Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie woont er ver van het werk??

Pagina's : [1] 2 3 4

Nisrientje
14-02-2006, 13:43

Halloo weer eeb vraagje voor jullie, wie van jullie of jullie mannen woont er ver van het werk en hoe ver ongeveer?? En hoe vindne jullie of jullie mannen dat??

dolfijntje1978
14-02-2006, 14:09
ik woon ver van men werk en het is vreselijk!! heb lange dagen! soms wil ik het gewoonweg opgeven.....

Nisrientje
14-02-2006, 14:24
ik woon ver van men werk en het is vreselijk!! heb lange dagen! soms wil ik het gewoonweg opgeven..... Hoe ver woon je van je werk???

mother_to_be
14-02-2006, 14:24
nou ik heb vanaf het begin besloten om te stoppen bij mijn vorige werk. mijn man vond het niet erg.. maar ik wel.. van en naar amsterdam staat er ALTIJD file... en ik werkte fulltime.. maar no way.. elke dag in de file.. mij niet gezien.. dus ben ik daar maar gestopt.. maar heb nog steeds geen werk en voorlopig blijft dat ook zo.. ga lekker zwanger wezen haha..

Lina&Dina
14-02-2006, 14:27

vroeger werkte ik ook ver van huis (3kwartier reizen!), en dat was VRE-SE-LIJK!! nooit meer ver van huis werken voor mij

UndercoverAngel
14-02-2006, 14:33
Ik werk 10 minuten van mijn werk vandaan, heerlijk! :) .:UcA:.

UndercoverAngel
14-02-2006, 14:43
werk moet zijn woon.. :hihi: Kan mijn eigen reacties niet eens wijzigen.. :moe: .:UcA:.

beppie_truus
14-02-2006, 14:46
Ik woon zelf in den haag heb een paar jaar in Maarssen gewerkt dat is ongeveer 70 km verder, daarna heb ik een tijd in rotterdam gewerkt 20 km verder. Ik werk nu in zoetermeer dat is 15 km verder maar de eerste 8 weken heb ik in Tilburg gewerkt en dat was 120 km verder.

Magrebia
14-02-2006, 14:49
Vanaf thuis ben ik ongeveer een uur onderweg tot op mijn werk (+- half uur met de trein)

DKNY_A
14-02-2006, 14:56
Ik werk een uur (ruim 80 km) van me woonplaats vandaan... excl. de file's die er dagelijks op mijn route staan. het is vermoeiend, maar ik ben er aan gewend nu. Ik ben nu vrijgezel, maar kan me voorstellen dat als ik iemand zou ontmoeten voor een serieus iets uit mijn eigen woonplaats dat ie daar moeilijk over zou kunnen doen... , maar ik heb voor mezelf gesteld, ik heb heir een vaste baan en die geef ik niet 1,2,3, op, daarbij volg ik ook een studie in de plaats waar ik werk, dit geef ik voor niemand op, hij vertrouwt me, oke, hij vertrouwt me niet, dan zal ik er niet eens aan beginnen met hem!

Nisrientje
14-02-2006, 14:56
Ik woon zelf in den haag heb een paar jaar in Maarssen gewerkt dat is ongeveer 70 km verder, daarna heb ik een tijd in rotterdam gewerkt 20 km verder. Ik werk nu in zoetermeer dat is 15 km verder maar de eerste 8 weken heb ik in Tilburg gewerkt en dat was 120 km verder. Hoe was het toen je in Maarssen werkte, ging je der niet aan onderdoor??

Nisrientje
14-02-2006, 14:57
Wie heeft mannen die lange reistijden hebben??

mother_to_be
14-02-2006, 15:00
geluukig niet zeg dat mijn man ver weg werkt.. moet er nog eens bijkomen hahaha.. we wonen in amsterdam en hij werkt hier ook...ppfff zelfs nu staat ie weleens in de file...

beppie_truus
14-02-2006, 15:01
Hoe was het toen je in Maarssen werkte, ging je der niet aan onderdoor?? Op een gegeven moment was de lol van de dagelijkse file's er snel af :( Ik heb het zo lang volgehouden omdat het een hele leuke baan was. Maar ben nu zo happy dat ik een baan heb zo dicht bij huis:D

beppie_truus
14-02-2006, 15:03

Wie heeft mannen die lange reistijden hebben?? Mijn mannetje heeft zulke lange reistijden dat hij soms moet vliegen :( Dan zit ie in luxemburg en dan weer in barcelona en soms in marokko

Pagina's : [1] 2 3 4