Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 'Rampzalige aanslag op Los Angeles voorkomen'

Pagina's : [1] 2

Hoessein28
09-02-2006, 17:25

WASHINGTON - Een "rampzalige aanslag" op Los Angeles is in 2002 voorkomen door samenwerking van de Verenigde Staten en hun geallieerden in de 'oorlog tegen terrorisme'. Dat heeft de Amerikaanse president George Bush donderdag gezegd. Terroristen van het Al Qaida-netwerk zouden van plan zijn geweest een vliegtuig te kapen met hulp van schoenbommen en het toestel in een gebouw in Los Angeles te vliegen, zoals dat ook op 11 september 2001 in New York en Washington gebeurde. Volgens Bush was de Liberty Tower het mogelijke doelwit. De planning van de aanslag werd doorkruist doordat een Zuidoost-Aziatisch land een belangrijke Al Qaida-figuur arresteerde. Vooruitgang Bush sprak over de verijdelde aanslag in een speech waarin hij benadrukte dat er vooruitgang is geboekt in de internationale strijd tegen terreur. Ook beklemtoonde hij de noodzaak van internationale samenwerking. Levenslang In januari 2003 was de Brit Richard Reid in de Verenigde Staten tot levenslang veroordeeld, omdat hij eind 2001 in een vliegtuig richting Amerika had geprobeerd een schoen met explosieven tot ontploffing te brengen. BRON (http://www.nu.nl/news/670944/22/%27Rampzalige_aanslag_op_Los_Angeles_voorkomen%27. html)

Southstyler
09-02-2006, 17:28
Ja hoor houd het volk maar weer lekker bang .. hij moet ook nog die defensie begroting der doorheen drukken of niet, zal er vast wel iets mee te maken hebben.

Hoessein28
09-02-2006, 17:29
Moest ik ook meteen aan denken !

Sara7a
09-02-2006, 17:37
Hoort het zo te zijn? Hoort het leven zo te zijn? Zonder het gevoel dat je leeft? Hoort de wereld zo te zijn? Je laten denken dat er niemand om je geeft Zonder een gevoel van liefde Hoort het dan zo te zijn? Geboren om te overleven Het enige wat je kent is pijn Hoort het leven dan zo te zijn? De een heeft meer dan anderen Vertrouwen en eerlijkheid sterven uit Moeten we dit niet snel doen veranderen? Hoort de wereld zo te zijn? Vecht om land en laat levens koud Bestaat er dan geen mensenliefde meer? Of iemand met een hart van Goud? Horen mensen zo te zijn? Kil, koudbloedig met een dodelijke blik Uit zijn op het slechtste En ons doden geeft ze een kick Hoort de wereld zo te zijn? Al het goede en liefdevolle vervaagd En ik vraag me toch zo vaak af..... Is VREDE echt zoveel gevraagd???? Amal Kharkhach (mijn nichtje)

abdel_malik
09-02-2006, 17:49

wat je zelf planned kan je ook zelf voorkomen.

Peej
09-02-2006, 17:53
oude resultaten in nieuwe tijden verkondigen (of een fabeltje)... wie weet wint ie dit x weer het domme amerikaanse volk met verkiezingen...:jammer: Wat is daar op tegen. Ik ken mensen die tegenwoordig in 2006 nog rondlopen met 'resultaten' of 'fabeltjes' die 1400 of zelfs 2000 jaar en ouder zijn. Dus als je de gegevens van Bush daar mee vergelijkt zijn ze nog gloednieuw.

abdel_malik
09-02-2006, 18:17
Wat is daar op tegen. Ik ken mensen die tegenwoordig in 2006 nog rondlopen met 'resultaten' of 'fabeltjes' die 1400 of zelfs 2000 jaar en ouder zijn. Dus als je de gegevens van Bush daar mee vergelijkt zijn ze nog gloednieuw. als je op de koran doelt, die is universeel, onaangepasd en zal onaangtast blijven in tegenstelling tot jou boek, maar goed. Het is duidelijk dat bush dit bericht naar buiten brengt om de begroting van 300 miljard voor de(of)fensie te kunnen rechtvaardigen.

