Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : True ceramic pro

mrsmagica
15-02-2006, 10:57

Heeft iemand deze ? Zo ja is het echt een goede styler of niet. Ik heb een dikke bos krullen en das echt moeilijk met stylen. En de ceramic pro lijkt ideaal voor mn haar. Maar of dat echt zo is:confused:

mrsmagica
16-02-2006, 11:53
niemand?????

lecarma
26-02-2006, 23:36
ik heb hem gekocht voor in mijn kapsalon maar helaas nog niet gebruikt voor 1 van mijn klanten hij is wel heel snel op temperatuur en hij gaat tot 340 graden dus ik denk dat het geen probleem is voor dik haar

Sunshine_h
27-02-2006, 01:05
Hij lijkt me echt niet goed, zoals alle producten van Tel Sell. Koop gewoon de GA.MA of een chi-tang dan weet je zeker dat je goed zit.

lecarma
27-02-2006, 12:17

dat is gewoon grote onzin wat je nu zegt omdat 1 ding niet goed werkt wil neit zeggen dat alles niet werkt ik heb al vaker dingen bij telsell gekocht en nog nooit een miskoop gedaan het werkte allemaal

Nenet
01-03-2006, 00:16
jah ik heb die.. en het is kei goed.. beter dan al die style tangen die ik heb gehad!! je haar word snel styl en glans!! w0llah is echt waar

lecarma
01-03-2006, 00:41
ja dat was ook mijn iedee maar vindt het wel jammer dat je geen uitleg krijgt op welke graden je hem moet zetten voor welk haartype?

Ninoesh
01-03-2006, 10:05
Mijn zusje heeft hem gehaald en ze vindt hem geweldig. Hij wordt snel heet en stijlt echt perfect. Ze heeft wel zo een speciaal haarcrème gekocht erbij, iets met het woord silk erin ofzo. Maar ze is erg blij met haar koop, een maand geleden voor 100 euro en volgens mij zijn ze nu 79 euro! De haren van mijn zusje zijn superdik en krullend en het wordt chineeshaar:hihi: !!!

wipneusje
01-03-2006, 11:21
Waarom krullen niet gewoon krullen laten..tegenwoordig wilt iedereen ze stijlen..het lijkt net alsof er iets mis is met krullen..ik ben trots op mijn krullen:ego: En ik dacht trouwens dat krullen dit seizoen mode waren

sicilian_lady
01-03-2006, 12:28
Heeft iemand deze ? Zo ja is het echt een goede styler of niet. Ik heb een dikke bos krullen en das echt moeilijk met stylen. En de ceramic pro lijkt ideaal voor mn haar. Maar of dat echt zo is:confused: ik heb hem ook en hij is echt heel goed met die styl tang werken ze ook in kapsalons het is zekere een aanrader want hij behandeld zelfs neger haar