Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : He meiden!Waar stop jij je mobiel?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
05-05-2003, 11:29

He meiden! De vraag aan jullie is waar stop jij je mobiel als jij thuis in de huiskleren of je pyama zit! nou ik stop 'm in mn zak :stout: :zwaai:.

chicamaroquia
05-05-2003, 11:31
In de koelkast... :D

anisa
05-05-2003, 11:32
in mijn ochtendjas....:)

chicamaroquia
05-05-2003, 11:38
Origineel gepost door MissOogappeltje ik dacht dat je mobiel een koelkast was? :confused: :ego: Ik heb een nokia 8310 hoor... :D En jij weet heel goed waarom ik 'm in de koelkast stop... Dan kunnen die hete mannen afkoelen... :hihi:

cheima
05-05-2003, 11:39

In me zak :D :D :D Of naast me op de bank

Ghatar_tangawia
05-05-2003, 11:41
Origineel gepost door anisa in mijn ochtendjas....:) Juistem ik ook...of ik laat hem gewoon overal slingeren!!

S87meknes
05-05-2003, 11:41
Ik stom hem altijd in me beha grapje just kidding gewoon waar ik ben neem ik hem mee groetjes s87meknes

S.samira
05-05-2003, 11:42
over waar ik ga ligt ie naast me me moeder zegt telken wa je telefoon slingert weer

chicamaroquia
05-05-2003, 11:44
Origineel gepost door MissOogappeltje daarmee bedoel ik mn zak!:stout: :eek: Dat had ik niet van jou verwacht... :jammer: Of eigenlijk wel... :hihi:

T-ManiaC
05-05-2003, 11:47
Hij ligt altijd op me bed... en als ie over gaat neem ik een sprintje naar me kamer :D.

chicamaroquia
05-05-2003, 11:47
Origineel gepost door MissOogappeltje Hoe durf je me van zo iets te beschuldigen!:jammer: Ik maak maar een geintje:stout: de mijne zit altijd in de woonkamer of mijn slaapkamer! Ik sleur hem nooit mee! er zijn wel mensen die hem zelf naar de wc mesleuren! :confused: :D Ik moet iets bekennen, dat laatste doe ik ook.. :o Als ik ga douchen neem ik 'm mee naar de badkamer... :o

S87meknes
05-05-2003, 11:54
hahhahahh nou de meeste meiden bij mij uit de buurt stoppen hem daar in ik niet ik laat hem gewoon liggen waar ik ben maar als je goed denkt dat weet je ook waarom de meiden in hun beha stoppen groetjes s87meknes

chicamaroquia
05-05-2003, 12:04
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik moet niet aan denken dat een jongen mij belt en ik zeg: Halo Hmed ik ben ff aan het douchen bel je me later terug? Dan loop die Hmed echt te fantaseren hoe jij daar in je blootje aan het douchen bent! Ik neem alleen op als een bepaalde persoon belt... :stout: En dat hoor ik aan het beltoontje... :hihi:

bint_duh_bledie
05-05-2003, 12:05
Origineel gepost door S87meknes hahhahahh nou de meeste meiden bij mij uit de buurt stoppen hem daar in ik niet ik laat hem gewoon liggen waar ik ben maar als je goed denkt dat weet je ook waarom de meiden in hun beha stoppen groetjes s87meknes :giechel: hahahah nee maar echt waar ik was laatst in een bruidloft en zo een dikke vrouw had zhema een telefoon zo een grote met trilfunctie en die had ze tussen haar ....... geplaatst en toen die af ging zag je heel die massa heen en weer bewegen echt grappig maar ik neem hem ook overal mee naar toe mijn ouders mogen hem ook best op nemen ik heb niks te verbergen maar hij ligt meestal op een tafeltje naast de bank

SaMiax
05-05-2003, 12:17

als ik thuis kom dan zet ik hem gelijk op tril of op PIEP!! en dan stop ik hem in mijnn pyama zak.. WAT KOMEN DIE PYAMAS TOCH GOED VAN PAS HE DAMES!! :haha: of anders gewoon in mijn onderbroek :bril: :lol: :lol: :lol:

Pagina's : [1] 2 3 4 5