Bekijk originele versie : beste vriendinnen: wat is het ergste wat ze jou ooit hebben aangedaan?
sohaiyla1983
14-02-2006, 11:01
alhamdullillah heb ik er twee waar ik altijd trots op ben geweest.
gelukkig heb ik geen erge dingen ervaren.
mijn vriendin ging verloven in marokko terwijl ik er niets van afwist een smsje ofzo. ik hoorde het van anderen die terug waren naar nederland.
maar verder hebben ze me nooit teleurgesteld..
en bij jullie?
Droevige_Meid
14-02-2006, 11:29
Nou mijn " beste vriendin " waarmee ik langer dan 12jaar bevriend was heeft me als een baksteen laten vallen!
Het begon allemaal vorigjaar eind mei toen ben ik hijaab gaan dragen ( alhamdoulilah ) vanaf toen is ze nooit meer langs gekomen wel de eerste 2 dagen daarna niet meer.
Normaal waren we elke dag bij elkaar dag en nacht ze bleef altijd bij mij slapen ik bij haar we deden alles samen.
Dat veranderde al gauw waneer ik begon met hijaab dragen.
Ze kwam 1 keer langs bleef 2 min en ging weer weg.
Als ik der tegen kom op straat is het : hoi hoi , doei doei.
sohaiyla1983
14-02-2006, 11:31
Nou mijn " beste vriendin " waarmee ik langer dan 12jaar bevriend was heeft me als een baksteen laten vallen!
Het begon allemaal vorigjaar eind mei toen ben ik hijaab gaan dragen ( alhamdoulilah ) vanaf toen is ze nooit meer langs gekomen wel de eerste 2 dagen daarna niet meer.
Normaal waren we elke dag bij elkaar dag en nacht ze bleef altijd bij mij slapen ik bij haar we deden alles samen.
zooo wat nep zeg :confused: :jammer:
ipv dat ze trots moet zijn op jou!!! ze is toch ook een marokkaanse? hecht ze geen waarde ofzo in het geloof? of schaamt ze zich naast jou! alsof je kwa persoonlijkheid veranderd met het dragen van een hoofddoek!
Droevige_Meid
14-02-2006, 11:36
zooo wat nep zeg :confused: :jammer:
ipv dat ze trots moet zijn op jou!!! ze is toch ook een marokkaanse? hecht ze geen waarde ofzo in het geloof? of schaamt ze zich naast jou! alsof je kwa persoonlijkheid veranderd met het dragen van een hoofddoek!
Neen ze is geen marokaanse, ze is somalische.
Ik had ook tegen haar broer en moeder gezegd : ik ben en blijf nog altijd de zelfde droevige_meid alleen nu met hijaab :o
Haar moeder en broer vonden het erg dat we uit elkaar gingen en haar moeder wou er alles aan doen om ons bij elkaar terug te krijgen enz.
Maar ik wil het zelf ook niet meer. het is genoeg zo ik weet nu wat echte vriendinnen zijn!
Alhamdoulilah heb ik geen vriendinnen en heb ik er ook geen behoefte aan, ik heb me nichten baraka safi :o
lilchakir
14-02-2006, 11:46
teveel en weet je ..ik vindt het geen eens, meer de moeite waard om der over terug te komen ...ik zie het als een verlossing :banana:
tangiia23
14-02-2006, 11:50
2 keer megemaakt met 2 verschillende vriendinnen
eentje verteld doodleuk alles in marokko wat ik toevertrouwde +leugens erbij (tijdens haar vakantie )(haar familie kent mijn familie al langer dan 50 jaar ) :jammer:
die andere kutje heeft bij mij 4 jaar op school gezeten en en deed precies hetzelfde als bovenstaande :moe:
Nisrientje
14-02-2006, 12:27
Teveel om op te noemen, voornamelijk door so called familie/ nichten :moe:
Pearl_of_Rif
14-02-2006, 13:23
Neen ze is geen marokaanse, ze is somalische.
Ik had ook tegen haar broer en moeder gezegd : ik ben en blijf nog altijd de zelfde droevige_meid alleen nu met hijaab :o
Haar moeder en broer vonden het erg dat we uit elkaar gingen en haar moeder wou er alles aan doen om ons bij elkaar terug te krijgen enz.
Maar ik wil het zelf ook niet meer. het is genoeg zo ik weet nu wat echte vriendinnen zijn!
Alhamdoulilah heb ik geen vriendinnen en heb ik er ook geen behoefte aan, ik heb me nichten baraka safi :o
Ik ga ook liever met me nichten om dan met 'vriendinnen';)
Droevige_Meid
14-02-2006, 16:51
Ik ga ook liever met me nichten om dan met 'vriendinnen';)
Precies want ik weet nu wat zogenaamde " Beste Vriendinnen " in houdt
KoezKoez
14-02-2006, 16:57
Een vriendin heeft mij voorgelogen of te wel iets voor zich gehouden, zodat ik niet kwaad op haar werd, maar ben er toch achter gekomen. En jah.. ik was pist off.. ik heb het haar vergeven, maar ben het niet vergeten
Sammargirl
14-02-2006, 17:06
Mijn zogenaamde vriendin van meer dan 20 jaar, was ineens getrouwd.. Kwam ik pas achter toen ik haar ring om haar vinger zag.. Geen bruiloft maar wel op papier, leuk dat ze het ff met me deelde.. En dat terwijl ze wel altijd alle details over mijn leven wilde weten..
Sinds die dag, adios! Nooit meer gesproken en ook geen behoefte aan!
Mijn beste vriendin is mijn moeder, mijn zussen en mijn nicht die in Belgie woont..
Is mij ook gebeurd. Alleen herkende ze me niet eens op straat omdat ik een hoofddoek om had!!!
En wat dacht je van mijn moeder:
Op mijn bruiloft aan mensen vragen of mijn man wel goed voor me zal zijn het is ten slotte een maroc en die mishandelen hun vrouwen!!
Oh ja en toen ik zwanger was van haar 1e kleinkind zei ze: hier is het email -adres van mijn man (die van mijn moeder) dan kun je me mailen als je kind geboren is!!!
Alhocimatje
14-02-2006, 21:58
Is mij ook gebeurd. Alleen herkende ze me niet eens op straat omdat ik een hoofddoek om had!!!
En wat dacht je van mijn moeder:
Op mijn bruiloft aan mensen vragen of mijn man wel goed voor me zal zijn het is ten slotte een maroc en die mishandelen hun vrouwen!!
Oh ja en toen ik zwanger was van haar 1e kleinkind zei ze: hier is het email -adres van mijn man (die van mijn moeder) dan kun je me mailen als je kind geboren is!!!
:eek: ooh wat erg, ben jij nederlandse?
Mij laten vallen toen ik ziek was en leugens en roddels verspreiden ik heb nu geen vriendin meer lekker rustig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.