Bekijk originele versie : Sirati of manar?
chahinda_rawan
10-02-2006, 17:07
Voor wie zou je kiezen, sirati of manar?
Dikke kus!
tempted_2_touch
10-02-2006, 17:08
hey meid sirati is gewoon een band ... manar is dakka marrakchia ;)
Miss_Honey86
10-02-2006, 23:45
SIRATI!!!!!!.. je zal zeker geen spijt krijgen :goedzo:
Sirati meid!!!!
houd wel je zussen of nichten uit hun buurt, want ze houden van versieren, vooral de leadzanger :hadj:
thefa2girl
11-02-2006, 01:20
Sirati :banana:
xxxHannan
11-02-2006, 10:12
Manar is geen dakka marakkechia. Jawel, dat zijn ze wel, maar de topic starter doelt denk ik op de band MANAR uit BELGIE. Dat is de band die je vaak hoort op cd's van fassiphone, met TAHOUR en KHALID BENNANI en ASRI enzo. Die band die je op de achtergrond hoort, is AL MANAR uit Belgie. Ik heb ze afgelopen zaterdag (4 feb) meegemaakt samen met TAHOUR en ze waren SUPER!!!!!!!
SUPER BAND IS ORCHESTRA MANAR!
Eerst vond ik Sirati de allerbeste band, maar nu vind ik Manar toch wel de beste!
tempted_2_touch
11-02-2006, 12:13
Manar is geen dakka marakkechia. Jawel, dat zijn ze wel, maar de topic starter doelt denk ik op de band MANAR uit BELGIE. Dat is de band die je vaak hoort op cd's van fassiphone, met TAHOUR en KHALID BENNANI en ASRI enzo. Die band die je op de achtergrond hoort, is AL MANAR uit Belgie. Ik heb ze afgelopen zaterdag (4 feb) meegemaakt samen met TAHOUR en ze waren SUPER!!!!!!!
Eerst vond ik Sirati de allerbeste band, maar nu vind ik Manar toch wel de beste!
owkeej dat wist ikd us nog niet :goedzo: thnx weer een stuk wijzer geworden :D
Manar natuurlijk!!! ik heb ze afgelopen zaterdag op mijn bruiloft gehad en ze waren suppppeeeer!!!!!!!!!!!! Sirati is helemaal niks vergeleken met hun............Manar is echt goed gaan non stop door, wat wil je nog meer
CasawiaZina
11-02-2006, 18:38
Ja inderdaad....el manar is echt top!!!!!
No offence tegenover sirati, maar el manar stopt niet, die blijven doorspelen.....nee absurde pauzes om effe een slokje te nemen of te roken maar constant door spelen
NoreJihan
11-02-2006, 18:40
Heeft iemand het nummer van al manar en hoeveel kosten ze?
miss_burberry
11-02-2006, 19:06
Orkest Manar uit Belgie is idd heel goed!! Ik heb ze vaak hier bij concerten bekende zangers zien begeleiden..
Als je ze naar nederland wilt halen zijn ze niet echt goedkoop... :maf:
Maar wel heeeeeeeeeeel goed :goedzo:
geeen 1 van beide :moe:
NOUJOUM EL BAIDAA :banana: :banana:
miss_burberry
11-02-2006, 19:13
Dat is niet zo.. De cd's die ze in Marokko maken, speelt gewoon de vaste band van Bennani, Tahour en el Asri.. Dat zijn gewoon de vaste bandleden uit Marokko..
Maar als Bennani of Tahour in nederland of belgie ofzo optreedt, dan werken ze vaak samen met Manar uit Belgie..
El Asri vertikt het om begeleidt te worden door andere muzikanten dan zijn vaste bandleden.. Die komt ook zelden tot nooit naar Europa :maf:
miss_burberry
11-02-2006, 19:15
Heeft iemand het nummer van al manar en hoeveel kosten ze?
Manar is echt heel goed.. Serati ook.. Maar Manar is beter..
Alleen zo duur.. We vroegen ze een paar jaar terug voor een feest en de prijs was 2000 euro om in Amsterdam te spelen..:maf2:
Wat ze nu vragen weet ik niet..
Ik heb een oud visite kaartje van ze en daar staat dit nummer op..
Ik weet niet of dat nummer het nog wel doet!!
0032-(0) 476 67 67 57
NEEM JAWAD CHAABIA EN JE ZAL ZEKER GEEN SPIJT KRIJGEN, HUN NUMMER IS
06-11192658 OF KIJK OP HUN INTERNET SITE WWW.CHAABIA.NL
EN VEEL SUCCES MET JE KEUZE NATUURLIJK
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.