Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geldrop,bij eindhoven

berberinnetje
10-02-2006, 22:18

ik wou weten wat je daar allemaal kon doen !!!!!!!!!!! ik ben uit belgie en kom daar met mijn echtgenoot voor een soort citytrip,maar zijn er leuke plaatsjes ,zoals waar je kunt gaan eten,liefts marokaans eten,want mijnm a n heeft het neit zo erg voor junkfood. en waar je iets kan drinken,ik bedoel iets daar in eindhoven omdat dicht bij dat geldorp is en daar is ons hotel alvast vele kusjes

berberinnetje
10-02-2006, 22:49
is hier niemand uit die streek

Temsaman_love
11-02-2006, 12:08
Kom dr wel vandaan, maar moet eerlijk zeggen dat ik hier niks heb gezien van wow, dat is echt leuk om daar wat te gaan eten ofzo..

monatoetje
11-02-2006, 16:24
ze heeft gelijk, geldrop is maar een dorpje. en eromheen is ook niet veel aan.

berberinnetje
14-02-2006, 00:04

waar kun je dan iets gaan eten,

elkabdani
14-02-2006, 15:53
Salaam o3alekom, Even een marokaanse reactie: HOTEL?? WAAAAAAAAAAAHHIYAWAHIYA. Nee in Geldrop is er inderdaan (bijna) niks te doen nee. In Eindhoven wel denk ik. Die stad is tenminste groter maar of er marokaanse restaurants zijn da weeknie. Ma3a salama en veel plezier met je man.... met wat jullie gaan doen natuurlijk, ik bedoel die aktiviteiten natuurlijk, nee, wat ik bedoel is..... shoppen enzow en eten. Je snapt mij wel. ma3a salama

missysalima
14-02-2006, 17:42
In eindhoven heb je langs de stad een chinees restuarant. Het heet de wokparadijs voor € 20 kan je onbeperkt eten het is van 17.30 uur tot 23.00 uur open. lekker en goedkoop :)

FBI
14-02-2006, 18:47
in breda is een marokkaans restaurantje heet sultan

MissWhat
14-02-2006, 19:54
Sultan is geen marokkaanse restaurant,maar een turkse is een soort wereld restaurant en het is erg lekker..en waar je lekker in in eindh.kan eten dat is bij verdi, en bij hoogstraat heb je en turkse restaurant en dat is ook lekker..maar een marokkaanse restaraunt dat ontbreekt er helaas..En voor de rest bij d enieuwe wok...is maar wat je van houdt tenzij ik er een open hahaha...