Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pas op met wat jullie zeggen.

Pagina's : [1] 2

LZN
04-05-2003, 16:28

Het is hoogstwaarschijnlijk dat Marokko.nl samenwerkt met de AIVD. De subsidie die ze onlangs hadden gekregen, wordt gebruikt om een beter traceringssysteem aan te schaffen. Mogelijke Moslim-extremisten/terroristen zijn dan gemakkelijk op te sporen en kunnen dan in de gaten gehouden worden door de AIVD..

GangstaLovin
04-05-2003, 16:29
Begin je niet een beetje para te worden :rolleyes: :zwaai:

Camilla27
04-05-2003, 16:32
Origineel gepost door Yahya Het is hoogstwaarschijnlijk dat Marokko.nl samenwerkt met de AIVD. De subsidie die ze onlangs hadden gekregen, wordt gebruikt om een beter traceringssysteem aan te schaffen. Mogelijke Moslim-extremisten/terroristen zijn dan gemakkelijk op te sporen en kunnen dan in de gaten gehouden worden door de AIVD. maak je toch niet zo druk man...laat me ff weten als je ergens mee zit :D

Ghizzy
04-05-2003, 17:07
DAN MAAR INTERNET SERIEUS NEMEN..............

Massin2953
04-05-2003, 17:10

Beste landgenoten: de bovenvermelde persoon imamelqird = Rifraf = shell, doet zich voor als Riffijn en als Marokkaan. maar hij is het niet! hij is door en door fake nep! telkens als hij ontmaskerd wordt verwijdert hij zijn topic hij was trouwens ook die ene Rifraf + perzik69 (hij had ook meerdere namen gebruikt) maar hij was die tijd snel te herkennen! hij had het de hele tijd over: hoe goed sharon was en dat israel goed bezig was omdat arabieren slecht zijn. ik denk dat trouwe forum lezers van Marokko.nl wel weten over welk persoon ik het heb. en wat nog opmerkelijk was de tijd dat er een paar nobele imazighen hier wat aan de zelfbewustwoording van imazighen probeerden te doen (d.m.v. discuseren) toen kwam deze parasiet te voorschijn! eerst dacht ik aan een arabier! maar hoe die shell zich hier over komt, hij is niet riffijn! en niet arabier! hij is iemand die aan beide een hekel heeft! he shell, dat neppe rif fondsje van je wou niet lukken he?? en dan maar weer jouw eerdere naam (Rifraf) weer hergebruiken zeg tegen die Ael losertjes die jou weer hebben ingehuurd om een verband te trekken tussen Imazighen en die smerige slachters: sharon en bush! het zal jullie niet lukken!!! want jullie lijken nu meer op honden die blaffen en de nobele Imazighen een sneltrein die jullie laffe geblaf voorbij Zoeft!!!! en deze boodschap voor de achterlijke personen hier die telkens in deze parasiet intrrappen!: zeg eens nou eerlijk, zien jullie niet dat zijn bedoeling is juist Imazighen in het kwade licht willen brengen??!! en zeg eens nou eerlijk wie staat nu echt te wachten op zo een parasiet?! denk goed na! en geef jezelf een antwoord! voor dat jullie hier weer onzin gaan uitkramen. want dat is wat deze smerige ael ventje wil bereiken! PS: nadat hij onder zijn vorige nick name(shell) was ontmaskerd probeert hij dat weer die smerigerd! maar al zijn woorden duiden juist op dat hij een zielige Ael'er is.

ArabLady
04-05-2003, 17:15
:maf: weird shiiiet hiero

Massin2953
04-05-2003, 17:26
Origineel gepost door imamalqird ARABIEREN ZIJN ER GEWEEST Imazighen zijn tegen zionisten als jij vuile zionist!!! Arabieren zijn onze brothers! en dit zeg ik als een Amazigh aktivist!

ArabLady
04-05-2003, 17:27
unity rulezzzzzz :bril: be3be3 en arabs unite!!!!!!!!

K_Prone
04-05-2003, 17:32
Origineel gepost door Masin2003 Imazighen zijn tegen zionisten als jij vuile zionist!!! Arabieren zijn onze brothers! en dit zeg ik als een Amazigh aktivist! volledig mee eens en hier is nog een amazigh aktivist.

said76
04-05-2003, 17:54
JUIST!!!!VERBROEDERING IS HET SLEUTELWOORD!!

Massin2953
04-05-2003, 18:00
Juist! maar ik vind wel dat de redactie van Marokko.nl de media moet opzoeken om de waandaden van dit soort CIDI zionisten aan de kaak te stellen! want er moet nu eindelijk de nederlandse bevolking op de hoogte zijn van deze smerige laffe praktijken van dit soort CIDI zionistische huurlingen! ps: vind je het dan gek dat er veel marokkanen een bloed hekel hebben aan zionisten? zie maar zelf hoe ze te werk gaan. :rolleyes:

Massin2953
04-05-2003, 18:06
Origineel gepost door Yahya Durft een van de moderators te zweren bij Allah(swt) dat dit niet waar is wat ik zei. wees maar niet bang brother! simpel om het feit dat terrorisme en exstremisme iets onmarokkaans is! de enige terroristen en exstrimisten dat zijn laffaards als die imamelqird en zijn CIDI werkgevers! want ze proberen hier de misdaden die ze tegen een weerloze volk als de palestijnen te bagalitiseren. want iedereen die dat aan de kaak wil stellen beschouwen ze als extremist! wij weten allemaal en met ons alle vrij denkende nederlanders wie de echte smerige terroristen zijn! namelijk monsters die kleine kinderen in palestina dagelijks vermoorden.

Massin2953
04-05-2003, 18:13
Maar door dit gebeuren, heb ik vandaag juist geleerd wie onze vijanden zijn! en dat zijn niet de arabieren maar de zionisten! zij zijn de gene met dit soort smerige praktijken! en het is vandaag gebleken hoe low en smerig ze kunnen zijn. ik vind het alleen jammer dat er geen systeem is om zulk zionistische uitschot te kunnen traceren! om ze gewoon voor het gerecht te slepen wegens opruing! we willen ze gewoon zien op tv als ze verroordeeld worden als smerige onderkruipsels die ze zijn! Ps: ik ben een progressief ingesteld marokkaan en heb helemaal niks tegen joodse mensen (want er zijn veel die zulk laffe praktijken niet goed keuren) maar zulk zionisten als die van net, dat zijn gewoon smerige misdadigers!

klonbyz
04-05-2003, 18:16
Origineel gepost door Yahya Het is hoogstwaarschijnlijk dat Marokko.nl samenwerkt met de AIVD. De subsidie die ze onlangs hadden gekregen, wordt gebruikt om een beter traceringssysteem aan te schaffen. Mogelijke Moslim-extremisten/terroristen zijn dan gemakkelijk op te sporen en kunnen dan in de gaten gehouden worden door de AIVD. Maak je maar geen zorgen over het AIVD.Dat zijn een stel incompetente haarloze nerds,die teveel FBI films hebben gekeken.Af en toe schrikken ze wakker vanachter hun boek "The FBI" en roepen dan allemaal ongefundeerde wartaal uit,om er ook bij te horen.

Pagina's : [1] 2