Bekijk originele versie : //:: Willen We Wel Praten? ::\\
Dag mensen van hier en vandaag...:)
Vandaag een wijze les(vind ik) (tis al weer lang geleden) over iets heel belangrijks.
T valt me op dat veel mensen hier niet begrijpen en inzien dat het communiceren heel belangrijk
is, en veel kan zeggen. De manier waarop je het doet is een signaal, een omschrijving van hoe je bent.
Het kan ook voor de ontvanger veel betekenen, kortom communicatie is belangrijk!
De manier waarop je je woorden brengt kan een groot verschil zijn. Als je het aardig brengt zal de
discussie/het gesprek soepeler lopen en heb dan ECHTE communicatie. Wat ik vaak zie is mensen die meteen
op de aanval gaan (tenminste wel in hun toon) en dats niet erg gunsitig.
Wees gewoon aardig voor elkaar, ook al ben je het er ergens niet mee eens. Tis gewoon wat gezellger dan:)
Wees geen gezelliGier ;)
:zwaai::hoedaf:
Ik ben ook heel aardig :D ga nooit in de aanval tenzij je te ver gaat he :D
Ladyx1983
05-05-2003, 19:17
:regie: HEY EMIEN HET IS TOCH ALTIJD GIESELIEGHH MET MIJ.......
ALs je dit nou eens ook thuis zou toepassen.....:rolleyes:
Ladyx1983
05-05-2003, 19:30
Origineel gepost door Feziefez
tegen mij of tegen EMIEN ik ben altijd gezellig dus als je het tegen mij hebt heb ik hier 1 tip voor je meneer ga niet zomaar oordelen over mensen die je niet kent:ego:
berbertje00
05-05-2003, 19:30
Origineel gepost door Feziefez
tsja van wie zou hij het hebben :rolleyes: :p
Origineel gepost door ladyx1983
tegen mij of tegen EMIEN ik ben altijd gezellig dus als je het tegen mij hebt heb ik hier 1 tip voor je meneer ga niet zomaar oordelen over mensen die je niet kent:ego:
Tegen Emien natuurlijk... :)
Ladyx1983, meet EMIEN's twinbrother....
Fezie fez
en jij bent zeker de broer
Inderdaad... ;)
Origineel gepost door EMIEN
Vandaag een wijze les(vind ik) (tis al weer lang geleden) over iets heel belangrijks.
T valt me op dat veel mensen hier niet begrijpen en inzien dat het communiceren heel belangrijk
is, en veel kan zeggen. De manier waarop je het doet is een signaal, een omschrijving van hoe je bent.
Het kan ook voor de ontvanger veel betekenen, kortom communicatie is belangrijk!
De manier waarop je je woorden brengt kan een groot verschil zijn. Als je het aardig brengt zal de
discussie/het gesprek soepeler lopen en heb dan ECHTE communicatie. Wat ik vaak zie is mensen die meteen
Wees gewoon aardig voor elkaar, ook al ben je het er ergens niet mee eens. Tis gewoon wat gezellger dan:)
Wees geen gezelliGier ;)
I couldn't agree more........ that's the spirit!!!
Kijk de mesnen die reageren zijn de mensen die et van zichzelf weten..:)
:goedzo:
En twinbro...:lekkerpuh
Zoek je eigen leven..:D
cj_tetuani
05-05-2003, 22:33
Origineel gepost door EMIEN
Wees geen gezelliGier ;)
Je hebt gelijk brother, ik hoop dat jouw topic iets zal bijdragen. :zwaai:
Origineel gepost door cj_tetuani
Je hebt gelijk brother, ik hoop dat jouw topic iets zal bijdragen. :zwaai:
:goedzo:
Fezzzzzie!
we zijn vergeten :eek: amine zijn lithium pille te geven!!
Damn,
hij flipt weer helemaal door... :jammer:
(:hihi: :goedzo: )
Vandaag geen afkraking voor jou K. :)
Je treft me in een goede bui..:ego:
Origineel gepost door Lamode
Hoi Emien,
Ik ben het wel met je eens
Want de meeste hierzo weten niet hoe wij in het echt zijn en hoe wij met situaties omgaan in het dagelijks leven en hebben alleen een beeld van ons hoe wij hier op topics reageren ( soms een positief beeld maar jammer genoeg ook wel eens een negatief beeld )
En als jij dan een keer op een topic reageert en je leest wat kan het zijn dat je je 'aangevallen' voelt ................en ja mens eigen gaat dan meteen in de verdediging, en dan krijg jij wat jij zegt Je Hebt Dan Geen Echte Communicatie Met Elkaar !
( maar het kan ook zijn dat ik ernaast zit ;) )
Hoor het wel Van Je
Groetjes Lamode :zwaai:
Neej pcies dat ook..:)
En juist doordat je je aangevallen word, sluit je jezelf. Een open discussie hebben we dan niet meer. Je ziet ook vaak dat mensen heel makkelijk 'hier ben ik et mee eens' zeggen gewoon met de groep mee, niet in staat zijn echt voor hun eigen mening op te komen. En dat is jammer:)
En eigenlijk hoeft niemand hier aan te vallen, t heeft geen zin. Ook al denk je'shit die gast lult' dan nog moet je probveren respect te hebben, en et te proberen te begrijpen. Als iedereen dat zou doen, hadden we echt een mooiere wereld..:)
Miss_Crazy
05-05-2003, 23:04
IK ben gesellieg
:stout:
de meeste ook hoor :rolleyes: :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.