Bekijk originele versie : Vriendjespolitiek Negaffaaward
yyasmina
10-02-2006, 23:54
Eerlijk zeggen ff jullie mening geloven jullie nou echt dat de winnaar van de negaffa award door de stemmen van de publiek word beordeeld wie de winaar is, ik denk zelf dat er aan vriedjes politiek word gedaan omdat ik een keer ook op een bands award was ,dan waren er ook een paar bands uit heel nl en kon je stemmen wie jij de beste band vond van nl.
die band die heeft gewonnen nou iedereen had het erover dat die band niet eens bekend was en dat de hoofd zanger van die band een vriend was van een paar jury leden ,sorry als dat het geval ook hier is dan vind ik het wel zwaar nep dus wat vinden julie ik hoop het niet natuurlijk maar je weet maar nooit
mickymous
11-02-2006, 00:16
toevallig dat jij hierover begint,ik reageerde net op die andere topic over de neggafa award.
meid ik ben het helemaal met je eens, geloof jij nu echt in een winnaar???
die mensen beoefenen allemaal hun vak uit, en de een richt zich traditioneel, de ander modern, dus smaken verschillen sowieso..
en stemmen via de site geloof ik al helemaaaal geen ... van :D
stemmen van publiek????/ hoe willen ze dat doen, een lange rij maken en dan per persoon een hokje ingaan om een naam in te drukken????:hihi: :hihi:
dus ben benieuwd wie er in de jury zit... want die gaan beslissen
maar ach we gaan om een mooie modeshow te zien toch :goedzo:
yyasmina
11-02-2006, 00:30
ja wollah ik hoop het voor de zianat dat het eerlijk word gedaan anders is het ook niet leuk voor ze .ze moeten al zo hard werken en hun best doen . ik denk dat iedereen dat wil dat het gewoon eerlijk word gespeeld die dag. want anders hebben wij en zij daar ook niks aan .
dat is nou jammer bij de marokkanen je weet het nooit je zit altijd in onzekerhijd.is het eerlijk of niet
yyasmina
11-02-2006, 00:38
en weet je wat ik al helemaal niet snap is dat kamalia
in de juy zit zij is zelf een ziana hoe kan zij nou de beste ziana eruit halen dat is tog allen maar slecht voor haar werk dan heeft zij een koncurent erbij.
zeghma zij gaat de beste ziana eruit halen met de mooiste kleding en kapsels en makeup.wat voor voordelen heeft zij dan. dat begrijp ik niet het wil er bij mij niet in maar goed mischien ligt het wel aan mij.
wat vinden julie er nou van .
en weet je wat ik al helemaal niet snap is dat kamalia
in de juy zit zij is zelf een ziana hoe kan zij nou de beste ziana eruit halen dat is tog allen maar slecht voor haar werk dan heeft zij een koncurent erbij.
zeghma zij gaat de beste ziana eruit halen met de mooiste kleding en kapsels en makeup.wat voor voordelen heeft zij dan. dat begrijp ik niet het wil er bij mij niet in maar goed mischien ligt het wel aan mij.
wat vinden julie er nou van .
NOU MEID DIR ZEI IK DUS OOK EN TOEN WERD IK AANGEVALLEN MET HET FEIT DAT IK EEN NEGGAFA ZOU ZIJN DIE NIET IN HET LIJSTJE STAAT ETC ETC!!!!!
MAAR INDERDAAD ECHT EEN DOMME ACTIE EN EEN NEGGAFA MET TROTS DIE GAAT ECHT NIET MEE DOEN AAN DEZE ONZIN.
GELUKKIG BEN IK NIET DE ENIGE DIE DAAR ZO OVER DENKT!
GROETJES,
KAMAR
yyasmina
12-02-2006, 04:34
kijk natuurlijk kan je meedoen dat heeft niks met trots te maken het zijn toch de 6 meestgevraagde negeffet uit nl dus dat is de reden dat ze meedoen,maar dat kamalia
in de jury zit dat is iets raars kijk was zij met dat werk gestopt dan begreep ik het wel
dat zij in de jury zit maar zij is ook een neggefe ,en zij doet dat werk nog steeds ,zij heeft vorig jaar gewonnen. dus ik neem aan dat zij het heel druk heeft gehad in 2005 omdat zij had gewonnen.dus nu zit ze in de jury en en de kans is groot dat zij het niet meer zo druk krijgt in de toekoms omdat een andere negeffe nr 1 word doordat zij haar heeft gekozen om te winnen ,dat betekent dat kamalia het toch niet meer druk krijgt in de toekomst.ik denk dat geen ene negeffe dat zou doen of ze moet een hard van goud hebben maar dat is bulschit niemand geeft zijn werk weg aan een ander.
ik vind het echt raar allemaal.onbegrijpelijk haribo
yyasmina
12-02-2006, 13:49
kom op met julie mening dames
tempted_2_touch
12-02-2006, 14:02
ik ben benieuwd naar deze modeshow want ik heb er een paar in het echt meegemaakt die ik eigelijk niet echt goed vind vergeleken met andere zianat die niet meedoen... ik ben wel benieuwd naar Monde revue ofzoiets uit utrecht want ik had ze op Hafla Anissa gezien en dat zag er wel leuk uit:)
selaam meiden...
