Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontvoerders Amerikaanse stellen nieuw ultimatum

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Rabatboy
11-02-2006, 11:22

KOEWEIT-STAD - De Iraakse ontvoerders van de Amerikaanse journaliste Jill Carroll hebben een nieuw ultimatum gesteld. Als hun eisen niet voor 26 februari worden ingewilligd, zullen zij de 28-jarige verslaggeefster van de krant The Christian Science Monitor doden. Dat meldde de Koeweitse tv-zender Al-Rai vrijdag op gezag van bronnen rond de kidnappers. http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01295/De_ontvoerde_Ameri_1295381c.jpg De ontvoerde Amerikaanse journaliste Jill Carroll. Foto: AP http://english.aljazeera.net/NR/rdonlyres/5425636E-56EA-4655-80C6-A530CAC1DCB2/112321/716E242E19CA4C46BF643BD5E5D0FA10.jpg Al-Rai zei niet wat de eisen van de ontvoerders zijn, maar Carroll zelf zei enige tijd geleden in een videoboodschap dat zij de vrijlating willen van alle vrouwelijke gevangenen in Irak. Ook toen dreigden de ontvoerders, die zichzelf de Wraakbrigade noemen, hun gijzelaar te doden. Donderdag verscheen zij echter in een nieuw filmpje dat begin deze maand zou zijn opgenomen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/33368561/Ontvoerders_Amerikaanse_stellen_nieuw_ultimatum.ht ml

Blade20
11-02-2006, 11:25
Jammer voor die vrouw, maar met terroristen is vaker niet dan wel onderhandeld.

Rabatboy
11-02-2006, 11:43
Ik hoop dat ze luisteren de Amerikanen, om: vrijlating willen van alle vrouwelijke gevangenen in Irak!!

BerBerChica
11-02-2006, 11:47
Het gaat hier niet om alleen de vrijlating van Alle vrouwen...Ze gaan steeds een stapje verder om te zien hoever ze kunnen gaan..Hoeveel onschuldige mensen moeten nog dood voordat er eindelijk vrede uitbreekt????

BerBerChica
11-02-2006, 11:56

Een vrouw en journalist voor het leven traumatiseren en dreigen met het hoofd afsnijden vind jij kennelijk een prima middel om doelen te bereiken. De bloeddorst, onmenselijkheid en immoraliteit van moslims verbaast mij iedere keer weer. Waar kwam dat ook alweer vandaan, die islamofobie? Van de moslims! Waar die vandaan komt? Ik zou zeggen kijk eens goed in de spiegel dan weet je precies waar die vandaan komt..Ik ben het ZAT (wij allemaal) Om als "monsters"gezien te worden.... Een tip voor je...SCHEER niet iedereen over 1 Kam...Want anders heb je het RECHT niet om hier je mening te uiten over anderen....

Rabatboy
11-02-2006, 12:19
Een vrouw en journalist voor het leven traumatiseren en dreigen met het hoofd afsnijden vind jij kennelijk een prima middel om doelen te bereiken. De bloeddorst, onmenselijkheid en immoraliteit van moslims verbaast mij iedere keer weer. Waar kwam dat ook alweer vandaan, die islamofobie? Van de moslims! Wie zeg dat wie zegt dat???? Het iets dat onder mij geloof niet mag, mij mening! Dus trek gauw je conclusie/mening terug over mij. Wat ik ook nog wil zeggen is, dat ze hun kans hebben gepakt, we kunnen niks anders dan die eisen van die moordenaars volgen?!!!? Als we niet zullen luisteren naar die moordenaars, dan zal ZIJ ONSCHULDIG WORDEN VERMOORD!!!!!!! :jammer: Want alle moslims zijn gelijk hé Carolus. Ja joh

mohammedALI
11-02-2006, 12:25
KOEWEIT-STAD - De Iraakse ontvoerders van de Amerikaanse journaliste Jill Carroll hebben een nieuw ultimatum gesteld. Als hun eisen niet voor 26 februari worden ingewilligd, zullen zij de 28-jarige verslaggeefster van de krant The Christian Science Monitor doden. Dat meldde de Koeweitse tv-zender Al-Rai vrijdag op gezag van bronnen rond de kidnappers. http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01295/De_ontvoerde_Ameri_1295381c.jpg De ontvoerde Amerikaanse journaliste Jill Carroll. Foto: AP http://english.aljazeera.net/NR/rdonlyres/5425636E-56EA-4655-80C6-A530CAC1DCB2/112321/716E242E19CA4C46BF643BD5E5D0FA10.jpg Al-Rai zei niet wat de eisen van de ontvoerders zijn, maar Carroll zelf zei enige tijd geleden in een videoboodschap dat zij de vrijlating willen van alle vrouwelijke gevangenen in Irak. Ook toen dreigden de ontvoerders, die zichzelf de Wraakbrigade noemen, hun gijzelaar te doden. Donderdag verscheen zij echter in een nieuw filmpje dat begin deze maand zou zijn opgenomen. http://www.telegraaf.nl/buitenland/33368561/Ontvoerders_Amerikaanse_stellen_nieuw_ultimatum.ht ml :hihi: Ik verheug me al op de video :haha:

