Bekijk originele versie : Proggie dat je PC automatisch aangaat?
OuJdAbOyX
14-02-2006, 22:53
Dus zeg maar met tijdinstelbaar? Bestaat er wel zo een proggie, zo ja iemand bekend mee? Let me know
Wahelikoum Asalaam Waramatullahi Wabaraktuhu.
Volgens mij bestaat dat niet, maar je hebt wel van die tijdstekkers voor het stopcontact, dan kan je een tijd instellen wanneer de electriciteit aangaat op die stekker (lamp ofzo), misschien als je je pc er op aansluit dat ie het dan ook doet?
jasmina :zwaai:
clickkk (http://www.google.be/search?hl=nl&q=computer+alarm&btnG=Zoeken&meta=)
er bestaan wekker progs die dat kunnen, dan kan je wakker worden met je favoriete muziek. die starten dan je pc automatisch op vanuit standby.
of via de bios settings gaat dit ook wel, denk ik.
mvg, bsl ~ hass
OuJdAbOyX
15-02-2006, 20:27
Djazaak Allahu Gairan,
Ja misschien willenjullie wel wetn waarom ik dit zoek, misschien jullie ook op een idee brengen.
www.islamicfinder.org kan je een Athan programma downloaden instellen op je woonplaatst. Gaat Athan als het bidtijd is. Nou weet ik van mezelf dat ik niet op kan staan tijdens het fadjrgebed. Ook al doe ik wekker, sta ik op doe ik uit ga ik verder pitten, ik zit met dit probleem. Dus nu dacht ik misschien is er wel een programma dat mijn pc opkan starten voor fadjr gebed en dan afgaat, dan kan ik die in iedergeval niet uitzetten maar incha Allah door de Athan & Athan du3a wakker worden incha Allah.
Ik heb via de reactie van Hass wat programma's gedownload zo ff proberen of het werkt.
Wahelikoum Asalaam Waraamtullahi Wabarakatuhu.
OuJdAbOyX
23-02-2006, 22:34
Nog suggesties?
Ibtissam19_
23-02-2006, 23:03
Als dat de echte reden is dat je dat programma nodig hebt,lahihmar hadar,
OuJdAbOyX
24-02-2006, 15:24
Als dat de echte reden is dat je dat programma nodig hebt,lahihmar hadar, ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.