Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als de staat Israel op Madagascar of Suriname was gevestigd piepte jullie wel anders!

Pagina's : [1] 2 3 4

freemale
05-05-2003, 16:15

Madagascar en Suriname behoorde ook tot de mogelijkheden om daar de staat Israel te stichten. Waren jullie dan ook zo fel tegen Israel................... of zijn jullie een stelletje hypocrieten die zogenaamd voor hun moslimbroeders en zusters opkomen en had het jullie geen ene donder gescheelt dat de Joden daar waren gevestigd?? Hadden jullie je dan ook zo druk gemaakt om de arme Surinamers en de Madagascaren??? Huigelaars!!!!

freemale
05-05-2003, 16:24
Denk je dat er geen problemen waren ontstaan tussen de Joden en de eerste bewoners? Waar het mij om gaat is dat al die 'Jodenhaters' niet eens zouden weten of druk zouden maken als de joden daar naartoe waren gegaan. Het gaat om woede en strijd voeren! Israel is een slap excuus om de zelfmoordaanslagen goed te keuren en geld te doneren aan terroristische organisaties. Het zit in het bloed van een moslim om te willen haten.

freemale
05-05-2003, 16:35
Ik denk dat ik dat maar in het midden moet laten want ik ben het ook niet eens met jou. Als een land wordt herverdeeld of hoe je dat ook noemt, gaat het ook om trots, eer enz. Land wordt afgepakt, of het nou 2 cm is of 500 km, je moet iets opgeven. De mens zit zo in elkaar dat ze daar ontzettend moeite mee hebben. Maar misschien ook niet, net als wat je zegt... We zullen er nooit achterkomen maar wat ik wel weet is dat er nooit zoveel woede bij islamitische europeanen zou heersen.

said76
05-05-2003, 16:51
Origineel gepost door freemale Denk je dat er geen problemen waren ontstaan tussen de Joden en de eerste bewoners? Waar het mij om gaat is dat al die 'Jodenhaters' niet eens zouden weten of druk zouden maken als de joden daar naartoe waren gegaan. Het gaat om woede en strijd voeren! Israel is een slap excuus om de zelfmoordaanslagen goed te keuren en geld te doneren aan terroristische organisaties. Het zit in het bloed van een moslim om te willen haten. en het zit zeker in het bloed van een nederlander om de islam en de moslims te demoniseren en af te schilderen als onmensen......ga toch lekker met je frustraties naar een psychiater,ECHTE HYPOCRIET!

GangstaLovin
05-05-2003, 16:52

Origineel gepost door shell de woede bij marokkanen in nederland is meer een zonde bokken haat dan wat dan ook. gaat meer om frustraties over het eigen mislukte leven dan wat dan ook. joden/ israel is een makkelijk doelwit. Ik denk dat Jaloezie er heel veel mee te maken heeft...

4vraagtekens
05-05-2003, 17:00
Origineel gepost door freemale Ik denk dat ik dat maar in het midden moet laten want ik ben het ook niet eens met jou. Als een land wordt herverdeeld of hoe je dat ook noemt, gaat het ook om trots, eer enz. Land wordt afgepakt, of het nou 2 cm is of 500 km, je moet iets opgeven. De mens zit zo in elkaar dat ze daar ontzettend moeite mee hebben. Maar misschien ook niet, net als wat je zegt... We zullen er nooit achterkomen maar wat ik wel weet is dat er nooit zoveel woede bij islamitische europeanen zou heersen. indien je zo graag israel wil waarom niet in nederland, als je zo graag onder een bezetting wil leven!

freemale
05-05-2003, 17:02
Origineel gepost door 4vraagtekens indien je zo graag israel wil waarom niet in nederland, als je zo graag onder een bezetting wil leven! Maar zou je dit ook zeggen als het in Suriname was gevestigd??? En waar zie jij staan dat ik Israel zo graag wil? Citeer en ontvang 10000 euro van mij.

GangstaLovin
05-05-2003, 17:07
Ik snap het nog steeeeeeeds niet. Het was toch Brits grondgebied?

GangstaLovin
05-05-2003, 17:21
Origineel gepost door shell he, ik begrijp een ding niet. waarom zeggen nederlandse zionisten niet dat ze trots zijn op israel en dat ze het zullen verdedigen. dat dingen nu eenmaal zijn hoe ze zijn. ik hoor sommige joden zeggen zeggen wat jij zegt, maar dat klopt niet. het was brits gebied omdat het zo bepaald was. de plaatselijke bevolking had daar geen zeggenschap over. In 1917 hadden de Britten dat gebied veroverd. Palestina werd toen in 1920 als mandaat gebied toegewezen aan Groot Brittanie. In de jaren dertig toen vertrokken er heel veel Joden naar dat gebied. Na de tweede wereldoorlog toen de Palestijnse opstanden en de zionistische strijdgroepen tot een hoogtepunt kwamen ...draagde Groot Britannie het gebied over aan de VN. En die stelden toen een plan op voor een Palestijnse en Joodse staat ...maar deze werd door de Arabische landen verworpen (waarom ..je ne sais pas) en toen braken er gevechten uit ...en deze werden door de voorloper van het Israelische leger gewonnen. In 1948 werd toen de staat Israel uitgeroepen. Nou vertel me ....het was dus wel veroverd door de britten. Wat snap ik nou niet? Waarom zegt iedereen dat ze niet het recht hebben om daar te zitten. Leg me dat aub uit ...want wil het graag weten hoor.

