Bekijk originele versie : Een vreemde droom...Wie weet de betekenis hiervan?
Oke, here is my story...in het kort:
Ik ben echt heel lang gek op een jongen. Maar nu hoorde ik onlangs dat hij getrouwd is: anyway: dat snap je dus wel he, pijn en verdriet etc.
Ik accepteerde het.
Maar laatst droomde ik dus dat hij dood was, tenminste, dit had ik vernomen van andere mensen. Het was echt heel raar. Toen ik het hoorde, wou ik het in de eerste instantie niet geloven. Nadat het een beetje tot me doordrong, dacht ik: waarom heb ik hem nooit verteld dat ik van hem hou? Wat heb ik nu aan die trots die mij tegenhield? En werd ik heel kwaad op mezelf...Maar toch wou ik zekerheid hebben. Dus belde ik hem op... Er nam een meisje op. Ik vroeg dus naar hem, en ze zei tegen mij: waar slaat dat op? Hij is dood hoor!En toen zei ze: Spreek ik met Dunya (mijn naam)? Ik vond dit heel freaky, want ik ken dat zusje helemaal niet, dus hoe kwam ze daarbij...Ik reageerde niet op die vraag. Mohiem, zij praatte verder en ging er dus vanuit dat ik ben wie ze noemde.
Uiteindelijk bleek het dus ze3ma echt zo te zijn, want zijn zusje zei dat zelf tegen mij. Hierna wordt mijn droom een beetje vaag (sorry mensen). Maar het eindigt zo: Ik kom er achter dat hij nog wel leeft! Maar dat iedereen mij moest voorliegen. Dus niemand mocht aan mij vertellen dat hij leeft, want ik mocht dat niet weten. Ik moest denken dat hij dood was!Dus zijn hele zogenaamde dood werd in scene gezet!Ik was zooo confused! Wat betekent dit in godsnaam???
Nog een ding: Ik val hem niet lastig ofzo. Hij is verder gegaan met zijn leven, en ik ook....
Sweet_Esma
11-02-2006, 13:12
ooh wat erg...sohanalah..
ik zou niet weten wat t zou betekenen...
ik wens je veel sterkte..
Thanks meid!
Ik loop er echt al weken mee, en niemand kan me uitleggen wat het zou kunnen betekenen. Het kan natuurlijk ook gewoon zomaar een droom zijn, maar ik droom meestal niet zo gedetailleerd. En deze droom was toch echt heel helder...Ik was echt blij om wakker te worden en erachter te komen dat het gewoon 'maar' een droom was...
ooit gehoord als je een heldere droom aan iemand vertelt dat het echt gebeurd
:O
en als het een nachtmerrie was voor jjou
Dus het gaat uitkomen? Maar die droom slaat nergens op. Het kan niet zo zijn dat die uitkomt, het heeft een bepaalde betekenis, denk ik. Maar wat?
Als je iemand droomt dat dood is, gaat hij inderdaad trouwen (in u geval is hij getrouwd) dus jouw droom is eigenlijk wel uitgekomen.
Ik kan u nog verder helpen, surf eens naar: www.walidin.com
Daar kun je nazien wat je droom echt betekent volgens de Islam (het staat onder Soennah --> Uitleg van dromen)
Dat Allah (swt) je mag beschermen inchallah!!!
Beslama
Allah Akbar
Ja, ik heb inderdaad gehoord dat als je over iemand droomt dat die dood gaat/is, diegene gaat trouwen. Maar dat is het nou juist, het blijkt dat ie helemaal niet dood is...
Bedankt voor je reactie. Ik ga even op die site kijken.
Je zei dus dat je had vernomen dat ie is getrouwd miscchien blijkt ie helemaal niet getrouwd te zijn.
Ik heb nog op die site gekeken, maar daar had ik helaas niets aan...
Stuudje: wat jij concludeert, zou ook nog eens kunnen..Maar wat heb ik aan die wetenschap? Dat hij wellicht toch niet getrouwd is...Moet ik nu wat gaan ondernemen, of wat?
mert_a_bak
14-02-2006, 11:39
ik zal navragen als het kan aan imaams je kunt ook naar een imaam of iemand laten navragen aan een imaam die weten het meestal wel verder kijk ik of ik antwoord kan vinden,
gair inshaa allah
Ja, maar waar vind ik een imaam? Ik bid niet in de moskee, maar gewoon thuis...En is dat niet een raar, als ik een imaam dit verhaal voorleg?
Zou iemand het voor mij na kunnen vragen bij een Imaam, ik zou je ontzettend dankbaar zijn!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.