Bekijk originele versie : Arabische Europese Liga voert actie
Arabische Europese Liga voert actie
Het Anti Bezettings Comitee van de Arabisch Europese Liga heeft bevrijdingsdag benut, om hun politieke beleid kenbaar te maken.
Op het Spui werd een checkpunt met zandzakken en een wachthuisje opgericht. Daarna begonnen de Arabische jongeren, gekleed in Nederlandse en Israelische uniformen, de passanten te controleren.
Met deze provoceerende actie wilde de AEL kritiek opleveren aan de Nederlandse overheid, die volgens hun niks tegen de bezetting van Palestina door Israel doet. Ook werd de steun aan de Amerikanen in Irak bekritiseerd.
dat is wel een goeie :goedzo: en een terechte ook
Iedereen heeft zijn eigen oorlog te vechten en mischien is deze actie een van de oorlogen die het ael moet uitvechten wie ben jij om het voor hen uitmaken wat kan of niet... Soms moet je klappen uitdelen om mensen wakker te schudden...
MrEsco
Moslims moeten voor elkaar opkomen, maakt niets uit waar ze zijn?!?
sommige mensen zijn gewoon verwestert?!?
omdat ze daar wonen hebben ze pech?!?!?
ik ben bang voor Allah en niet voor iemand anders?!?!?
Amazoullou
05-05-2003, 22:17
Origineel gepost door pista
Tja, provoceren is zowat het enige waar het ael goed in is...das ook alles. En worden de Marokkanen in Nederland daar nu beter van?
Het importeren van de problemen in Palestina naar Nederland op zulke provocerende wijze zal de Marokkaanse gemeenschap geen goed doen.
Stop die idioten zou ik zeggen.. ;)
Pista, het importeren van problemen uit Europa naar Palestina op zulke provocerende wijze heeft de Palestijnen geen goed gedaan.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Tja, provoceren is zowat het enige waar het ael goed in is...das ook alles. En worden de Marokkanen in Nederland daar nu beter van?
Het importeren van de problemen in Palestina naar Nederland op zulke provocerende wijze zal de Marokkaanse gemeenschap geen goed doen.
Voor zover ik weet is het toch geen marokkanenpartij.:confused:
Moezhint
05-05-2003, 22:30
AAAhhhh trave***wijftrut, ben je echt zo ziek of echt zo ziek?? Ik krijg echt kokhalsneigingen van jou!
je ondergaat nu een ondergang van ongekende proporties en je beseft het geeneens!
Weet je wanneer ik beter word en wanneer ELKE marokkaan, MOSLIM beter van wordt??? JA wanneer PALESTINA ook beter wordt !!!
Wij hebben zoiets als broederschap en dat maakt jou diep ZIEK en VERBITTERD.
meer heb ik niet toe te voegen en kom please niet zeiken, trave***wijftrut!!!
Amazoullou
05-05-2003, 22:31
Origineel gepost door misantazaghin
Voor zover ik weet is het toch geen marokkanenpartij.:confused:
De AEL heeft vertakkingen in verschillende staten. In Belgie en Nederland bestaan de MEESTE leden en sympathisanten uit Marokkanen van berberse komaf.
AMAZOULLOU
Moezhint
05-05-2003, 22:34
Voor de rest juich ik die actie zwaar toe....
er zouden meer van zulke acties moeten komen!
Jongens van de AEL :goedzo:
RESPECT
Origineel gepost door wtc
eeeh leuk protest maar wat kan nederland nou doen? niet veel nederland heeft amper iets te zeggen in de EU. laat staan dat nederland hier over iets te zeggen heeft
dan weet je heel weinig, Nederland kan heel veel doen?!?
hulp en steun stoppen aan Israel
Amazoullou
05-05-2003, 22:42
Origineel gepost door wtc
eeeh leuk protest maar wat kan nederland nou doen? niet veel nederland heeft amper iets te zeggen in de EU. laat staan dat nederland hier over iets te zeggen heeft
Deze opmerking kan alleen maar van een Kaaskop komen.
Kaaskop de geldkraan moet dicht . De Kaaskopregering heeft toch controle over haar geldkraan ? Of niet ? De zionistische ambassade moet dicht. Dit zijn maar twee voorbeelden . Begrijp je Kaaskop ?
AMAZOULLOU
ja echt een kaaskoppen opmerking :hihi:
Origineel gepost door Amazoullou
De AEL heeft vertakkingen in verschillende staten. In Belgie en Nederland bestaan de MEESTE leden en sympathisanten uit Marokkanen van berberse komaf.
AMAZOULLOU
nogal logisch dat ze van berberse komaf zijn. De meeste marokkanen zijn van berberse komaf. Overigens domme imazighen. Meestal hangjongeren. Maar dan nog mag zo'n partij geen gevolgen hebben op een bevolkingsgroep terwijl ze hen niet eens vertegenwoordigen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.