Bekijk originele versie : Dames help !!!
TemsoenT
13-02-2006, 12:28
hoi dames ...
ik heb ff een duw in de rug nodig ........ ( zucht )
mijn man wil binnenkort naar parijs toe om te wonen tijdelijk !
maar ik durf die stap niet aan heb er enge dromen van maar hij wil t ..
wat moet ik doen? mijn man volgen en mijn lieve mamie in de steek laten en mijn zusje of iets andersssssssssss ik wordt echt Loco :maf2:
graag serieuze reacties
liefs TemsoenT ...
Miss_Magrebia
13-02-2006, 12:29
- Duw -
waarom niet? Het is toch gewoon tijdelijk? Ik zou wel gaan lekker even uit deze saaie kikkerland heeeerlijk :banana:
oei dit is wel een moeilijke beslissing van je man.. ik zie dat jullie binnenkort een baby verwachten inschaAllah...Wat doen jullie als jullie het daar niet meer zien zitten..?
Je kan niet zomaar terug komen want tegenwoordig zijn de wachttijden voor woningen echt heel lang..
Ik zou er echt heeeel goed over nadenken
:kus:
je zegt zelf tijdelijk. Wat je kunt doen is je huis aan iemand verhuren voor die tijd. Is toch een leuke ervaring?
Ik woon zelf al 8 jaar in Parijs en het is heeeeeeerlijk:o Mis mijn familie natuurlijk, maar dat is normaal.
Mozhima1
13-02-2006, 13:11
Duw, duw en nog een duw namens je moeder en zusje.
Je bent toch getrouwd? Volg je man zou ik zeggen. Je zusje zou dat ook doen als ze getrouwd zou zijn en je moeder zou toch ook willen dat je samen met je man gaat leven in frankrijk. Als je moet kiezen tussen bij je moeder in de buurt blijven en / of naar frankrijk met je man.
Begrijp best wel dat je familie zult missen. Maar ik zou het wel doen, het is toch ook voor tijdelijk?
P.s. heb je lang hier niet gezien, waar je was je a temsoent!?
ik zou mijn man overal volgen;)
KoezKoez
13-02-2006, 13:14
Ik zou me man gewoon volgen, het is moeilijk om afstand te nemen van je familie, maar het is Parijs.. niet Nieuw-Zeeland.. dus als je ze te erg mist, dan kan je ze opzoeken.. :kus:
Ilhampje
13-02-2006, 13:19
ik zou hem ook volgen, vooral als het tijdelijk is....maar mag ik vragen wat tijdelijk is; weken, maanden,jaren?
En is het voor zijn werk..... ben nieuwsgierig ik weet het! :o
TemsoenT
13-02-2006, 16:44
je zegt zelf tijdelijk. Wat je kunt doen is je huis aan iemand verhuren voor die tijd. Is toch een leuke ervaring?
Ik woon zelf al 8 jaar in Parijs en het is heeeeeeerlijk:o Mis mijn familie natuurlijk, maar dat is normaal.
dames thnxxx
en wij gaan ook naar parijs als t door gaat !
dus t is wel lekker daarzo
wil je mijn vriendinetje worden in parijs :D
TemsoenT
13-02-2006, 16:47
Duw, duw en nog een duw namens je moeder en zusje.
Je bent toch getrouwd? Volg je man zou ik zeggen. Je zusje zou dat ook doen als ze getrouwd zou zijn en je moeder zou toch ook willen dat je samen met je man gaat leven in frankrijk. Als je moet kiezen tussen bij je moeder in de buurt blijven en / of naar frankrijk met je man.
Begrijp best wel dat je familie zult missen. Maar ik zou het wel doen, het is toch ook voor tijdelijk?
P.s. heb je lang hier niet gezien, waar je was je a temsoent!?
he troelaaa :D
mijn internet is ermee opgehouden hahahaa
dus als ik online ben is t bij me moeder
dus ik moet t doen hmmmmmmmmmmm
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh hhh heb er eigenlijk helemaal geen zin in wajoaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww:maf:
TemsoenT
13-02-2006, 16:48
ik zou hem ook volgen, vooral als het tijdelijk is....maar mag ik vragen wat tijdelijk is; weken, maanden,jaren?
En is het voor zijn werk..... ben nieuwsgierig ik weet het! :o
ik denk jaar of zo !
badparel
13-02-2006, 17:45
volg je hart lieverd en insha allah komen jullie er samen uit
Mozhima1
16-02-2006, 12:55
Weet je al wat je gaat doen, temsoent?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.