Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse meiden zijn gewoon TOPPERS!!!

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
05-05-2003, 19:01

ja niet zeuren mensen.. Marokkaanse meiden zijn naar mijn mening de gezelligste en leukste meiden van alle nationaliteiten... een groot deel van mijn vriendinnenkring bestaat uit marokkaanse meiden en ik ben zelf marokkaanse en het is tot nu toe altijd goed gegaan... het feit dat marokkaanse meiden zouden roddelen enzo en jaloers zouden zijn achter je rug om vind ik een cliché. Sommige meiden zijn juist heel leuk, intelligent en grappig.. iets wat je bij meiden van een andere nationaliteiten niet zo gauw zo tegenkomen. daarnaast zitten Marokkaanse meiden vol verassingen... ze hebben vele karaktereigenschappen waar je gewoon van moet houden...En ja mag je ze dan mogen zij je ook en anders Grat 3lik ;) Want je moet ook weer geen ruzie zoeken met Marokkaanse meiden he ja dan ben je de Klos... :D ;) Zo, dat is eruit :rolleyes: En o wee als ik iemand nog iets slechts hoor zeggen over Marokkaanse meiden... :cool: Bent Dagilia ;)

Shining_Star
05-05-2003, 19:01
maroc girls are tha best :bril:

Masriya
05-05-2003, 19:03
Zou jij niet gaan lerennnnn??????:kwaad:

BennY_D
05-05-2003, 19:06
Origineel gepost door sexmaster vandaag is er nog een Marokkaans meisje door haar broer neergestoken toen hij haar hand in hand zag lopen met een Nederlander...3laaaaa Fdi7aaaa :D :D echt waar dammnnnzzzzzzz :eek:

Masriya
05-05-2003, 19:07

Origineel gepost door sexmaster vandaag is er nog een Marokkaans meisje door haar broer neergestoken toen hij haar hand in hand zag lopen met een Nederlander...3laaaaa Fdi7aaaa :D :D :schrik2:

HalfBlood
05-05-2003, 19:08
Origineel gepost door sexmaster vandaag is er nog een Marokkaans meisje door haar broer neergestoken toen hij haar hand in hand zag lopen met een Nederlander...3laaaaa Fdi7aaaa :D :D 7lef ?

_L0v3d_73v3n
05-05-2003, 19:09
:schrik2: :eek:

el_moechoe
05-05-2003, 19:17
Origineel gepost door Bent Dagilia ja niet zeuren mensen.. Marokkaanse meiden zijn naar mijn mening de gezelligste en leukste meiden van alle nationaliteiten... een groot deel van mijn vriendinnenkring bestaat uit marokkaanse meiden en ik ben zelf marokkaanse en het is tot nu toe altijd goed gegaan... het feit dat marokkaanse meiden zouden roddelen enzo en jaloers zouden zijn achter je rug om vind ik een cliché. Sommige meiden zijn juist heel leuk, intelligent en grappig.. iets wat je bij meiden van een andere nationaliteiten niet zo gauw zo tegenkomen. daarnaast zitten Marokkaanse meiden vol verassingen... ze hebben vele karaktereigenschappen waar je gewoon van moet houden...En ja mag je ze dan mogen zij je ook en anders Grat 3lik ;) Want je moet ook weer geen ruzie zoeken met Marokkaanse meiden he ja dan ben je de Klos... :D ;) Zo, dat is eruit :rolleyes: En o wee als ik iemand nog iets slechts hoor zeggen over Marokkaanse meiden... :cool: Bent Dagilia ;) :goedzo:

BentDagilia
05-05-2003, 19:20
:( triest om te horen...

BennY_D
05-05-2003, 19:22
ik geloof sexmaster niet meer ma b3ashi i hlev :)

Tijn
05-05-2003, 19:32
Origineel gepost door PUNJABI ewa ja ik geloof ook niet maar ja met een nederlander dat is zeker erg en viezzzzzzz Een Marokkaanse met een echte Hollansche bonte koei is daarintegen wel weer een schitterende combi ;)

BennY_D
05-05-2003, 19:36
Origineel gepost door PUNJABI HOU JE KANKERBEK DAT ZIE JE BIJNA NOOIT TERING KAAS EERDER EEN KAASKOPPIN MET EEN MAR0KKAAN OF EEN NEGER ONZE VROUWEN NAAIEN NIET MET ALLE RASSEN IN TEGENSTELLING TOT JOU SOORT VIEZE STINK KAAS tel van 1 t/m 10 adem in adem uit :o denk om je bloeddruk jongen :)

bint_duh_bledie
05-05-2003, 19:37
Origineel gepost door sexmaster vandaag is er nog een Marokkaans meisje door haar broer neergestoken toen hij haar hand in hand zag lopen met een Nederlander...3laaaaa Fdi7aaaa :D :D wie heeft jou iets gevraagd laten we het nu eventjes over de goeie dingen hebben van de marokkaanse meiden want ik hoor echt niks anders dan negatieve shi t dus gun me aub deze topic om even te genieten der van ok

Ladyx1983
05-05-2003, 19:39
Origineel gepost door Bent Dagilia ja niet zeuren mensen.. Marokkaanse meiden zijn naar mijn mening de gezelligste en leukste meiden van alle nationaliteiten... een groot deel van mijn vriendinnenkring bestaat uit marokkaanse meiden en ik ben zelf marokkaanse en het is tot nu toe altijd goed gegaan... het feit dat marokkaanse meiden zouden roddelen enzo en jaloers zouden zijn achter je rug om vind ik een cliché. Sommige meiden zijn juist heel leuk, intelligent en grappig.. iets wat je bij meiden van een andere nationaliteiten niet zo gauw zo tegenkomen. daarnaast zitten Marokkaanse meiden vol verassingen... ze hebben vele karaktereigenschappen waar je gewoon van moet houden...En ja mag je ze dan mogen zij je ook en anders Grat 3lik ;) Want je moet ook weer geen ruzie zoeken met Marokkaanse meiden he ja dan ben je de Klos... :D ;) Zo, dat is eruit :rolleyes: En o wee als ik iemand nog iets slechts hoor zeggen over Marokkaanse meiden... :cool: Bent Dagilia ;) WHE GO GIRL :cool:

Tijn
05-05-2003, 19:48

Origineel gepost door PUNJABI HOU JE KANKERBEK DAT ZIE JE BIJNA NOOIT TERING KAAS EERDER EEN KAASKOPPIN MET EEN MAR0KKAAN OF EEN NEGER ONZE VROUWEN NAAIEN NIET MET ALLE RASSEN IN TEGENSTELLING TOT JOU SOORT VIEZE STINK KAAS Nou nou, ik denk dat een Marokkaanse zelf wel uit kan maken wie ze in de buurt wil hebben, alhoewel advies van een goed opgevoed manneke als jou altijd welkom is......

Pagina's : [1] 2