Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke meisjes gaan er uit?

Pagina's : [1] 2 3

slimiatje
04-05-2003, 11:32

daar bedoel ik mee naar discotheken, etc.

Lady_moi
04-05-2003, 11:38
haha never wil ik ook niet!

Najib26
04-05-2003, 11:42
Zonde 1: aanwezig zijn in disco's, rai-party's etc. Zonde 2: openlijk over zondes praten of er zelfs mee pronken. Dus dames, die uitgaan, hou het bij 1 zonde. En inchallah zullen jullie ooit ontwaken en dat ook laten. En hopelijk zal Allah jullie vergeven.

slimiatje
04-05-2003, 11:44
ik ga niet uit voor alle duidelijkheid. maar ik lees hier vaak dat er best wel veel dames uitgaan vandaar mijn topic ik vraag me af of ze dat met toestemming doen van hen ouders

Lady_moi
04-05-2003, 11:46

op die plaatsen kan het nooit fijn zijn :jammer: met al die zatlappen enal :jammer:

Najib26
04-05-2003, 11:49
Origineel gepost door slimiatje ik ga niet uit voor alle duidelijkheid maar ik lees hier vaak dat er best wel veel dames uitgaan vandaar mijn topic ik vraag me af of ze dat met toestemming doen van hen ouders De meesten hebben geen toestemming. Ze verzinnen een smoes. En de ouders die wel toestemming geven, zijn net zo erg als hun kinderen. Zij zijn verantwoordelijk voor de daden van hun kinderen.

Tijn
04-05-2003, 11:49
En welke heren? ....deze koe houdt bijvoorbeeld wel van een discodippie :D

slimiatje
04-05-2003, 11:51
Origineel gepost door lady_moi op die plaatsen kan het nooit fijn zijn :jammer: met al die zatlappen enal :jammer: ik denk het ook niet met allemaal jongens die een chikkie willen scoren:jammer:

Lady_moi
04-05-2003, 11:56
Origineel gepost door slimiatje ik denk het ook niet met allemaal jongens die een chikkie willen scoren:jammer: players :jammer: een meiske die er heen gaat vraagt er ook om

bint_duh_bledie
04-05-2003, 12:00
mijn broer heeft me mee uitgenomen omdat ik vaak vroeg aan hem hoe dat was en toen heeft hij mij een zaterdag mee genomen naar rotterdam het is wel raar iedereen danst daar gewoon 4 of meer uurtje non stop en drinken uitgaan is voor duivels ik zweer het mijn broer wou me laten zien hoe uitgaan werkelijk is maar jah ik vond het dus niks aan en dat wou mijn broer eigelijk uitleggen dat het niks aan is ik wil eerst alles geprobeert hebben wil ik zeggen dat het niks aan is het is beter dat je het probeert dan dat je een keer weg loopt om het te proberen en dan is het al fout gegaan dus ik ben eigelijk best blij dat ik heb mogen ervaring wat uitgaan eigelijk inhoud en voor de rest van de wereld die uitgaat een vraag wat is daar nou leuk aan was echt niks aan overal junken hoeren en vieze mensen

Lella_EL_Habiba
04-05-2003, 12:01
Ik zit liever thuis voor de buis :D Voor degene die wel uitgaan:jammer:

slimiatje
04-05-2003, 12:04
Origineel gepost door bint_duh_bledie mijn broer heeft me mee uitgenomen omdat ik vaak vroeg aan hem hoe dat was en toen heeft hij mij een zaterdag mee genomen naar rotterdam het is wel raar iedereen danst daar gewoon 4 of meer uurtje non stop en drinken uitgaan is voor duivels ik zweer het mijn broer wou me laten zien hoe uitgaan werkelijk is maar jah ik vond het dus niks aan en dat wou mijn broer eigelijk uitleggen dat het niks aan is ik wil eerst alles geprobeert hebben wil ik zeggen dat het niks aan is het is beter dat je het probeert dan dat je een keer weg loopt om het te proberen en dan is het al fout gegaan dus ik ben eigelijk best blij dat ik heb mogen ervaring wat uitgaan eigelijk inhoud en voor de rest van de wereld die uitgaat een vraag wat is daar nou leuk aan was echt niks aan overal junken hoeren en vieze mensen dat kan ik mij zo voorstellen :D

bint_duh_bledie
04-05-2003, 12:07
Origineel gepost door slimiatje dat kan ik mij zo voorstellen :D ik was 16 jaar en altijd vriendinetje die uitgingen en veel lol haden en jah als 16 jarige wou ik dat ook en ik ben echt super blij dat ik dat even een nacht heb uitgeprobeert

Tijn
04-05-2003, 12:08
Origineel gepost door bint_duh_bledie mijn broer heeft me mee uitgenomen .......was echt niks aan overal junken hoeren en vieze mensen Ben benieuwd waar je broer je mee naartoe heeft genomen, de meeste tenten kom je namelijk niet binnen als je er als een junkie of h.oer uitziet....

Meisje
04-05-2003, 12:08

ik mag het niet ik wil het niet ik doe het niet hamdoelaah :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3