an3sdej
05-05-2003, 17:22
Israel is een FEIT, het is onzinnig om steeds het te hebben over hoe en waar die staat HAD KUNNEN komen. Die staat bestaat nu in het midden- oosten en blijft daar als machtige factor!!!

GangstaLovin
05-05-2003, 17:51
Origineel gepost door shell kijk dat begrijp ik. feiten zijn zoals ze zijn. nu moet er onderhandelt worden of gevochten tussen de twee groep om het gebied. dat moeten ze zelf weten. gangsta lovin probeert een rechtvaardiging voor het bestaan van israel te geven die geen standhoud. nl, dat het gebied buit van de britten was. dan hebben vind ik de palestijnen het recht om te zeggen dat de britten geen recht op hun buit hadden. De Britten hebben het toch veroverd ...de Britten mogen er mee doen wat ze willen op dat moment. Zo is dat toch ook met Gibraltar wat van de Britten is na al die jaren en de Spaanse overheid heeft daar helemaal geen invloed. Gibraltar heeft zijn eigen lokale overheid compleet naar Brits model. Ze hebben hun eigen geld ...zijn niet net als de rest van Spanje meegegaan met de Euro ...natuurlijk want het zijn nog steeds de Britten die daar invloed hebben. Zelfs de electriciteits aansluiting is identiek aan die van Groot Brittanie. En niet te vergeten de vlag. Wat ik dus duidelijk wil maken ....is dat je er niks tegen kan doen. En niet kan zeggen dat Israeliers geen recht hebben om daar te leven en een eigen staat hebben. Dat recht hebben ze nu eenmaal gekregen en daar kun je niks tegen doen. Het was nu eenmaal niet meer het gebied van de Palestijnen ...dus jaaaa

GangstaLovin
05-05-2003, 18:00
Origineel gepost door shell maar het probleem met gibraltar is dat spanje het nog steeds bewist. datzelfde geldt voor israel en palestina. dat het is verovert en dat daaruit rechten ontstaan vind ik persoonlijk een gevaarlijke gedachte. ook voor israel zou dan gelden, kunnen de palestijnen met gewapenderhand verovereb dan is het van hun. het is een moeilijk probleem, ik weet het. ik zeg je een ding ik ben blij dat ik marokkaan ben. en daar heb ik genoeg problemen van aan mijn hoofd. Het is zeker een moeilijk probleem ..een HEEEEEEEEEEEEEEEEEL moeilijk probleem. Maar stel er was geen Israelische staat gericht maar gewoon dat de Joden gewoon samen woonden met de Palestijnen in dat gebied onder bijvoorbeeld een Brits regering. Zouden er dan geen problemen zijn gekomen?

GangstaLovin
05-05-2003, 18:05
Wat errug ... :(

MueZli
05-05-2003, 18:14
Origineel gepost door freemale Madagascar en Suriname behoorde ook tot de mogelijkheden om daar de staat Israel te stichten. Waren jullie dan ook zo fel tegen Israel................... of zijn jullie een stelletje hypocrieten die zogenaamd voor hun moslimbroeders en zusters opkomen en had het jullie geen ene donder gescheelt dat de Joden daar waren gevestigd?? Hadden jullie je dan ook zo druk gemaakt om de arme Surinamers en de Madagascaren??? Huigelaars!!!! Ik zou wel benieuwd zijn geweest als ze het op NLse gronden hadden gesticht. Zou jij dan Pig sharon's handen of voeten hebben gekust ? Wil jij op een miezerige manier, deze misdaad, van beroving van land, moord en wegjagen van mensen goedkeuren ofzo? An3djes dus, onrecht is en blijft een feit ? Stelletje hypo's.

GangstaLovin
05-05-2003, 18:16

Origineel gepost door MüeZli Ik zou wel benieuwd zijn geweest als ze het op NLse gronden hadden gesticht. Zou jij dan Pig sharon's handen of voeten hebben gekust ? Wil jij op een miezerige manier, deze misdaad, van beroving van land, moord en wegjagen van mensen goedkeuren ofzo? An3djes dus, onrecht is en blijft een feit ? Stelletje hypo's. Shell dit is nu wat ik niet begrijp .... :confused:

Pagina's : [1] 2 3 4