Bekijk originele versie : Kun Jij Mij Helpen?
beloubela
05-05-2003, 17:58
Salaam aleikum,
Ik heb een klein vraagje.
Ik wil een hele leuke morokaanse cd samenstellen....
Maar ik wil daar alleen de leukste nummers op hebben.
Kunnen jullie mij helpen? Avaste bedankt.
(Graag alleen swingende nummers, soekran)
MeSmOeMaAtJe
05-05-2003, 18:00
Nope kan je niet helpen..!!
beloubela
05-05-2003, 18:02
Toch bedankt dan maar....iemand?
Cheb Mami- Hbabi Ou Jirranna..:boogie:
Moet je ebben:D
beloubela
05-05-2003, 18:28
Dank je wel.....allebei!
Als je nog meer leuke liedjes zoals deze hebt voor me Emien....laat het me dan weten.
Soekran
Nounousa
05-05-2003, 18:30
NEE, kan en wil je niet helpen
Origineel gepost door beloubela
Dank je wel.....allebei!
Als je nog meer leuke liedjes zoals deze hebt voor me Emien....laat het me dan weten.
Soekran
Uuuhhhh..:confused:
Cheb mami eeft zowiezo meer goede liedjes..:)
Een heel mooi liedje is Daiman..van Cheb Khaled, Taha en Faudel..:Iluvu:
beloubela
05-05-2003, 18:34
Das prima hoor Hindje. betekent waarschijnlijk dat jij niet eens iets hebt waarmee jij mij kan helpen. Als ik een hadith wil dan klop ik wel bij jou aan. Of zijn die ene die er onderaan je naam staan de enige die je kent?? Ik denk het wel namelijk, want er wordt nergens gepredikt in de Islam dat je zo lomp mag reageren op mensen, laat staan zonder enige motivatie!!!
DAAAAAG HINDJE!! JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL....DUS OPSODEMIETEREN!!
beloubela
05-05-2003, 18:36
Enne... Emien, nogmaals bedankt voor je reactie. Alleen heb k nu nog een vraag voor je:
Heb je misschien ook andere soorten muziek dan rai in de aanbieding? Die rai nummers heb ik namelijk allemaal al (aanrader is trouwens Cheb Mami, 113 feat. Clando!!!) is eeegt een lekker nummer dat!
Mohiem hoop dat je me kan helpen.
Grz
Enne... Emien, nogmaals bedankt voor je reactie. Alleen heb k nu nog een vraag voor je:
Heb je misschien ook andere soorten muziek dan rai in de aanbieding? Die rai nummers heb ik namelijk allemaal al (aanrader is trouwens Cheb Mami, 113 feat. Clando!!!) is eeegt een lekker nummer dat!
Mohiem hoop dat je me kan helpen.
Grz
Hmmm..
Neej ken niet meer...:(..sorry..
Maar veel succes dan.:zwaai:
Nounousa
05-05-2003, 18:59
Das prima hoor Hindje. betekent waarschijnlijk dat jij niet eens iets hebt waarmee jij mij kan helpen. Als ik een hadith wil dan klop ik wel bij jou aan. Of zijn die ene die er onderaan je naam staan de enige die je kent?? Ik denk het wel namelijk, want er wordt nergens gepredikt in de Islam dat je zo lomp mag reageren op mensen, laat staan zonder enige motivatie!!!
DAAAAAG HINDJE!! JE BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL....DUS OPSODEMIETEREN!!
waarom praat je zoveel?
Cheb Sjitaan heeft je waarschijnlijk weer ingefluisterd....
DAAAGGGG BELOUBELA GET A LIFE
beloubela
05-05-2003, 19:06
Ok...deze keer hou ik het kort:
DAAAAAAG HINDJE. We zijn allang blij als we van je af zijn. Dan praat ik met liefde niet tegen jou.
Enne...wat betreft een leven nemen: WHATEVERRRRR!!hahahah, dat is gewoon waardeloos om te zeggen als niemand jou aanspreekt en je reageert zo lelijk a HOOLIGAN! Ken je Cheb Sjaitaan? Volgens mij euhmm... woont hij in jou ofzo? Weet je cker dat het geen Shiga Sjaitana is??
beloubela
05-05-2003, 19:08
ENNE....EMIEN, BEDANKT VOOR JE TIJD EN MOEITE.
MA3A SALAMA BELOUBELA
beloubela
06-05-2003, 11:54
Nou ik dnek dat er niemand meer is die mij kan helpen...duss.
Ik wil weer ff diegenen die hebben gereageerd bedanken.
ma3a salama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.