Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mooie decoratie.......

mocro_ikiej
15-02-2006, 10:42

Dames, Wie weet bij wie je mooie decoratie + spullen zoals glazen borden etc. kunt huren om de zaal helemaal mooi om te toveren. En het liefst ook met serveersters, die erg vlot moeten zijn. Graag pas tips als je die gene wel echt een keer hebt mee gemaakt. Het belangrijkste is dat ze hun afspraken nakomen en op tijd aanwezig zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. P.s mochten jullie ook de prijzen weten, graag ook plaatsen. Nou alvast bedankt voor jullie moeite:kus:

malika_za
15-02-2006, 11:06
traiteur hanane............ is een goeie vind ik personelijk

mocro_ikiej
15-02-2006, 11:32
traiteur hanane............ is een goeie vind ik personelijk Bedankt voor je berichtje? Heb je een nummer van haar?

malika_za
15-02-2006, 15:05
Bedankt voor je berichtje? Heb je een nummer van haar? Kijk op deze site, daar vind je alle info die je nodig hebt http://www.traiteurhanan.nl/ Met hele mooie foto's en dergelijke

Whiterose1983
15-02-2006, 18:26

Kijk op deze site, daar vind je alle info die je nodig hebt http://www.traiteurhanan.nl/ Met hele mooie foto's en dergelijke Masha Allah, Heel mooi en proffesioneel Maar vast ook heeeeeeeeeeeeeeeel prijzig

malika_za
15-02-2006, 20:47
Masha Allah, Heel mooi en proffesioneel Maar vast ook heeeeeeeeeeeeeeeel prijzig De prijzen ken ik niet, maar het is wel zo dat als je deze neemt dan heb je gelijk alles in een. Catering, decoratie en bedienden. Een vriendin van mij heeft deze ook genomen en de bedienden waren perfect en wat ik zo goed vind is dat er ook rekening wordt gehouden met kinderen. Want ook al zet je het op de uitnodiging, de meeste nemen toch hun kinderen mee. En de bediende zijn heel vlot en heel netjes. Aardig ook nog. Echt er zat een vrouw tussen de gasten die de hele tijd overal commentaar op maakte maar zij hebben alles geslikt en gewoon hun werk goed gedaan. Maar voor de prijzen moet je hun opbellen.

Sabrina_MocrO
15-02-2006, 20:51
Catering Zohour.