Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je hoeft alleen te klikken, en ze hebben te eten. Is geen MOEITE!

Pagina's : [1] 2

Geitje
05-05-2003, 00:29

Mensen dit kost absoluut geen geld. Je kan door middel van het klikken mensen helpen, want bij elke klik betalen de bedrijven die sponsoren de donaties uit eigen zak... Heb JIJ een hart? Klik dan even. Geef gratis een gift voor een straatkind door te klikken! (http://www.straatkind.nl) Klik hier, en geef zo een gratis maaltijd weg. (http://www.voedselhulp.nl)

touzine
05-05-2003, 00:34
Verander het liever in een Islamitische sites of Pasestine!!!!!!! maar je bent goed bezig!!!!!!!! :goedzo:

Geitje
05-05-2003, 00:37
Origineel gepost door touzine Verander het liever in een Islamitische sites of Pasestine!!!!!!! maar je bent goed bezig!!!!!!!! :goedzo: Why? Tmaakt voor mij niet uit wie ik help. Je hoort er gewoon klaar te staan voor iedereen die T nodig heeft, ongeacht religie. Want elke slachtoffer is een mens. Zo zie K t! :zwaai: Btw, kben ook Ait Touzien!:D

touzine
05-05-2003, 00:40
Origineel gepost door Geitje Why? Tmaakt voor mij niet uit wie ik help. Je hoort er gewoon klaar te staan voor iedereen die T nodig heeft, ongeacht religie. Want elke slachtoffer is een mens. Zo zie K t! :zwaai: Btw, kben ook Ait Touzien!:D Ja dat begrijp ik...................maar we moeten eerst onze eigen soort helpen dan de rest.................... ps. ´k geloof voor geen goud dat je ook etouzine bent!!!!!!!!!!! Bewijs!!!!!!!!!!! :D

DieselGirly
05-05-2003, 00:41

Lief geitje..........ik ben al besjig met klikken.......

Geitje
05-05-2003, 00:42
Origineel gepost door touzine Ja dat begrijp ik...................maar we moeten eerst onze eigen soort helpen dan de rest.................... ps. ´k geloof voor geen goud dat je ook etouzine bent!!!!!!!!!!! Bewijs!!!!!!!!!!! :D Maagoed, laat T nou net zo zijn, dat K deze site tegen kwam. Vandaar. Maar T had net zo goed, een Islamitische kunnen zijn. Ps. Kah sawareg nieshen! Nesh zie Midar.:D

Geitje
05-05-2003, 00:43
Origineel gepost door DieselGirly Lief geitje..........ik ben al besjig met klikken....... Lieve DieselGirly, :goedzo:

touzine
05-05-2003, 00:46
Origineel gepost door Geitje Maagoed, laat T nou net zo zijn, dat K deze site tegen kwam. Vandaar. Maar T had net zo goed, een Islamitische kunnen zijn. Ps. Kah sawareg nieshen! Nesh zie Midar.:D Zie Midar??????? sjeg WELLAH???????????? ejemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa jnoe............................. wegwezen hierro!!!!!!!!!! :D

GangstaLovin
05-05-2003, 00:47
Origineel gepost door Geitje Why? Tmaakt voor mij niet uit wie ik help. Je hoort er gewoon klaar te staan voor iedereen die T nodig heeft, ongeacht religie. Want elke slachtoffer is een mens. Zo zie K t! :zwaai: Btw, kben ook Ait Touzien!:D :goedzo:

Geitje
05-05-2003, 00:49
Origineel gepost door touzine Zie Midar??????? sjeg WELLAH???????????? ejemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa jnoe............................. wegwezen hierro!!!!!!!!!! Reshek nig? :D Midar iemoeth. Nzedg roega thie Nador.

Geitje
05-05-2003, 00:55
Mensen, kgaat pitten. Slaap lekker allemaal. :zwaai:

touzine
05-05-2003, 00:56
Origineel gepost door Geitje Mensen, kgaat pitten. Slaap lekker allemaal. :zwaai: :zwaai: slaap zacht zussie!!!!!!!!!!!! :zwaai:

C_OUJDIA
05-05-2003, 01:01
Ik heb het met alle liefde gedaan.. En meid.... :goedzo:

Geitje
05-05-2003, 13:03
Mensen kom op klikken!

PlayerGirl
05-05-2003, 13:13

Ik ga het OOK doen :goedzo:

Pagina's : [1] 2