Wat ik me dus afvroeg : zijn er gelijkaardige zielen of ben ik echt een Alien zoals m'n moeder beweert ?
appelsap
05-05-2003, 19:49
Origineel gepost door Apatisch
Ben ik de enige die zich als een 'vreemde' voelt tussen z'n familie ?
De laatste tijd besef ik het alsmaar meer.
Ik ga niet meer op familiebezoek sinds ik het zelf voor het zeggen heb.
Het is niet dat ik ze niet mag... alhoewel er zijn er vele die mogen 'doodvallen' en ik zou er niet om rouwen, as a sort of speech.
Ik heb gewoon geen feeling met ze.
Niet dat ik het erg vind om er geen deel van uit te maken , het liefste wat ik wil , is zeggen dat ik geadopteerd ben ;).
Neen serieus, ik dacht er even aan omdat iedereen rondom me het altijd heeft over trouwfeest hier , geboortefeest daar , verloving, besnijdenis ... dus alles wat te maken heeft met een familiebezoek.
Maar mij zegt het dus totaal niets maar ook echt niets.
Als wij familiebezoek krijgen dan verdwijn ik het liefst.
Mijn moeder noemt me een Alien en mijn pa die is harstikke jaloers dat hij niet mee mag verdwijnen.
En als m'n moeder me zover krijgt om te blijven (wanneer de schuldgevoelens het winnen van m'n koppigheid) , ja dan is het hek echt van de dam:
ik zit erbij als een martelaar en heb ongeloofelijke moordneigingen want ik heb het gevoel dat ik continue de meest dwaze onzin aanhoor, of ligt dat aan mijn selectief geheugen en mijn vooroordelen ?
Het komt erop neer dat mijn o zo conservatieve familie (nogal zachtjes uitgedrukt) niet veel meer heeft te vertellen dan:
ik geef hier even de top 3
number 1: geld (en dan verdwijnen alle scrupules meteen :))
number 2: vrouwen (de o zo oneindige bron van roddels)
number 3: kinderen (als ze zo goed konden opvoeden als praten...)
Wat ik me dus afvroeg : zijn er gelijkaardige zielen of ben ik echt een Alien zoals m'n moeder beweert ?
ik was vroeger ook een alien:hihi:
...ben maar een kaas, maar ik vermoed dat er heel wat meer Maroc meiden rondlopen met die strubbels.
hoop dat je er een paar tegenkomt,
succes. :zwaai:
SweetRose
05-05-2003, 20:04
Nou zo echt nou ni echt hé...:rolleyes:
Maar ik vervreemd nu al een beetje van mijn familie door deze site :o
:maf2:
ach later zal ik hen wel weer zien :D:D
Apatisch
05-05-2003, 20:12
Waarom reageer jij er dan niet op , s.e.x.verlaafde ? :)
Apatisch
05-05-2003, 20:16
Appelsap:is het je familie dan gelukt om jou in haar webben te strikken ;)
Apatisch
05-05-2003, 20:18
Tijn: ... maar een kaas , heb meer zelfvertrouwen jongen :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.