Bekijk originele versie : dames..
igwaniaa
10-02-2006, 10:10
ik irriteer me mateloos aan een aantal dames hier op t forum:jammer:
die mensen zo zitten af te kraken als ze de jurk niet mooi vinden:(
ik heb dan zoiets van reageer niet dat is t beste wat je kan doen:goedzo:
dit wilde ik even kwijt :)
flachkar
10-02-2006, 10:26
dit wilde ik even kwijt :)
Lieverd gewoon niks van aan trekken, ze hebben niks te doen.
Wij wel dus gewoon negeren! Ik vind het ook kinderachtig, maar je kunt er niks verder aan doen. Maar het is wel goed dat je je het hebt geuit meid.
Groetjes Farah
My henna: www.farah-lachkar.magix.net
engeltje4evaah
10-02-2006, 11:10
wat de profeet vzmh zei:
spreek het goede of zwijg...
:goedzo:
moslima_k
10-02-2006, 11:10
wat de profeet vzmh zei:
spreek het goede of zwijg...
:goedzo: :goedzo:
sanae_mae
10-02-2006, 11:34
wat een onzin zeg! ik irriteer me aan mensen die niet tegen kritiek kunnen. Je kan best je mening over iets kwijt negatief of positief is ook een beetje raar om alleen maar positieve dingen te horen ik bensoms ook benieuwd naar andere reacties ookminder positief en waarom iemand er zo over denkt.
ben het echt niet met jou eens
sanae_mae
10-02-2006, 11:36
dit wilde ik even kwijt :)jij bent diegene die die bruidsjurk hier hebt geplaatst en toen had je een hoop kritiek gekregen. je had volgens mij een ander account
engeltje4evaah
10-02-2006, 11:37
wat een onzin zeg! ik irriteer me aan mensen die niet tegen kritiek kunnen. Je kan best je mening over iets kwijt negatief of positief is ook een beetje raar om alleen maar positieve dingen te horen ik bensoms ook benieuwd naar andere reacties ookminder positief en waarom iemand er zo over denkt.
ben het echt niet met jou eens
Natuurlijk heeft ieder zijn eigen mening GELUKKIG WA ALHAMDOELILAH!
En die mening mag je zeker ook uiten! Maar sommigen kunnen het niet met respect zeggen.
sanae_mae
10-02-2006, 11:41
ieder heeft zijn eigen manier vankritiek geven er staan nergens regels van de manieren dat je kritiek moet geven.
mensen overdrijven snel sorry.
ja maar dit is een openbaaare website dan mag je wel (vind ik) je mening uiten alleen op een respectvolle manier ... of niet van die onozellige opmerkingen van hey die is niet van jou of ik heb het goedkoper gezien ...
dan denk ik van ja leuk voor jou dan ga je tog naar die toe......:roleyes:
dus als je wat wilt zeggen prima maar doe het met respect en niet om die andere zwart te maken geshoemaaa....:kus:
veel liefs Jamila/Milatju
sanae_mae
10-02-2006, 11:48
dus je mag niet eens meer zeggen dat je het ergens anders hebt gezien? en goedkoper ook nog?? waar gaat deze wereld heen dat je niet eens kan zeggen wat je denkt of weet
dus je mag niet eens meer zeggen dat je het ergens anders hebt gezien? en goedkoper ook nog?? waar gaat deze wereld heen dat je niet eens kan zeggen wat je denkt of weet
Dat heb ik niet gezegd maaar ikbedoel ermee dat je het op een respectvolle manier kan zetten enne niet zo onodige zielige praaatjes.......:maf2:
tuurlijk mag je wel zeggen wat je denkt of weet, maar doe het op een BESCHAAFDE manier....
precies jij begrijpt me :sjans:
sanae_mae
10-02-2006, 11:54
dat vinden jullie niet eens beschaafd dus...... we kunnen m.nl maar beter sluiten
sanae_mae
10-02-2006, 11:55
zelfs onnozele praatjes moet kunnen vind ik, dat bepaalt ieder voor zichzelf wat voor de 1 onnozel is kan voor de ander zinvol zijn. sorry begrijp jullie niet. van schelden oke begrijp ik het maar de rest?
sanae_mae
10-02-2006, 11:57
Dat heb ik niet gezegd maaar ikbedoel ermee dat je het op een respectvolle manier kan zetten enne niet zo onodige zielige praaatjes.......:maf2:sorry wat jij nu zegt en dat plaatje vindt ik onnozel.
en nu?? mag dat dus ook niet want IK vind dat onozel ongeacht wat jij ervan vindt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.