Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : soulgirl, waarom?

LZN
04-05-2003, 16:11

Origineel gepost door SoulGirl Jij moet gewoon je bek eens een keertje houden, Ghizzy, je begint mj al op mijn zenuwen te wereken. Jij bent zo geintegreerde chatKEHBA, die nu in een minirok op kruishoogte van een neger een bruine lolly zit te verorberen. Tegelijkertijd laat je je ook nog een blanke in je koniet pakken. EN DIT ALLES IN DE NAAM VAN INTEGRATIE. Ga heen Zus van Ayaan Hirsi Ali, je familie is al vervloekt jullie maagdenvlies is als ingeknipt. Ga heen Ghizzy Hirsi Ali. abdoellah ibn amr ibn al-aas verhaalt dat de profeet gezegd heeft: een moslim is degene tegen wiens tong en handen de moeslims veilig zijn. en een moehaadjir is degene die hetgeen allah hem verboden heeft verlaat.

Ghizzy
04-05-2003, 16:17
ACH JOH, DIE MEID IS HELEMAAL DOORGEDRAAID, KAN ZIJ OOK NIKS AAN DOEN

K_Prone
04-05-2003, 17:49
Soulgirl is geen marokkaan, is al is een keer verhuld op een topic. Ze is gewoon nederlandse.

Ghizzy
04-05-2003, 18:02
Origineel gepost door misantazaghin Soulgirl is geen marokkaan, is al is een keer verhuld op een topic. Ze is gewoon nederlandse. AL IS ZE CHINEES, ZE HOEFT NOF NIET ZO'N TOON AAN TE SLAAN. IK HEB ECHT NIET HAAR GEKNIKKERD.

K_Prone
04-05-2003, 18:07

Origineel gepost door Ghizzy AL IS ZE CHINEES, ZE HOEFT NOF NIET ZO'N TOON AAN TE SLAAN. IK HEB ECHT NIET HAAR GEKNIKKERD. dat is soulgirl, maar wat is dat voor een zin. Die laatste. :confused:

Ghizzy
04-05-2003, 18:13
oh hahaha, dat is een zinnetje dat ik altijd gebruik als ik een beetje geirriteerd ben ( komt door soulgirl), maar goed..het heeft geen betekenis

K_Prone
04-05-2003, 18:14
Origineel gepost door Ghizzy oh hahaha, dat is een zinnetje dat ik altijd gebruik als ik een beetje geirriteerd ben ( komt door soulgirl), maar goed..het heeft geen betekenis oke :confused: :D

Ghizzy
04-05-2003, 18:15
hahaha, complex he?

K_Prone
04-05-2003, 18:16
Origineel gepost door Ghizzy hahaha, complex he? vreemd jah :D

Ghizzy
04-05-2003, 18:18
SORRY, IK KAN ER NIKS AAN DOEN :D HET IS EEN GEWOONTE GEWORDEN, MAAR NU JE HET ZEGT: WEL EEN VREEMDE GEWOONTE. IK HEB WEER AANPASSING NODIG

an3sdej
04-05-2003, 21:31
't Is net een kameleon die Soul. Ook schizofreen zeker.

nowie
05-05-2003, 12:33
Origineel gepost door simo3 Vuile stinkslet, je moet een keertje ophouden. Ja Soulgirl heeft het over typetjes als jou ja. Jij bent zo slecht wijf dat in Marokko een man moet zoeken. Zelfs daar wil niemand je, omdat je lijkt op een achterkant van een varken. Het zal mij niets verbazen als jij een vet vies dik mokkel bent die haar enige troost uit studeren kan halen. Je gaat er toch altijd prat op dat je op de universiteit zit. Blijf daar en val ons niet lastig. :zwaai: MOELIJK HE GEWOON COMMUNICEREN? :zwaai:

Ghizzy
05-05-2003, 14:11
Origineel gepost door nowie MOELIJK HE GEWOON COMMUNICEREN? :zwaai: HE NOWIE LIEVRD ALLES GOED? LEKKER GEWERKT OF NIET? TROUWENS IK HAD JE NOG GEBELD, MAAR JE TEL STOND UIT, MAAR IK HEB KAARTJES GERESERVEERD VOOR VANAVOND... EN IK VERTEL NOG NIET WELKE FILM.......HAHAHA MAAR MEID, CALL ME ALS JE DIT LEEST LAAT SIMO BLABLA EN SOULGIRL TOCH ZEUREN. GEEN AANDACHT AAN SCHENKEN, WANT OP ELKE POT PAST EEN DEKSEL..... MAAR GOED MEID, IK SPREEK JE LATER WEL EN GROETJES AAN EVERYBODY AT HOME..... LUV YA GHIZLANE