Bekijk originele versie : afvallen in het gezicht???
warzazategirl
15-02-2006, 00:12
Dames,
Ik heb sinds mijn geboorte 'last' van babywangetjes,maar op 22 jarige leeftijd vindt ik t echt niet leuk meer!! Iedreen vind ze schattig behalve ik:(
Dusss wie heeft er tips voor mij om wat jukbeenderen te kweeken??:o
Alles is welkom mensen
:kus:
asmae_tetouani
15-02-2006, 00:19
dat wil ik ook wel graag weten.. :D
misschien een kut antwoord en helemaal niet verstandig ik zou het zelf ook nooit doen maar roken, mijn vriendin had hel dikke wangen dat mens is nu kinloos en helemaal geen wangen alsof zij die nooit heeft gehad.
zoals ik al zij onverstandig
jihad_dienares
15-02-2006, 11:48
Julie zijn gek dikke wangetjes is juist mooiiiiii. Ik wou dat ik ze had.
hahaha ik zag ooit een gekke recept, weet niet meer wat het was, arabische vrouwen gebruiken het, maar ik twijfel erg of het helpt. Vraag niet wat het is ik weet het niet meer :D
vet weg zuigen bij een plastische chirurg, ik zag dat laatst op tv. het zag er echt goed uit aan het eind
jihad_dienares
15-02-2006, 12:02
Niettttttttt doennnnnnnnn. Jullie zijn gek man.
warzazategirl
15-02-2006, 12:22
Julie zijn gek dikke wangetjes is juist mooiiiiii. Ik wou dat ik ze had.
Zullen we ruilen dan? jij blij ik blij:p
Mensen schatten mij altijd 15/16 jaar:maf:
warzazategirl
15-02-2006, 12:24
hahaha ik zag ooit een gekke recept, weet niet meer wat het was, arabische vrouwen gebruiken het, maar ik twijfel erg of het helpt. Vraag niet wat het is ik weet het niet meer :D
denk naaaa,maakt mij echt niet uit hoe gek het recept is, als t maar werkt ben ik tevredenn:banana:
jihad_dienares
15-02-2006, 12:27
Zullen we ruilen dan? jij blij ik blij:p
Mensen schatten mij altijd 15/16 jaar:maf:
Ewa safie zeg alhamdoulilah met wat ik heb.
warzazategirl
15-02-2006, 12:43
natuurlijk moet je altijd alhamdolilah zeggen met wat je hebt,
maar t kan echt geen kwaad om een beetje af te vallen,net als iedreen in zijn lichaam wil afvallen,wil ik in mijn gezicht afvallen
Is niks mis mee,ik vraag alleen tips
Dusss mensenn...bring it on!!:p
lonely_mi
15-02-2006, 12:48
Dames,
Ik heb sinds mijn geboorte 'last' van babywangetjes,maar op 22 jarige leeftijd vindt ik t echt niet leuk meer!! Iedreen vind ze schattig behalve ik:(
Dusss wie heeft er tips voor mij om wat jukbeenderen te kweeken??:o
Alles is welkom mensen
:kus:
Salaam oualeikom,...
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het helpt als je veel kauwgom kauwt..... mar of het helpt.. ik zou het niet weten
wa assalaam oualeikom
warzazategirl
15-02-2006, 13:01
mmm kaugum dus...
Ik ga meteen een pakje kopen:P
shokran voor je reactie:kus:
Nog meer mensen die tips hebben??
tallah ziedoee
warzazategirl
15-02-2006, 13:12
niemand??
wipneusje
15-02-2006, 13:18
Salaam oualeikom,...
Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het helpt als je veel kauwgom kauwt..... mar of het helpt.. ik zou het niet weten
wa assalaam oualeikom
NEEEEEE!!!!!
Van kauwgom kauwen krijg je juist hele brede dikke kaken, krijg je alleen maar breder hoofd van.. je hebt mensen die altijd teveel kauwgon hebben gekauwd en hun kaken zijn nu te gespierd en dus breder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.