Bekijk originele versie : Wie verhuurt er kleedjes voor een verloving?
sallam
heeft iemand toevallig een kleed te huur voor een verloving,zo ja hoeveel vraag je ervoor en hoe ziet het eruit.
ben dringend op zoek naar een apart kleedje.
wat voor kleed? tafelkleed(trazz) of kleding. beschrijf wat j ongeveer zoekt misschien heb ik wel iets voor je.
Zin_Rabat
05-05-2003, 15:11
Origineel gepost door asana
sallam
heeft iemand toevallig een kleed te huur voor een verloving,zo ja hoeveel vraag je ervoor en hoe ziet het eruit.
ben dringend op zoek naar een apart kleedje.
Hey Meid Probeer het eens bij een negaffa
en voor eventuele verdere intressen in een hele goede negaffa kan je me een pmtje sturen
Gr
Rbatia
een verlovingskleed amensen,tafelkleedjes genoeg in huis.
Meryam20
05-05-2003, 18:13
een verlovingskleed amensen,tafelkleedjes genoeg in huis.
Een verlovingskleed???? Ik heb er nooit van gehoord??? Hoe ziet dat er uit???? Toch niet Tarz ????
hahaha
ik bedoel eigenlijk een galajurk..voor op de verloving,is het nu duidelijker?kbegin grijs haar te krijgen van jullie
Bent_Fes
05-05-2003, 18:42
Ewa meid in nederland heet het een VERLOVINGS-JURK.......die belgen weer!! :D
Ps: ga door met je verhaal!!
Origineel gepost door Bent_Fes
gij boksen nodig ofwat?
ok hierbij ga ik dan jurk zeggen,verlovingsjurk..mohim,die verhaal zal ik straks verder doen,want er is weer veel gebeurd.
Meryam20
05-05-2003, 19:17
Hahahahahahaha ewa we moeten een beetje rekening houden met die belgen hier!!!! :D
He Asana je moet niet grijs worden voor je verloving sta niet zo op foto :D
Origineel gepost door Meryam20
Hahahahahahaha ewa we moeten een beetje rekening houden met die belgen hier!!!! :D
He Asana je moet niet grijs worden voor je verloving sta niet zo op foto :D
jawel lieffie,gaat goed staan bij het kroontje..zilver.
Bent_Fes
05-05-2003, 19:43
gij boksen nodig ofwat?
ok hierbij ga ik dan jurk zeggen,verlovingsjurk..mohim,die verhaal zal ik straks verder doen,want er is weer veel gebeurd.
Hihihi okeeeee ik zal geduldig afwachten........ :D :D
Bent_Fes
05-05-2003, 19:44
Oh ja nog iets, ik denk dat je voor een jurk beter in België kan gaan zoeken....in Brussel, Reu de bla bla.........goedkoper dan hier in kikkerlandje!
Kussie
jawhara1
05-05-2003, 19:51
Oh ja nog iets, ik denk dat je voor een jurk beter in België kan gaan zoeken....in Brussel, Reu de bla bla.........goedkoper dan hier in kikkerlandje!
Kussie
Inderdaad in brussel is er een neggafa in de galerij (er is er maar 1) in rue de braband . en je kan ze huren voor 100 € . Of duurder . Maar ze heeft echt prachtige kleedjes en geeft er ook de kroon armband en ketting bij .
En proficiat mt je verloving ik wens je het allerbeste toe
sweet kisses
Jawhara
Origineel gepost door jawhara1
Inderdaad in brussel is er een neggafa in de galerij (er is er maar 1) in rue de braband . en je kan ze huren voor 100 € . Of duurder . Maar ze heeft echt prachtige kleedjes en geeft er ook de kroon armband en ketting bij .
En proficiat mt je verloving ik wens je het allerbeste toe
sweet kisses
Jawhara
is dat die zianna in dat halletje?
ik was langsgegaan en zag dat ze sissi kleedjes had,ik weet niet of dat past voor een verloving,wat denken jullie?
Meryam20
06-05-2003, 16:47
jawel lieffie,gaat goed staan bij het kroontje..zilver.
Nou je het zegt :D Kan best wel mooi zijn!!! :D ;)
He maar meid ik loop alleen met je te dollen, ik wens je een hele fijne dag toe met alles wat je hartje begeert!!!! En dat het een dag wordt waar je vele jaren naar terug kijkt!!!!
:Iluvu: :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.