Bekijk originele versie : Jihad is een illusie!!!!
freemale
05-05-2003, 16:43
Allemaal poppekastpoppetjes die martelaren... en ze worden toch zo mooi bespeeld door de leiders... En hen wordt nog wijsgemaakt dat ze in hemel belanden!!
Dat is toch de kern van Islam, je mag zelf niet voor god spelen. Hoe kunnen ze dan die martelaren beloven dat ze in hemel terecht komen als ze zichzelf opblazen????
4vraagtekens
05-05-2003, 17:08
jij bent een illusie armer freemale, ik heb een boodschap voor je ga naar palestina en heb geen leven onder de onmenselijke bezitting..dan kunnen we praten na 20 jaar ,hoe het was en welk gevoel...het is voor ons steeds ver van mijn bed show....
ik ben tegen elke vorm van bezetting!
En die propagandistische POPPENKASTSHOW die de amerikanen opvoeren word als de waarheid aangenomen en gaat erin als zoete koek......
Origineel gepost door 4vraagtekens
jij bent een illusie armer freemale, ik heb een boodschap voor je ga naar palestina en heb geen leven onder de onmenselijke bezitting..dan kunnen we praten na 20 jaar ,hoe het was en welk gevoel...het is voor ons steeds ver van mijn bed show....
ik ben tegen elke vorm van bezetting!
Dat zou een goede les zijn voor een heleboel mensen!
Vanuit een religie oproepen tot een oorlog is een ridicule zaak, en maakt zo'n religie die zegt vreedzaam te zijn, totaal ongeloofwaardig!!!
de Alquds Moskee staat helemaal niet op heilige grond. Het is NIET te bewijzen dat mohammed daar ooit geweest is.
Origineel gepost door an3sdej
Vanuit een religie oproepen tot een oorlog is een ridicule zaak, en maakt zo'n religie die zegt vreedzaam te zijn, totaal ongeloofwaardig!!!
Volgens mij ben jij DE persoon die n staat dat op religeuze gronden gesticht is op al bestaand land steunt.
Wat zijn die gronden: Volk is uitverkoren door God en heeft zich dus het recht geeigend om n volk dat verschillende religies kent te onderdrukken, haar land te ontnemen en een nieuw staat te stichten.
Origineel gepost door Yahya
Haha het staat zoiezo op heilig grond, want de Joden beweren dat onder de Alquds moskee nog een tempel van Salomon ligt.
En de Moslim zeggen( en dat is een feit ) dat Mohamed(saws) daar is geweest, en de zielen van alle profeten zijn toen uit de hemel gedaald en hebben met hem gebeden.
Het is een feit, lees maar goed wat er in de Koran & Hadith staat.
AL quds is n feit, en die zogenaamde tempel van salomon dat is pas n farce, daar bestaat geen enkele bewijs voor.
Hoe dan ook, land beroven gaat tegen mensenrechten in.
Even n stuk grond zuiveren/genocideren van een volk dat daar al meer dan 1000 jaar leeft. Wie daar achter staat is ECHT ziek in zn hoofd.
....Het is een feit, lees maar goed wat er in de Koran & Hadith staat....
Wat in die boeken staat zijn geen feiten, Het zijn geloofsaannames. Ook dat wat joden beweren, en christenen zeggen zijn geen feiten.
Die tempel is een mythe, en Mohammeds verblijf in Jeruzalem ook!!!!!
Ja inderdaad, zijn we nu al vergeten hoe onze Mohammed (SAWS) heeft gestreden met zijn toen gelovige moslims, 6 jaar lang, om de Koraisj ervan te overtuigen dat de Islam het enige geloof is en dat Allah de Barmhartige God is en Mohammed zijn profeet. Dat was waar Mohammed (SAWS) voor streed, voor de Islam. Jihad is een oorlog voor de Islam. En dus is het geen illusie. Deze uitspraak is gebasseerd om geen kennis van freemale. Mijn raad is lees de Koran en je zult zien dat je ongelijk hebt.
Origineel gepost door achmad
jihaad is onderdeel van de islam, vind je de islam ook een illusie?
Zij begrijpt niet dat jihaad=juhd, is inspanning doen om o.a. een innerlijke strijd te leveren tegen kwalijke dingen in het leven, consequent en oprecht te zijn etc.
De strijd tegen onrecht als zelfverdeding is daar n onderdeel van, maar of dat door de botte laag van xenofobie, heen gaat dringen i doubt that !
Ik denk dat als je als mens heel erg nadenkt voordat je zoiets doet, en zoiets doen mensen uit hun eigen volste overtuiging dat ze niet anders kunnen.
Hetzij omdat hun regeringen aan eigen kapitaal denken en meer niet, hetzij omdat bijvoorbeeld hier in Nederland broeders zijn die de jihaad afwijzen, en daarmee geen broeders meer zijn.
De hoogste vorm van islaam is de kleine djihaad, oftewel de fysieke zelfverdediging in naam van allah s.w.t.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.