Bekijk originele versie : www.mocros4life.tk
_h4T3d_sE7eN
04-05-2003, 13:29
www.mocros4life.tk
het kan zijn dat er hier en daar nog foutmeldingen worden weergeven maar dat komt omdat we druk bezig zijn de site te verbeteren.
Miss_Banana
04-05-2003, 13:39
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
www.mocros4life.tk
het kan zijn dat er hier en daar nog foutmeldingen worden weergeven maar dat komt omdat we druk bezig zijn de site te verbeteren.
JEEEEEEEEEJ, heb me eindelijk aangemeld! :D
DonnaBella
04-05-2003, 13:41
lauwe site hoor
_h4T3d_sE7eN
04-05-2003, 13:45
lauw as in good of lauw as in t wordt nix ?? :confused:
DonnaBella
04-05-2003, 13:47
hahaha nee bedoel goed is typisch rotterdams
HalfBlood
04-05-2003, 13:53
Progressing :bril:
Vette site :D, ook al begreep ik er nix van :D
slimiatje
04-05-2003, 14:00
Hallo nerdjes,
Eindelijk is deze shit nu klaar. Na lang gekloot te hebben met Jebli hebben we deze *****-ass website eindelijk online kunnen krijgen.
Jullie zijn welkom om jullie bullshit, onzin, dagelijkse problemen zoals PMS, jeugdpuisten en allerlei andere ongein die eigenlijk niemand die het leest wat kan schelen hier te plaatsen.
Wil je iemand helemaal verrot schelden of aanvallen op de persoon en gewoon niks heel laten van diegene dan mag je gerust je gang gaan.
Er is wel een grens: HOU HET OP DIE PERSOON!!!! ga niet haar/zijn familieleden erbij betrekken want dan bannen we je *****-ass gelijk van deze site en laten we een virus los op je IP-adres zodat je de rest van je miezerig leventje niks meer kunt op je gare pc.
Veel plezier !
voor het forum klik de link hieronder en meld je aan. www.********* is een zelfstandige applicatie en partner van mocros4life dus je hebt een aparte account nodig.
je voelt je gelijk welkom :p :D
_h4T3d_sE7eN
04-05-2003, 14:04
:hihi:
just making a statement ... :bril:
HalfBlood
04-05-2003, 14:07
Origineel gepost door BennY_D
Vette site :D, ook al begreep ik er nix van :D
It's just a matter of time :bril:
slimiatje
04-05-2003, 14:10
hoelang duurt het voor je een activerings mailtje krijgt?
Origineel gepost door Half Blood
It's just a matter of time :bril:
I guess..:) maar euhm hoe word je eigenlijk lid net lukte het me niet :D :rolleyes: :)
HalfBlood
04-05-2003, 14:20
Origineel gepost door BennY_D
I guess..:) maar euhm hoe word je eigenlijk lid net lukte het me niet :D :rolleyes: :)
Weet ik niet, heb het zelf nog niet geprobeerd :D
_h4T3d_sE7eN
04-05-2003, 14:26
je mag elke naam aannemen die je wilt. de activeringsmails worden echt wel verstuurd maar bij de 1 duurt het wat langer dan bij de ander. ik heb er geen invloed op, alles gaat via een server. en omdat het nu al zo druk is op de site kan hij hier en daar wat trager werken maar we zijn bezig om ook de snelheid zelfs nog hoger te krijgen en de muziek en allerlei andere info erop te krijgen.
maar ik ben blij dat jullie 'm zo cool vinden :D
MoCrOcHiCa
04-05-2003, 14:48
KEWL :D, alleen krijg een beetje moord neigingen van mijn verbinding, het duurt zo lang voor hij de site te pakken heeft en dan nog krijg ik zo'n idiote bericht:
do you wish to debug, bla bla bla, error dit en error dat :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.