ache het leven is nou eenmaal oneerlijk..je kan er wel om discussieren,maar of dat helpt...denkt het niet..uiteindelijk gaat het om de negaffa's erom dat zij reclame kunnen maken...kijk stel er wint een negaffa..maar ik vond haar niks,,maar de andere negaffa vond ik beter...dan kies ik voor de andere negaffa en niet voor diegene die gewonnen heeft...iedereen heeft zijn eigen smaak...voor de bruidjes die geen eigen smaak en mening hebben,die zullen sneller kiezen voor de negaffa die tot het beste is gekozen...maar voor de andere bruidjes zullen voor de negaffa kiezen die het best bij hen past..
dus meiden, we gaan er gewoon een gezellige dag van maken...en die vriendjes politiek..die moet je gewoon negeren...want anders maak je druk om en verpest het jouw dag...dan dat is het niet waard....
tot dan inschaAllah....xxxx
missawards2006
12-02-2006, 20:25
ik hoor jullie praten over eerlijk en niet eerlijk.wat is nou tegenwoordig eerlijk? veel praten over ziana hafida uit den haag en ziana layla ook uit den haag dat dat de beste zijn uit den haag en terwijl ziana mounia die ook uit den haag komt veel beter is.
en dat kan ik jullie bewijzen....
yyasmina
12-02-2006, 20:35
ik hoor jullie praten over eerlijk en niet eerlijk.wat is nou tegenwoordig eerlijk? veel praten over ziana hafida uit den haag en ziana layla ook uit den haag dat dat de beste zijn uit den haag en terwijl ziana mounia die ook uit den haag komt veel beter is.
en dat kan ik jullie bewijzen....
lieverd ik ben benieuwd hoe jij dat ons wilt bewijzen doet dat eens
missawards2006
12-02-2006, 20:43
kom maar kijkken lieverd naar mijn bruiloft dvd´s en dan zul je het van zelf zien ik denk dat er nog geen 1 is die de zelfde spullen als die vrouw heeft en dat is niet alleen mijn mening maar van iedereen die haar zelfgemaakte spullen ziet en laat een andere negaffa dat maar gaan doen zelf ontwerpen dat noem ik nog eens een negaffa ze geeft je een echte hrosa gevoel ze laat je voelen dat jij het belangerijkste bent op die avond en dat doet niet elke negaffa....
toevallig dat jij hierover begint,ik reageerde net op die andere topic over de neggafa award.
meid ik ben het helemaal met je eens, geloof jij nu echt in een winnaar???
die mensen beoefenen allemaal hun vak uit, en de een richt zich traditioneel, de ander modern, dus smaken verschillen sowieso..
en stemmen via de site geloof ik al helemaaaal geen ... van :D
stemmen van publiek????/ hoe willen ze dat doen, een lange rij maken en dan per persoon een hokje ingaan om een naam in te drukken????:hihi: :hihi:
dus ben benieuwd wie er in de jury zit... want die gaan beslissen
maar ach we gaan om een mooie modeshow te zien toch :goedzo:
NOU HET GAAT ZO AAN HET EIND VAN DE MODE SHOW KRIJGT IEDEREEN STEM BILJART EN DAARIN KAN JE AAN GEVEN WELKE NEGEFFE JE HET BESTE VIND EN DAARNA WORDEN ZE GETELD DOOR WIE GOD MAG HET WETEN
ZO GING HET VORIGE JAAR DUS WAT DIT JAAR WORD IK WEET HET NIET, EN JA INDERDAAD DAT DE JURY HAD GEZEGD DAT ZE HET NIET EENS WAREN MET DE PUBLIEK OVER CAMALIA MAAR WAT MAAKT HET UIT HET GAAT OM EEN DAGJE UIT:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
mounir001
12-02-2006, 21:29
:goedzo:
Het is wel heel triest hoe sommige hier kunnen reageren. ik was er afgelopen jaar ook bij en het was gezellig en leuk, de meeste meiden/vrouwen komen gewoon kijken naar de show en maken zich niet druk om wie er in de jury zit. Ik eb me in ieder geval niet druk gemaakt en ook niet om het feit hoe er gestemd is, we hebben allemaal de gelegenheid gekregen om te stemmen en dat hebben we gedaan. Mij viel het op dat de meeste op Kamalia hebben gestemd met haar prachtig werk wat ze neergezet heeft, kon niet missen dat ze niet won!
Meiden maak er een gezellig dagje van, ga lekker ontspannen kijken en maak je niet druk om wie er nu gaat winnen of niet, want het gaat hier om dat negaffa's kunnen laten zien aan het publiek wat ze ongeveer hebben aan kleding etc.
mickymous
12-02-2006, 22:01
ze kunnen dus beter dat woordje winnaar weglaten, want iedere dame kiest haar eigen winnaar als ze gaat trouwen :goedzo:
we gaan gewoon voor de gezelligheid,ik neem men moeder mee dagje uit en men vriendin die van haar... zooo .. hun ook weer blij :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.