Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van een lege postvak..

Pagina's : [1] 2

PlayerGirl
04-05-2003, 22:33

Wie wilt mijn postvak vullen??? Mijn postvak is altijd zoooooooo saaaaai en leeg hier, ik ontvang helemaal nix en dat vind ik zoooo jammer.:traan1: Dus vraag ik mijn aardige, lieve (slijm, slijm):jeweetog: mede Yasmina leden om mijn postvak helemaal vol te krijgen:idee:... Alles is welkom, noem het maar op van gedichten, moppen tot aan dreig brieven:goedzo:... Nou ik hoor nog wel van jullie daaaaaaaag:zwaai: P.s:Voor als je, je af vroeg waarom deze topic?!:verdomme: Dan iZZzz mijn antwoord natuurlijk:Uit pure verveling:stoned:....

chicamaroquia
04-05-2003, 22:35
Dat krijg je ervan als je jezelf playergirl noemt... :hihi:

Geitje
04-05-2003, 22:48
Origineel gepost door PlayerGirl Wie wilt mijn postvak vullen??? Mijn postvak is altijd zoooooooo saaaaai en leeg hier, ik ontvang helemaal nix en dat vind ik zoooo jammer.:traan1: Dus vraag ik mijn aardige, lieve (slijm, slijm):jeweetog: mede Yasmina leden om mijn postvak helemaal vol te krijgen:idee:... Alles is welkom, noem het maar op van gedichten, moppen tot aan dreig brieven:goedzo:... Nou ik hoor nog wel van jullie daaaaaaaag:zwaai: P.s:Voor als je, je af vroeg waarom deze topic?!:verdomme: Dan iZZzz mijn antwoord natuurlijk:Uit pure verveling:stoned:.... Heb je al iets in je postvak gekregen?:D

missynadia
04-05-2003, 23:20
hey PlayerGirl heb je net men mailtje gekregen??

PlayerGirl
04-05-2003, 23:23

Jaaaaaah Geitje Ik heb zeker al iets in mijn Postvak gekregen!!! Bedankt he meid!!!:melig2: Enneh, Chica*******n watte bedoellen jij daar meehj???:confused: Ikke een PLayergirl neeeeehj hoor,,,Ben juist het tegenover gestelde meid:engel:...(probeer namelijk mijn naam te veranderen maar kweet niet hoe dat moet!!!!):rolleyes: Hoor nog wel van jullie daaaaaaaaaaaaaaaaag:zwaai:

Tijn
04-05-2003, 23:37
...Deze bonte koei zal eens ff een lekkere verse vlaai voor je draaien.....ff wachten...ja...prtttt. o schips veiligheidsbril vergeten :schok: ...zo ja.......daar gat ie.... oe....a....prrttttt..vlats ...ja...prrtttttttt..vlats..vlats.vlats vlats vlats......oeeff....ai....das wel een hele grote vlaai, die past nooit door de brievenbus......dan eet ik h`m zelf maar op. Je hebt er nog een te goed playergirl :zwaai:

PlayerGirl
04-05-2003, 23:47
MissyNadia, Ik heb zeker wel je mail gekregen bedankt he!!:goedzo: Heb je meteen 1 terug gestuurd...Daaaaaaag:zwaai:

PlayerGirl
04-05-2003, 23:55
Tijn, Uhhhhhhhhhhhhhh:schrik2: ik sta perplex sorry hoor.....

Tijn
05-05-2003, 00:00
Origineel gepost door PlayerGirl Tijn, Uhhhhhhhhhhhhhh:schrik2: ik sta perplex sorry hoor..... ...maakt niet uit, ik wil zelf ook nog wel eens schrikken als ik oog in oog sta met een van m`n dampende creaties. ciao bella :zwaai:

Masriya
05-05-2003, 00:03
Zo ik heb je een stapel gedichten gestuurd, nu happy? :D Toedeloe

DieselGirly
05-05-2003, 00:35
WAT SCHUIFT HET ALS IK JE EEN PM STUUR?!??!!.........:stout:

PlayerGirl
05-05-2003, 00:52
Nou:geld: = DieselGirly, Het schuif een hele boel LOL,What you think about that now what?:D Kussies van mij!!! :zwaai:

Geitje
05-05-2003, 00:54
:zwaai: Nog steeds op?

Geitje
05-05-2003, 00:56
Kgaat pitten. Slaap lekker allemaal. Dahaag!:zwaai:

Asri
05-05-2003, 00:59

Meskiena. :maf3: -Y-

Pagina's : [1] 2