Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje?????????

LZN
05-05-2003, 17:58

Hey allemaal, Ik hoor de laatste tijd steeds vaker dat er best veel marokkaanse meisjes ontmaagd zijn! Ik had hier laatst ook een hele discussie over, omdat ik denk dat het niet zo is. Natuurlijk zijn er marokkaanse meisjes die ontmaagd zijn, maar volgens mij is dit een kleine aantal. Ik had die discussie met een surinamer, turk en een marokkaan en alledrie beweerde ze dat ze het een x met een marokkaanse meisje hebben gedaan!! Ik weet dat als het wel zo is dat het mijn zaak niet is, maar ik vind het gewoon zo zonde?? Waarom kan je gewoon niet wachten tot je getrouwd bent, waarom moet je je er uberhaupt nu al mee bezighouden (dan bedoel ik seks??) Of zijn jullie het er niet mee eens?? Dan heb ik nog een vraag voor de jongens; stel een marokkaans meisje wil met je naar bed voordat juliie getrouwd zijn zouden jullie het doen of zouden jullie het aanbod afwijzen???.

EMIEN
05-05-2003, 18:09
KLdenk dat het als moslim duidelijk is::) Dan Kom niet bij een meisje in de buurt als ze zoiets wil

naisha
05-05-2003, 18:12
Origineel gepost door EMIEN KLdenk dat het als moslim duidelijk is::) Dan Kom niet bij een meisje in de buurt als ze zoiets wil :goedzo:

EMIEN
05-05-2003, 18:17
Origineel gepost door Nima19 Dat is toch perfect (van jou dan) zo denk ik er ook over!!! Maar toch gebeurt het en daarom die vraag ook eigenlijk??! Ben blij dat er nog jongens zijn die normaal denken Tis denk ik vaak verwaterd, het moslim zijn bij sommige jongens..:) Ze leren de westerse gebruiken, krijgen die verhalen te horen en doen ze et ook.., heel jammer maar t gebeurt.. En later hebben ze vaak ook spijt, maar soms dan kunnen ze niet stoppen..

stella
05-05-2003, 18:29

dit wil kwijt over marokaanse meisjes die met jongens naar bed zijn geweest de jongen hebben zoiezo niks te verliezen nou ik vindt als een marokaans meisje ontmaagd is voor ze trouwdt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg doooooooooooooooooooom en stoooooooooooooooom want opdat moment vindt ze het meschien wel lekker maar wat haar straks te wachten staad is zeker niet lekker dus zeg ik dan eigen schuld ik heb met zulke meide geen enkel medelijden. groetjes stella groetjes stella

EMIEN
05-05-2003, 18:42
Origineel gepost door Nima19 Ik weet niet of ze later spijt erven hebben hoor emien??? Want die jongens vinden het alleen maar geweldig, weer een gebeurtenis rijker!! Ik vind dat als er zo een meisje is die zichzelf gewoon weggeeft de jongen verstandig moet zijn en zeggen van ja sorry maar volgens mij ben je en marokkaans en een moslim??!! Ik hoor vaak dat zulke meisjes het doen, omdat ze bang zijn dat ze anders verlaten worden door hun vriend?? dat ie het bij iemand anders gaat zoeken?? Mijn mening is dan doeii, want wat moet ik nou met zo een jongen die dat van me vraagt!!!!! Tja van dat spijt, Laten we hopen dat ze het wel hebben.:) Ze zijn ook niet allemaal et zelfde, kga ook liever niet generaliseren..maar kdenk wel dat er een paar bijzitten die berouw hebben.

Tijn
05-05-2003, 18:49
Origineel gepost door stella dit wil kwijt over marokaanse meisjes die met jongens naar bed zijn geweest de jongen hebben zoiezo niks te verliezen nou ik vindt als een marokaans meisje ontmaagd is voor ze trouwdt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg doooooooooooooooooooom en stoooooooooooooooom want opdat moment vindt ze het meschien wel lekker maar wat haar straks te wachten staad is zeker niet lekker dus zeg ik dan eigen schuld ik heb met zulke meide geen enkel medelijden. groetjes stella groetjes stella Hoezo hebben de jongens niets te verliezen?....al dat gezeik altijd op de meiden, terwijl zij `t volgens mij op alle fronten (zoals maagd zijn) toch stukke "beter" doen dan de heren....

Nounousa
05-05-2003, 18:53
Dit onderwerp is al tig keer uitgekauwd opgegeten en uitgespuugd!!.. ..... nou NOG een keer..? * zucht *