Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : met wie kan je het beste opschieten?

SaMiax
05-05-2003, 12:42

met je moeder of met je vader?? de ene kan het beste opschieten met haar/zijn vader.. ze mogen dan ook alles van hem... en de ander kan het beste opschieten met zijn/haar moeder... ik kan het beste opschieten met mijn ma.. ik zou niet weten waar ik dan zou zijn zonder haar... :verdriet:

Ghatar_tangawia
05-05-2003, 12:44
Met allebei.... Maar denk wel dat mijn pa mij meer verwend :cool: Maar met mijn mama kan ik zo goed opschieten :D

MariamaMslma
05-05-2003, 12:45
Ik heb een bepaalde band met mijn ma die ik met niemand anders heb, maar ik kan ook echt heel goed opschieten met mijn vader, maar eigenlijk pas de laatste paar jaar. Daarvoor helemaal niet. O ja, van mijn ma mag ik echt heel erg veel. Van mijn vader ook best wel, maar ik durf nooit iets te vragen, kweet niet waarom :confused:

FEALTJE
05-05-2003, 12:50
met mijn vader.....pffff mijn moeder is zo een ouderwetse trien maar wel een schat :D

ze3maze3ma
05-05-2003, 12:52

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! oooowwww neeee PPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAA AAAA

chicamaroquia
05-05-2003, 12:52
Met mijn moeder! Zeker wel! Met mijn vader kon ik vroeger veel beter opschieten, maar nu hij ziek is ga ik niet meer zo vaak naar hem toe met problemen.

Geitje
05-05-2003, 12:56
Met malief! Jaaahaaa! Echt wel!

SaMiax
05-05-2003, 13:02
Origineel gepost door FEALDAT met mijn vader.....pffff mijn moeder is zo een ouderwetse trien maar wel een schat :D :hihi: dat heb ik juist met mijn pa.. die is pas echt :rolleyes:

_MaJesTeiT_
05-05-2003, 21:37
Origineel gepost door SaMiax met je moeder of met je vader?? de ene kan het beste opschieten met haar/zijn vader.. ze mogen dan ook alles van hem... en de ander kan het beste opschieten met zijn/haar moeder... ik kan het beste opschieten met mijn ma.. ik zou niet weten waar ik dan zou zijn zonder haar... :verdriet: Ik ben het oogappeltje van me vader............ :Iluvu: en met me moeder kan ik ook wel opschieten, maar meer met me vader....... :Iluvu: Ik mis hem, hij is er nu niet........:verdriet: ischagelah binnenkort wel......... ;)

BentDagilia
05-05-2003, 21:40
Me pa is me mattie wollah en me moeder is ook een geoie vriendin van me .. beide gewoon :D

appelsap
05-05-2003, 21:43
me ma is coolz:bril:

BennY_D
05-05-2003, 21:45
Me mammie iz heel coolz :D maar van m`n pappa mag ik meer dingen doen :D but I love them both