Peej
09-02-2006, 18:25
als je op de koran doelt, die is universeel, onaangepasd en zal onaangtast blijven in tegenstelling tot jou boek, maar goed. Het is duidelijk dat bush dit bericht naar buiten brengt om de begroting van 300 miljard voor de(of)fensie te kunnen rechtvaardigen. Dank je, met alle respect. Maar ik laat me niet leiden door een boek. Ik volg geen boeken. Hooguit een kookboek of een stratenboek. Waar ik op doel mag je zelf uitzoeken. Maar het feit dat iets onveranderd is wil niet zeggen dat het niet onwaar kan zijn. Al 2000 of 1400 jaar lang.

Pleeborstel
09-02-2006, 18:27
Allemaal leuk en aardig wat die Bush nu staat te verkondigen, maar ik geloof er niks van zolang er geen bewijzen worden getoond. Nu de defensiebegroting moet worden vastgesteld grijpt Bush opzichtig naar het propagandamiddel zodat de mensen bang worden gehouden en hij zijn gang kan gaan. Ja, zo lust ik er nog wel eentje :maf2:

Agmy
09-02-2006, 18:44
oude resultaten in nieuwe tijden verkondigen (of een fabeltje)... wie weet wint ie dit x weer het domme amerikaanse volk met verkiezingen...:jammer: Een Amerikaanse president kan maar twee maal deelnemen aan de verkiezingen en dit is zijn tweede ambtsperiode... Het zal wel iets te maken hebben met dat verhogen van de militaire kosten en het verlagen van zorgverzekering, pensioenen etc.

abdel_malik
09-02-2006, 19:02
Dank je, met alle respect. Maar ik laat me niet leiden door een boek. Ik volg geen boeken. Hooguit een kookboek of een stratenboek. Waar ik op doel mag je zelf uitzoeken. Maar het feit dat iets onveranderd is wil niet zeggen dat het niet onwaar kan zijn. Al 2000 of 1400 jaar lang. jou boek is een open boek.

Bakkertjuh
09-02-2006, 20:02
jou boek is een open boek. Je weet niet eens wat dat betekent:hihi:

lemster
09-02-2006, 20:04
Hoort het zo te zijn? Hoort het leven zo te zijn? Zonder het gevoel dat je leeft? Hoort de wereld zo te zijn? Je laten denken dat er niemand om je geeft Zonder een gevoel van liefde Hoort het dan zo te zijn? Geboren om te overleven Het enige wat je kent is pijn Hoort het leven dan zo te zijn? De een heeft meer dan anderen Vertrouwen en eerlijkheid sterven uit Moeten we dit niet snel doen veranderen? Hoort de wereld zo te zijn? Vecht om land en laat levens koud Bestaat er dan geen mensenliefde meer? Of iemand met een hart van Goud? Horen mensen zo te zijn? Kil, koudbloedig met een dodelijke blik Uit zijn op het slechtste En ons doden geeft ze een kick Hoort de wereld zo te zijn? Al het goede en liefdevolle vervaagd En ik vraag me toch zo vaak af..... Is VREDE echt zoveel gevraagd???? Amal Kharkhach (mijn nichtje) Tbark Allah 3liha:goedzo:

lemster
09-02-2006, 20:08
Wat is daar op tegen. Ik ken mensen die tegenwoordig in 2006 nog rondlopen met 'resultaten' of 'fabeltjes' die 1400 of zelfs 2000 jaar en ouder zijn. Dus als je de gegevens van Bush daar mee vergelijkt zijn ze nog gloednieuw. De Islam werd geopenbaard ten behoeve van de mens. Kunnen we van meneertje Bush niet beweren. :maf:

Tessie
09-02-2006, 20:08

Allemaal leuk en aardig wat die Bush nu staat te verkondigen, maar ik geloof er niks van zolang er geen bewijzen worden getoond. Nu de defensiebegroting moet worden vastgesteld grijpt Bush opzichtig naar het propagandamiddel zodat de mensen bang worden gehouden en hij zijn gang kan gaan. Ja, zo lust ik er nog wel eentje :maf2: Zo denk ik toch ook wel een beetje Pleeborstel. Ik vind het een eng mannetje en weet niet wat te geloven.

Pagina's : [1] 2