Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trots!!!!

Pagina's : [1] 2 3

MoCrOcHiCa
04-05-2003, 15:15

ik ben pas 17 en heb nu al een midlife crisis moeten doorstaan, elke vrije dag die ik thuis besteed wordt nuttig besteed achter de pc( wat moet een levenloos persoon als mij anders ), met allemaal bla naar mijn hoofd gesmeten van mijn ma, oefff , "je bent 17 stel je eens voor dat er iemand om je hand komt vragen en dat je gaat trouwen" :rolleyes: en je kan geen eten maken! , en nog veeeeel meeeeer blaaaa :D vandaag was dan de grote dag, ik kon het gezeur niet meer aanhoren en besloot mijn ma maar eens een pelziertje te doen, ik heb marmita gemaakt :D, was egt lekker man, nu is ze heel trots op mij :D, ehum ehum en ben ik weer verlost voor een paar dagen hoop ik, ze denkt dat ik morgen brood ga maken maar dan zien we dan nog wel in overleg ik ben eigenlijk best trots op mijzelf ben normaal gesproken namenlijk een ramp in de keuken maar vandaag is mijn missie geslaagt :stout:

Miss_Banana
04-05-2003, 15:17
Ok dan!!! Ik ga het vandaag ook weer doen... KOKEN! Chili con Carne en fajita's. Echt lekker Mexicaan eten! :D

MoCrOcHiCa
04-05-2003, 15:19
Origineel gepost door Miss_Banana Ok dan!!! Ik ga het vandaag ook weer doen... KOKEN! Chili con Carne en fajita's. Echt lekker Mexicaan eten! :D eh waar woon je ook alweer :D

Fous
04-05-2003, 15:20
Ik krijg dat gezeur ook altijd te horen. :kwaad: Ik heb vandaag (om iedereen de mond te snoeren) kipbestilla gemaakt. En al zeg ik het zelf het was best eetbaar :D

Miss_Banana
04-05-2003, 15:21

Origineel gepost door MoCrOcHiCa eh waar woon je ook alweer :D Bij de BREDE L! :D

MoCrOcHiCa
04-05-2003, 15:26
Origineel gepost door Miss_Banana Bij de BREDE L! :D ff opzoeken in de grote bosatlas, of was het de kleine??? anyway ik kom er aaan :D

MoCrOcHiCa
04-05-2003, 15:27
Origineel gepost door flour Ik krijg dat gezeur ook altijd te horen. :kwaad: Ik heb vandaag (om iedereen de mond te snoeren) kipbestilla gemaakt. En al zeg ik het zelf het was best eetbaar :D oeff bij wie moet ik nu gaan eten bij banana of bij jou???? jullie maken het me wel moeilijk hoor :D

Miss_Banana
04-05-2003, 15:47
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ff opzoeken in de grote bosatlas, of was het de kleine??? anyway ik kom er aaan :D De grewte! :D

Lady_moi
04-05-2003, 16:05
Mocrochica :goedzo: :hoedaf:

Dreamlover
04-05-2003, 16:29
whahaha wel goed van je chica! :goedzo: :D

Miss_Crazy
04-05-2003, 16:53
tbarkelah rliek :D

Bario_Woman
04-05-2003, 16:56
goed zo meid... Ik kan niet veel bereiden...als ze thuis op mij gaan wachten tot ik wat neerzet...wajow...dan sterft iedereen :huil: Grandcherokee

C_OUJDIA
04-05-2003, 17:01
Grote fout meid....

Bario_Woman
04-05-2003, 17:04
Origineel gepost door C_OUJDIA Grote fout meid.... moi? :huil:

C_OUJDIA
04-05-2003, 17:12

Origineel gepost door GrandCherokee moi? :huil: Nee..Je lijkt een beetje op mij. Ik heb het tegen MocroChicka.. Ze heeft ze iets laten proeven..Straks willen ze meer. Als iemand op mij moet wachten tot ze wat te eten krijgen kunnen ze lang wachten...Denk alleen aan me zelf :ego: Just me...myself and I http://www.smilies.nl/person/cheering.gif

Pagina's : [1] 2 3