Bekijk originele versie : Waarom zijn marokkaanse meiden ....?
mercedias80
04-05-2003, 19:18
Ik vraag me af waarom Marokkaanse meiden en jongens zo negatief zijn over elkaar??
Wat bereiken ze hiermee??
Ik vind het jammer om te horen en zien wat ze allemaal over elkaar vertellen.
Groetjes moi :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Origineel gepost door mercedias80
Ik vraag me af waarom Marokkaanse meiden en jongens zo negatief zijn over elkaar??
Wat bereiken ze hiermee??
Ik vind het jammer om te horen en zien wat ze allemaal over elkaar vertellen.
Groetjes moi :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
negatief :confused: nee hoor ze praten heel goed over elkaar
jah meid iedereen is verschillend en helaas hebben sommige te gauw een oordeel over een ander terwijl ze die persoon niet kennen, en jah vaak is het ook dat mensen ten koste van andere zich lekker willen gaan voelen...:jammer: en dat soort mensen komen zichzelf vroeg of laat zelf wel tegen!
maar goed daar ga ik me niet druk om maken, er zijn wel belangrijke dingen in de wereld om stil bij te staan ;)
thallayaa :zwaai:
Als je dan toch niks met elkaar mag voor het huwelijk, dan kun je maar beter negatief over elkaar doen, dan lijkt het alsof het je niks kan schelen.
Origineel gepost door tonk
Als je dan toch niks met elkaar mag voor het huwelijk, dan kun je maar beter negatief over elkaar doen, dan lijkt het alsof het je niks kan schelen.
:confused:
kunt u uw reactie gaarne uitleggen :D
dank u vriendelijk
:zwaai:
mercedias80
04-05-2003, 22:16
de een wilt zich beter voelen ten koste van de ander en de ander heeft weer niets te doen/
Laat ze maar ze gaan elkaar zo de grond intrappen en als ze dan nog ieamand zoeken die /normaal is , dan is ie er ook niet voor hen.
bye
:zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ik vind het wel jammer soms lijkt het net of ze vijanden
van elkaar zijn.
Chatefemqemamu
05-05-2003, 04:16
ze doen maar... ze verdienen elkaar.
Origineel gepost door SoefSoef
kunt u uw reactie gaarne uitleggen :D
dank u vriendelijk
:zwaai:
Net zo iets als wanneer een kind toch al weet dat het die gave auto niet krijgt voor zijn verjaardag dan maar gaat roepen dat die auto's toch maar stom zijn. Dan is het minder erg dat je er geen krijgt.
Dus meiden en jongens zouden op elkaar kunnen afgeven omdat ze verre van elkaar dienen te blijven (tot ze getrouwd zijn), maar eigenlijk is het andere geslacht natuurlijk reuze interessant en wil je het zoenen misschien zelfs wel uitproberen. Door af te geven op het andere geslacht, lijkt het dan alsof je jongens/meiden helemaal niet interessant vindt. Zoiets.
Net zo iets als wanneer een kind toch al weet dat het die gave auto niet krijgt voor zijn verjaardag dan maar gaat roepen dat die auto's toch maar stom zijn. Dan is het minder erg dat je er geen krijgt.
Dus meiden en jongens zouden op elkaar kunnen afgeven omdat ze verre van elkaar dienen te blijven (tot ze getrouwd zijn), maar eigenlijk is het andere geslacht natuurlijk reuze interessant en wil je het zoenen misschien zelfs wel uitproberen. Door af te geven op het andere geslacht, lijkt het dan alsof je jongens/meiden helemaal niet interessant vindt. Zoiets.
ooh op die manier jah ik begrijp het ;)
MissShorty
05-05-2003, 16:11
Nou daar ben ik het niet echt mee eens hoor. Je hebt die mensen er wel in zitten dat wel. Maar het is zo omdat de meeste marokaanse meisjes gaan nu met negers en de marokaanse boys met kaas koppen wijfen. En dan denken de marokaanse meisje :vingers: hier met de marokaanse jongens hun gaan met bollandsche wijfen .En die negers verkopen hun mooie praatjes dus gaan ze met hun . En de marokaanse jongens denk weer :vingers: met hun vuile h o e r e n want dat zeggen ze wel snel. En zo gaadt de helle verhaal verder en wanneer het eindelijk een ophoudt weet ik niet . Ik hoop snel want anders komen er geen 100% mocro*s meer op de aarde dat is wel zonde toch .
ja je hebt gelijk ze doen het vaak!
valt er hiermee wat mee te bereiken misschien.......
xxxx moi
DE_STALKER_LAMM
05-05-2003, 17:59
och mensen dit is gewoon larie , ik mag mijn broeders en zusters , ik ben op verschillende feestjes geweest de marokkaanse zijn nog steeds het beste volgens me , ik lach me kriek met mijn langenoten ( je moet wel met je leeftijdsgenoten ergens gaan zitten waar je afgescheiden bent van de ouders..ik kan je verzekeren ,je maag is kapottie van het lachen (dat is toch het geval bij mijn familie en er komen veel mensen die ik niet ken en toch is er veel grappige dingen te vertellen...
trouwens soef soef ik mag je en de meerderheid heeft zijn broeders lief hoor! maar die vallen niet zo vandaar die scheeftrekking!
Nou daar ben ik het niet echt mee eens hoor. Je hebt die mensen er wel in zitten dat wel. Maar het is zo omdat de meeste marokaanse meisjes gaan nu met negers.......En die negers verkopen hun mooie praatjes dus gaan ze met hun .
wanneer het eindelijk een ophoudt weet ik niet . Ik hoop snel want anders komen er geen 100% mocro*s meer op de aarde dat is wel zonde toch .
het gaat niet om de mooie praatjes maar om de insteek:
- als een meisje dingen heeft gedaan die ze eigenlijk niet voor haar huwelijk mocht doen geven wij haar niet de titel 'kankerslet'
- als een meisje met haar vriendinnen iets leuks wil gaan doen geven wij haar niet de titel 'zwerfkat'
- als een meisje verder wil studeren als zelfbewuste vrouw zijnde geven wij haar niet de titel 'wijsneus die haar plaats niet weet'
- als het meisje d'r maagdevliesje al is geboord geven wij haar niet de titel 'haram-mami'
omdat alles relax is ...........
alles is no spang ................
en het onder controle is .....
* wees trouwens niet bang voor het uitsterven van het maghrib-ras samen met ons maken maghribya heeeeel veeeel sous :D
de grootste oorzaak hiervan is stigmatisering,
mensen vertellen zaken die naarmate ze een grotere groep bereiken ook in ergerheid toenemen,
totdat er van een mug een olifant wordt gemaakt,
ooit zal men dit inzien en ooit zal er weer vrede heeren tussen deze twee sexen van marokkaanse origine,
insha'Allah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.