BerBerChica
11-02-2006, 12:29
:hihi: Ik verheug me al op de video :haha: Dit vind ik dus belachelijk....Hoe kun je om zoiets lachen? geeft het je een Kick ofzo? :jammer:

mohammedALI
11-02-2006, 12:30
Dit vind ik dus belachelijk....Hoe kun je om zoiets lachen? geeft het je een Kick ofzo? :jammer:Nog niet half als het echte werk ;)

Rabatboy
11-02-2006, 12:33
:hihi: Ik verheug me al op de video :haha: La La La toon respect!!!, ik zal je alvast 1 ding zeggen: dit is niet de ware Islam als de Islam zo belangrijk voor jou is. Onschuldig iemand vernederen of iets dergelijks is niet toegestaan!

mohammedALI
11-02-2006, 12:36
La La La toon respect!!!, ik zal je alvast 1 ding zeggen: dit is niet de ware Islam als de Islam zo belangrijk voor jou is. Onschuldig iemand vernederen of iets dergelijks is niet toegestaan! Het is geen islamitische straf . Maar je moet bedenken , die mensen zijn in oorlog. Bovendien zijn die onthoofdingen begonnen als vergelding voor het abu gra'ib martel en moord schandaal

ZuivereWaarheid
11-02-2006, 12:44
Dit heeft niks met Islam te maken. Dit heeft met politiek te maken. Verder: Wat ik ook nog wil zeggen is, dat ze hun kans hebben gepakt, we kunnen niks anders dan die eisen van die moordenaars volgen?!!!? Als we niet zullen luisteren naar die moordenaars, dan zal ZIJ ONSCHULDIG WORDEN VERMOORD!!!!!!! Zij zal worden vermoord, ja. Maar het moet wel duidelijk zijn dat de ontvoerders verantwoordelijk zijn voor de moord, niet diegene die niet tegemoet komen aan hun eisen. Natuurlijk speelt deze manier van onderhandelen wel lekker op de emoties in. Echter, in die regio gaan elke dag mensen dood en ze moet op de hoogte zijn geweest als Amerikaans journalist, wat de risico's zijn als je naar zo'n gevaarlijke zone gaat. Heel vervelend, maar zo gaat het er nu eenmaal in Irak aan toe en aan de eisen zal niet worden toegegeven. En over mohammedALI, op dat soort ventjes moet je niet ingaan joh. Die moet je je meningvorming niet laten beinvloeden. Twaalfjarige ventjes vinden het nu eenmaal stoer om dat soort uitspraken te doen.

BerBerChica
11-02-2006, 12:48
Nog niet half als het echte werk ;) Nou dan weet ik welk deel jij mist daarboven....:rolleyes:

Rabatboy
11-02-2006, 20:37
Dit heeft niks met Islam te maken. Dit heeft met politiek te maken. Verder: Zij zal worden vermoord, ja. Maar het moet wel duidelijk zijn dat de ontvoerders verantwoordelijk zijn voor de moord, niet diegene die niet tegemoet komen aan hun eisen. Natuurlijk speelt deze manier van onderhandelen wel lekker op de emoties in. Echter, in die regio gaan elke dag mensen dood en ze moet op de hoogte zijn geweest als Amerikaans journalist, wat de risico's zijn als je naar zo'n gevaarlijke zone gaat. Heel vervelend, maar zo gaat het er nu eenmaal in Irak aan toe en aan de eisen zal niet worden toegegeven. En over mohammedALI, op dat soort ventjes moet je niet ingaan joh. Die moet je je meningvorming niet laten beinvloeden. Twaalfjarige ventjes vinden het nu eenmaal stoer om dat soort uitspraken te doen. Als het zo is dan heeft Amerika geen hart voor deze vrouw.

AbuHamza
11-02-2006, 20:58

:hihi: Ik verheug me al op de video :haha: Dit vindt ik een klote reactie van je Mohammed Ali, ik hoop zo dat de broeders goed voor deze vrouw zorgen en hara terug geven aan haar familie. Het is walgelijk om te genieten van andermans lijden (ik ben dan ook tegen de video's van onthoofdingen omdat sommige mensen hier op kicken en dat is niet waar Jihad om draait) Dit is een vrouw en zij moet vrijgelaten worden!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8