Bekijk originele versie : hoe kom je aan een man??
deze vraag werd gesteld door m'n zusje....(9 jaar)
ze kwam naar me toe en vroeg "ouiam? hoe kom je aan een man? waar vind je een man?" ik keek haar aan en dacht huh? ik zeg "waarom wil je dat weten?" "nou ehm als je geen relatie mag, hoe vind je dan iemand?" ik denken en denken.... "die man ziet je en komt naar je vader en safie dan gaan jullie trouwen" ze keek me aan van jaa jaa. "maar dan ken je hem niet eens?" ik stond op en sloot mezelf op in mijn kamer. "mshi ga maar vragen aan mama!!" meskiena is niks gaan vragen en weet het nog steeds niet....
en ik ook niet :jammer:
:zwaai:.
Guadaloupe
04-05-2003, 21:44
let me know if u do :D
:zwaai:
MocroPrinsesje
04-05-2003, 21:44
.....Ikkuh ook niet:(
fatiha85
04-05-2003, 21:49
hahahahahahahahaha :giechel:
Ja hoe kom je aan een man??? Nou de meeste ontmoeten een man zonder dat de ouders ervan weten, je weet toch, stiekem afspreken en dan thuis komen en als je dan laat thuis komt en je moeder vraagt van waar was je dan zeggen de meeste meiden van ''ik moest overwerken''!!
En dat gaat dan een paar jaartjes zo door, totdat de man gewoon op een dag wakker wordt en bij zichzelf zegt van ''zij is de ware voor me, ik ga haar ten huwelijk vragen'', hij vraagt dan zijn liefje ten huwelijk, zij weet niet wat ze hoort en begint alle daken bij elkaar te schreeuwen, en dan zoekt ze een manier om het tegen haar ouders te zeggen dat haar liefje haar hand komt vragen, en ja dan komt hij haar hand vragen en als alles goed is dan gaan ze trouwen en ze leven nog lang en gelukkig!! hahahahahahahaha, ik weet niet wat ik had om dit allemaal te tikken!! :zwaai:
salina83
04-05-2003, 21:50
:giechel: ik zou me ook op mijn kamer opsluiten :D
goed zo fatiha
alleen duurt het niet bij iedereen een paar jaar,bij mij duurde het 9maande en nu heb ik resultaat,eindelijk,no more sneaky things,want dat overwerken gedoe,en zelfs op zondag werken-of naschool werken kwam me echt de keel uit.
slimiatje
04-05-2003, 22:11
ik weet het niet :confused:
maar wil het wel graag weten:D
asallaam
ja hoe kom je aan een man? en dan moet et nog wel een serieuse man zijn. dat is ee moeilijke taak......hmm
zet me wel aan et denken
waar o waaarr:rolleyes:
euhmm... vraag ik me ook af :D
chamalgirl
04-05-2003, 22:21
hahahaha een man vinden................ dat vragen wij ons(nichten) allemaal af
C_warrior
04-05-2003, 22:36
Hier een man Te koop
De hoogste bieder krijgt een Man
Ik begin met 0.06 cent Wie biedt er 0.07 cent
Origineel gepost door chabab
Hier een man Te koop
De hoogste bieder krijgt een Man
Ik begin met 0.06 cent Wie biedt er 0.07 cent
Sinds wanneer is een man te koop en daarbij nog zo wanhopig zijn de meiden niet hoor ... een man bezorgt alleen maar temerei :D
chamalgirl
04-05-2003, 22:39
hahahahahahhaha chabab en als ik je ook een tweede kopje koffie aabied mag ik je dan voor niets?
Origineel gepost door Khalidq
Mijn vraag is nu geldt dit ook voor de vrouw? daar zit ik dus hele dagen over na te denken. Dus dames : Hoe kom je aan een vrouw? :confused:
Hoe is jou vader aan je moeder gekomen ... haar ergens gezien in de bergen van marokko :D en haar ten huwelijk gevraagd ... of ze waren uitgehuwelijkt.
chamalgirl
04-05-2003, 22:44
nou khalid............. ik ben heel erg spontaan maar op een man af stappen dat vind ik wel heel erg laag als meisje zijnde en zou dat ook nooit van me leven doen en als man zijnde is het heel anders en veel makkelijker vind ik om ana een vrouw te komen, want meestal is het toch dat de man op de vrouw afstapt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.