Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan iemand me helpen

cappaccino
09-02-2006, 16:11

Salaam dames ik heb even een vraagje ik heb een vriendin en die geeft al een lange tijd borstvoeding haar kindje wil niet over op de fles...maar ze wil er wel graag mee stoppen heeft iemand misschien tips??? p.s ik kan helaas haar niet advieseren want mijn zoontje vond de fles voeding eigenlijk ook wel lekker

Nisrientje
09-02-2006, 16:16
Hoi er zijn verschillnde trucjes, bijv een druppeltje borstvoeding op de speen van de fles doen, of iemadn anders dan de moeder de fles geven. Om je de waarheid te vertellen hielpen deze dingen niet bij mijn zoontje, en ik owu echt een keer van die borstvoeding af, toen heb ik hem heel gemeen gewoon de borst onthouden, totdat hij zoveel honger kreeg dat hij op een gegeven moment toch de fles pakte, ja ik weet het het klinkt echt heel zielig, maar het was ook voor zijn eigen bestwil, ik had nog maar heel weinig melk en hij groeide niet genoeg!!

cappaccino
09-02-2006, 16:18
Hoi er zijn verschillnde trucjes, bijv een druppeltje borstvoeding op de speen van de fles doen, of iemadn anders dan de moeder de fles geven. Om je de waarheid te vertellen hielpen deze dingen niet bij mijn zoontje, en ik owu echt een keer van die borstvoeding af, toen heb ik hem heel gemeen gewoon de borst onthouden, totdat hij zoveel honger kreeg dat hij op een gegeven moment toch de fles pakte, ja ik weet het het klinkt echt heel zielig, maar het was ook voor zijn eigen bestwil, ik had nog maar heel weinig melk en hij groeide niet genoeg!! jah ze drinkt wel sapje (joggie zonder suiker) maar he ze komt al heel weinig aan geloof zelfs dat ze afvalt dus dat is geen optie... andere mensen nog tips???:confused:

KoezKoez
09-02-2006, 16:37
Dames, ik heb een goeie! Mijn buurvrouw haar zoontje wou maar niet van de borst af. Wat deed ze, ze pakte een beetje sambal (echt een heel klein beetje :hihi: ) en smeerde dat op haar borst. Hij was meteen afgekicked! Heel gemeen, maar sambal is niet lekker en erg heet natuurlijk. Uiteindelijk kappen ze ermee... Die is goed:hihi: maar wel gemeen, op een dag houd het op he:D

cappaccino
13-02-2006, 11:02

Dames, ik heb een goeie! Mijn buurvrouw haar zoontje wou maar niet van de borst af. Wat deed ze, ze pakte een beetje sambal (echt een heel klein beetje :hihi: ) en smeerde dat op haar borst. Hij was meteen afgekicked! Heel gemeen, sambal is niet lekker en erg heet natuurlijk. Uiteindelijk kappen ze ermee... dat zal ik zelf echt nooit doen!

wardaroosje
13-02-2006, 11:41
sambal is toch slecht voor een kleine:confused: Ze hebben tegenwoordig toch ook van die spenen die de vorm van een tepel hebben. Dat het kind bijna het verschil niet ziet

Teletubie21
13-02-2006, 12:18
sambal is niet schadelijk hoor ? als dat een manier is moet het wel heeeee !:hihi:

Ouissam
13-02-2006, 12:34
Toch vind ik het zielig voor de kleine :jammer: mijn dochter wou ook niet aan de fles maar ik bleef het gewoon proberen net zolang tot ze het wel nam. Ondertussen gaf ik de borst niet en daardoor kreeg ze honger en toen moest ze wel de fles nemen:o

Romainna
13-02-2006, 12:35
Dames, ik heb een goeie! Mijn buurvrouw haar zoontje wou maar niet van de borst af. Wat deed ze, ze pakte een beetje sambal (echt een heel klein beetje :hihi: ) en smeerde dat op haar borst. Hij was meteen afgekicked! Heel gemeen, sambal is niet lekker en erg heet natuurlijk. Uiteindelijk kappen ze ermee... Ach , wat zielig.:traan1:

Romainna
13-02-2006, 12:36
Toch vind ik het zielig voor de kleine :jammer: mijn dochter wou ook niet aan de fles maar ik bleef het gewoon proberen net zolang tot ze het wel nam. Ondertussen gaf ik de borst niet en daardoor kreeg ze honger en toen moest ze wel de fles nemen:o Dit lijkt me een veel betere tip dan die sambal.:jammer:

Ouissam
13-02-2006, 12:38
Romainna je OT :lol:

Ouissam
13-02-2006, 12:39
Dit lijkt me een veel betere tip dan die sambal.:jammer: ja vind ik ook :jammer:

Romainna
13-02-2006, 12:39
Romainna je OT :lol: :bril: ...............:hihi: