Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *** schoonmoeders ***

Pagina's : [1] 2 3

-Bubbels-
14-02-2006, 19:59

ik heb een hele lieve schoonmoeder :goedzo: ik wil mijn haren verven maar ik mag me haren niet verven van haar.. dan zegt ze "ja dat is slecht jah ik mag wel want ik ben oud, jij bent jong en als je dan haren gaat verven dan krijg snel grijze en dunne haren..dus je mag geen haren verven van mij" toevallig heb ik 2 pakjes haarverf gekocht en ga ik toch me haren verven.. ofze het nou leuk vindt of niet :hihi:

_Farrah_
14-02-2006, 20:15
Ze zal het wel goed bedoelen, maar met dit soort dingen bepaal ik toch liever zelf wat ik doe.

seloua18
14-02-2006, 20:16
ik heb een hele lieve schoonmoeder :goedzo: ik wil mijn haren verven maar ik mag me haren niet verven van haar.. dan zegt ze "ja dat is slecht jah ik mag wel want ik ben oud, jij bent jong en als je dan haren gaat verven dan krijg snel grijze en dunne haren..dus je mag geen haren verven van mij" toevallig heb ik 2 pakjes haarverf gekocht en ga ik toch me haren verven.. ofze het nou leuk vindt of niet :hihi: :nerd:

moslima_k
14-02-2006, 20:36
meskiena, ze zal het wel goed bedoelen inderdaad. maar ja is toch ook jou keus! het is jou haar ;) hoop niet dat ze het je gaat verwijten als ze jou met een ander kleur haar ziet;)

ouafaetoen
14-02-2006, 20:36

ze heeft wel gelijk in wat ze zegt maar het is natuurlijk aan jouw om zelf te beslissen...maar haar advies opvolgen is ook niet erg

-Bubbels-
14-02-2006, 20:52
ze bedoelt het ook goed.. maar ik wil mijn haar gewoon 1 tintje donkerder verven.. en dat ziet ze meteen:hihi: :zwaai:

farida22
14-02-2006, 20:59
ze kan het wel wat anders overbrengen maar ja ieder heeft weer een ander band met schoonmoeder.. maar uiteindelijk klopt wel wat ze bedoelt maar je haren groeien toch weer terug, doe gewoon wat je wilt later doe je het vanzelf niet

KoezKoez
14-02-2006, 21:48
:haha: Grappig een schoonmoeder die haar haren verft.. of doet ze henna in haar haar.. dat doet mijn moeder en schoonmoeder wel om hun grijze haartjes te verbergen.. :hihi:

-Bubbels-
14-02-2006, 22:13
:haha: Grappig een schoonmoeder die haar haren verft.. of doet ze henna in haar haar.. dat doet mijn moeder en schoonmoeder wel om hun grijze haartjes te verbergen.. :hihi: ja ze doet ook henna... :hihi:

bollebuik
14-02-2006, 22:24
ja ze bedoelt het goed want ze heeft ook gelijk. ik heb ook eens mijn haren geverfd en sindsdien krijg ik grijze haren :moe: en moet ik het nu wel verven :moe: ik gebruikte ammoniak in mijn haarverf dus gebruik best geen ammoniak in haarverf want anders krijg je het verwijt: ik heb het toch gezegd!!

duikkertje
14-02-2006, 23:07
ze bedoelt het ook goed.. maar ik wil mijn haar gewoon 1 tintje donkerder verven.. en dat ziet ze meteen:hihi: :zwaai: goed he van ze ze zien hoop dingen :hadj: gr duikkertje.

monjaca
14-02-2006, 23:59
ik vind het wel lief en schattig dat ze dat zo zegt....het is een goed teken. Ik bedoel, mn eigen moeder zou dat ook zo zeggen.....

Ghatar_tangawia
15-02-2006, 08:45
Ik zou doen wat ik zelf wil!!! Weet je wat grappig is? Wat is de laatste tijd merk is dat je van je eigen moeder veel meer aanneemt zonder verder te denken dan van je schoonmoeder..

Miss_Magrebia
15-02-2006, 09:12
ik heb een hele lieve schoonmoeder :goedzo: ik wil mijn haren verven maar ik mag me haren niet verven van haar.. dan zegt ze "ja dat is slecht jah ik mag wel want ik ben oud, jij bent jong en als je dan haren gaat verven dan krijg snel grijze en dunne haren..dus je mag geen haren verven van mij" toevallig heb ik 2 pakjes haarverf gekocht en ga ik toch me haren verven.. ofze het nou leuk vindt of niet :hihi: :maf:

kikkio
15-02-2006, 09:44

ik begrijp niet waarom je toestemming vraagt aan je schoonmoeder, ik zie mijn schoonmoeder ook niet om mijn mening vragen. ik bedoel mijn eigen moeder bemoeimt zich niet eens met dat soort dingen ik begrijp niet waarom sommige vrouwen overal controle over moeten hebben alhamdoelilah is mijn moeder niet zo sinds ik getrouwd ben bemoeit ze zich helemaal niet met ons leven zelfs als ik tegen haar zeg ma kom je morgen even langs zegt ze tegen me kind we zien elkaar al de hele week kom jij maar misschien heeft je man ze rust nodig, ik zie mijn schoonmoeder niet zo over mij denken, die denkt kom jij maar langs en blij de hele dag kan je lekker voor mijn boenen en koken de hele dag en met boenen bedoel ik letterlijk boenen . dacht het niet

Pagina's : [1] 2 3