Bekijk originele versie : Voor de mensen die belangstelling hebben voor auto's...
BentDagilia
19-05-2002, 00:50
Hey allemaal,
Vraagje voor de mensen die nog hun rijbewijs moeten halen... Wat wordt inchallah je eerste auto begin je gelijk groot? Noem het merk de kleur en wat voor type.. ik moet nog 3 jaar wachte maar ik weet het al.
Ik zit te twijfelen tussen 4 autos
- Bmw Z3 ( zilver )
- Peugot 260 cc ( goud )
- Audi tt ( Goud )
- Golf 4 ( blauw )
Iwa dat is mijn lijstje en die van jullie :D
Bent Dagilia :zwaai:
Ik zie mezelf wel in zo een mooie wagen rijden ofzo..Maar mischien later..Ik denk dat ik me rijbewijs ga halen..en dan gewoon ga fietsen.
Ciao BAby ;)
BentDagilia
19-05-2002, 00:56
Maar wat voor mooie wagen Crazy baby? Of wat voor merk fiets ;)
Bent Dagilia
Origineel gepost door Bent Dagilia
Maar wat voor mooie wagen Crazy baby? Of wat voor merk fiets ;)
Bent Dagilia
Ahum effe denken..ik heb weleens gesuft op het internet naar mooooooie wagens enzo..Maar ik heb er niet zoveel verstand van..komt ook alleen maar omdat ik jongens van me school altijd hoor praten over auto´sssss mercedis c klasse..e klasse..blablablabla audi golf..En weet ik veel allemaal..!!!!
Ik denk dat ik wel ga voor een mercedis c klasse..zoiets had ik gezien op het internet.Maar zo een auto zou ik pas willen hebben als ik wat ouder ben..ik zie mezelf echt niet als een negentienjarige studente die studiefinanciering krijgt..joepie in zo zo zo zo een mooie auto rijden of zo ..snappie.!!
En ja die fietss..zolang hij maar gekleurd is of zo..of anders verf ik er zelf wel wat geks op of zo..bloemen ..of zoiets !!
Ciao Baby ;)
Hoi Bent Dagilia
Oh je moet dus nog 3 jaar wachten op zijn minst dan wat je hebt gerekend dat jij je rijbewijs in 1 keer haalt dus het kan ook langer dan 3 jaar zijn ...maar goed.
Mijn advies is koop eerst een kleine autootje om me te oefenen. Dan maakt zo een kras en deukje niet uit. Als het wat beter gaat kun je de overstap maken naar ..........hmmmm ik vind die peugeot 206 cabrio wel echt een auto voor jou.
Ik zelf heb mijn rijbewijs al een tijdje ik ben begonen in een MERCEDES ja tof he cool
ja niet elke jongen kan mij dat na zeggen. Er zijn ook heeeeeel veeeel jongens jaloers op me geweest en iedereen wilde ineens mijn vriend zijn maar ik kon ook genoeg meenemen. Wat zeg je ? Oh wat voor een MERCEDES...........nou het was een BUSJE Mercedes 207 met gordijntjes hahahahahaha i'm just kidding
Beslama :zwaai:
EternalTiara5
19-05-2002, 10:44
Ik ben het met Badboy eens, koop eerst een "Deuk/kras" (benzine) auto voordat je een mooie/duurdere auto koopt. Het is financieel ook beter, want de wegenbelasting/verzekering etc. zijn echt duur!
Ik ben 3 drie jaar geleden toen ik mijn rijbewijs haalde ook begonnen met een kleine rode citroën (benzine), (toen als studente financieel haalbaar) nu werk ik en heb een Opel Vectra (diesel) met alles erop en eraan, en ik ben er erg trots op!
majid_21
19-05-2002, 11:32
Wat dacht je van deze???????
Groetjes :zwaai:
EternalTiara5
19-05-2002, 11:54
Origineel gepost door virgin
Taaazzzzzzzz alsof jij dat kunt betalen, je kan amper wc-papier kopen dus laat staan een auto
Dream on Girl!!
Khoop dat je je rijbewijs niet haalt!!
hahahahahahahhaa :giechel: :giechel:
Waarom reageer je nou zo bot? Dat meisje stelt gewoon een vraag,
en hoe weet jij nou of zij dat kan betalen of niet, dat is toch haar zaak!
En hopen dat ze haar rijbewijs niet haalt, slaat al helemaal nergens op!
CAMILLIA_3
21-05-2002, 16:08
selaam everybody,
Ik begin meteen in het groot.
Ik kan inshahalah binnen 3 jaar mijn droomauto gaan kopen, je hoort niet zo vaak dat meisjes van auto's houden nou ik wel ik ben gek op mooie, dure, auto's, er hoeft er maar een mooie langste rijden en je ziet mijn nek al draaien.
Mijn droomauto is:
Mercedes-benz 230 kompressor in het zwart of zilver een vette mooie tweezitter.
Wat ik ook een mooie auto vind is de bmw z3 prachtig.
Nou ja over 3 jaar zie je me langs je rijden in mijn bling bling auto.
Kusjes Camillia_3
marocboy112
29-05-2004, 17:29
he virgin probeer je grappig te zijn ze vroeg je niet hoe het zit met jou maar om je mening is een duidelijke verschil!!!
en zo belangrijk zijn auto's niet dus als je bot wil doen doe je dat maar bij jou soort en niet bij deze aardige meisje en nog iets wat jij hoopte dat hoop je voor je zelf het heeft geen baat op haar dus beter zeg je zulke dingen niet want het komt altijd terug naar degene die het heeft gezegt als ik jou was zou ik sorry zeggen op ze minst een beetej respect kan geen kwaad vind je niet
alhoceimachaima
29-05-2004, 17:33
wuhahah ik moet ook 3jaar wachten maar malisch:D me vader betaalt hem tog:D
yasmineNR1
29-05-2004, 17:45
Ik heb ook altijd gezegd dat ik met iets kleins wil beginnen...zoiets als een limosine...alhoewel wel gari ahmed, getsi rabia, mijn neefjes en nichtjes en mijn broertjes en pa en ma er wel in zullen passen...Gotta take Tha Family with Ya toch...of zal ik het maar op een private-jet houden...hmmmmmmzzz moeilijk :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.