Bekijk originele versie : Vraagje Aan Alle Jongens Zou Jij Het Erg Vinden ALs Jou Vrouw.....
Zin_Rabat
05-05-2003, 18:05
Een Vriend Zou Hebben??? En Dan ook Echt puur Vriendschappelijk !!!
Ik zelf Vind Dat een Vrouw(ik heb het ook voornamelijk over me zelf) gewoon vriendschappelijk contact kan hebben met een jonge naast het huwelijk ik bedoel ze weet zelf wel haar grensen en in het leven heb je niet alleen vrienden van het vrouwelijk geslacht nodig maar ook mannen Mohiem Any Ways Dit is mijn Mening....!!!!!
:rolleyes:
Hoe Denken De mannen Hier Over..............
tuurlijk mag ze dat, wat is een relatie zonder vertrouwen?
Zin_Rabat
05-05-2003, 18:20
Ow Dus Jullie Hebben Allemaal geen mening hier over
weetje wat mij is opgevallen als ik een onzinnige topic open en er niet echt serieus antwoord op verwacht krijg ik zo veel reacties ach ja typisch marokkaanen alleen onzin trekt hun aan :D ;) :p
Zin_Rabat
05-05-2003, 18:22
Origineel gepost door Tijn
tuurlijk, wat is een relatie zonder vertrouwen?
Klopt agoeja met iemand opsluiten of tegen houden om bepaalde dingen te doen schiet je niets mee op als iemadn met een bepaalde gedachte loopt dan kan je nog zo streng zijn tegen over je vrouw maar dat werk het gewoon averechts zij doet het dan stiekem
Origineel gepost door Sexverslaafde
Een Getrouwde vrouw heeft geen Mannelijke Vrienden naast haar man ..dus het is gewoon dom onzin wat ik hier lees van bepaalde mensen dat z3ma mogelijk is
droom niet door ...laat je wekker maar overgaan met je tuuuurlijk
doe niet alsof je modern bent
....ben een kaassie, die zijn blijkbaar iets "moderner" ;)
Zin_Rabat
05-05-2003, 18:26
Hij Is Behda Op Een fatsoenlijk nette manier modern van jou kan ik dat niet zeggen begin behda met je naam te veranderen :confused:
Ja dat kan toch gewoon wel..:)
Als ik haar niet kan vertrouwen dan was ik zoiewozo nie met er getrouwd. Kweet dat ze (dan he toekomst:D....ze meot wel :kwaad::D) alleen van mij houdt. Vriendschap is geen zonde..:)
Als ik maar haar grootste Buddy blijf..:o:D
salam
zijn jullie gestoord,,
willen jullie kufars immiteren.
hebben jullie een nieuw relegie/regels gemaakt binnen islam
vriendschap ?!!! met een vriend naast huwelijk
waarom niet ook met hem op vakantie zolang je man je vertrouwd
ina lilah wa ina ilayhi la raji3oun
Origineel gepost door ask_me
salam
zijn jullie gestoord,,
willen jullie kufars immiteren.
hebben jullie een nieuw relegie/regels gemaakt binnen islam
vriendschap ?!!! met een vriend naast huwelijk
waarom niet ook met hem op vakantie zolang je man je vertrouwd
ina lilah wa ina ilayhi la raji3oun
En heb dan een stukje uit de Quraan of is dit gewoon je persoonlijke mening die je met de Islam verbind?:)
SweetRose
05-05-2003, 18:41
MAG NIET!!!
Kheb nu zelf geen vrienden alleen maar vriendinnen...mag niet..ajow..wil jij afgemaakt worden ofzo...:maf:
:D:D
Origineel gepost door DuTSKe
MAG NIET!!!
Kheb nu zelf geen vrienden alleen maar vriendinnen...mag niet..ajow..wil jij afgemaakt worden ofzo...:maf:
:D:D
afgemaakt door wie :confused:
deze soort mensen met dat soort topic's kan hun niet schelen wat mag en wat niet mag binnen de islam, en ze praktiseren de islam toch niet anders gaan ze dat soort topic's niet openen.
de islam is duidelijk over dat soort zaken, jou mening of mijn mening doet er niet toe als gaat natuurlijk over zaken binnen de islam, ik denk niet dat jou mening is belangrijker dan het woord van allah
Kgeloof niej in vriendschap tussen een man en een vrouw...
Dr zijn altijd wel spanningen tussen die twee.
Als je kijkt naar de mensen die zeggen dat hun beste vriend van het andere geslacht is, dan is dat meestal een ex...
Dus.
Wat betreft mannen als vrienden als je getrouwd bent.
Dat is uit den boze.
Zou jij T ook oke vinden als jouw man thuis kwam met een 'beste vriendin'?
Well, I don't think so...
chamalgirl
05-05-2003, 19:55
nou geintje, daar zou ik niks tegen op hebben, als ik hem vetrouw en haar ook en haar ken enz zou haar dan ook als een eigen vriendin beschouwen, want zijn vrienden zijn ook mijn vrienden en andersom, maar ik denk wel dat de meeste mannen er het niet mee eens zullen zijn dat ze een goeie vriend zouden hebben.
tijdens een huwelijk ben ik de beste vriendin van mijn man en is mijn man mijn beste vriend...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.