Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar zou jij op letten als je zou willen trouwen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Ladyx1983
04-05-2003, 10:30

dingen waar je op zou letten bij de man...famillie... :confused: of maakt t je allemaal niet uit? :regie:mijn man MOET bv bidden als ie met me wil trouwen...dat is een eis en wat zijn de eisen bij jullie?

masterabdel
04-05-2003, 10:39
euh...religie!!!!!!!!!!!!!

lallameknessia
04-05-2003, 11:14
waar ik op zou leten is of die jonge een moeder heeft whahahah

wardaroosje
04-05-2003, 11:17
Origineel gepost door ladyx1983 dingen waar je op zou letten bij de man...famillie... :confused: of maakt t je allemaal niet uit? :regie:mijn man MOET bv bidden als ie met me wil trouwen...dat is een eis en wat zijn de eisen bij jullie? dat is bij mij ook een vereiste plus of hij niet drinkt en het liefst niet rookt ik weet ik eis veel maar ja :rolleyes: Warda :zwaai:

slimiatje
04-05-2003, 11:19

Origineel gepost door ladyx1983 dingen waar je op zou letten bij de man...famillie... :confused: of maakt t je allemaal niet uit? :regie:mijn man MOET bv bidden als ie met me wil trouwen...dat is een eis en wat zijn de eisen bij jullie? bij mij ook en hij moet mooi zijn :o nee hoor gemidelde looks is goed genoeg en ik moet hem kunnen vertrouwen :)

The_Eyes
04-05-2003, 11:34
Origineel gepost door wardaroosje dat is bij mij ook een vereiste plus of hij niet drinkt en het liefst niet rookt ik weet ik eis veel maar ja :rolleyes: Warda :zwaai: laat ik je dit zeggen veel eisend is dat helemaal niet. ik bedoel dat moet zelfs!!!! je mag niet drinken en ook niet roken!!! ook al zeggen mensen dat roken mekroh!!! (gehaat is) deze mensen spacen hem zwaar het is gewoon HARAM!!! dus veel eisend ben je zeker niet

wardaroosje
04-05-2003, 11:35
Origineel gepost door The_Eyes laat ik je dit zeggen veel eisend is dat helemaal niet. ik bedoel dat moet zelfs!!!! je mag niet drinken en ook niet roken!!! ook al zeggen mensen dat roken mekroh!!! (gehaat is) deze mensen spacen hem zwaar het is gewoon HARAM!!! dus veel eisend ben je zeker niet ok maar de meeste mannen van tegenwoordig roken of drinken dus vandaar :(

The_Eyes
04-05-2003, 11:36
Origineel gepost door wardaroosje ok maar de meeste mannen van tegenwoordig roken of drinken dus vandaar :( HAHHAHAHA oowja?? dan kom je alleen de verkeerde tegen. ik heb nog nooit 1slokje alcohol genuttigd!! en nooit 1 trekje genomen van een sigaret!!! we zijn er wel. je moet alleen weten waar je kijken moet

wardaroosje
04-05-2003, 11:44
Origineel gepost door The_Eyes HAHHAHAHA oowja?? dan kom je alleen de verkeerde tegen. ik heb nog nooit 1slokje alcohol genuttigd!! en nooit 1 trekje genomen van een sigaret!!! we zijn er wel. je moet alleen weten waar je kijken moet oh ok maar jullie zijn wel zeldzaam :D en verkeerde plaatsen nee hoor kijk gewoon om me heen

The_Eyes
04-05-2003, 11:48
Origineel gepost door wardaroosje oh ok maar jullie zijn wel zeldzaam :D en verkeerde plaatsen nee hoor kijk gewoon om me heen HAHHAAHHAHAH ok!!

Lady_moi
04-05-2003, 11:52
hij mag niet drinken hij moet bidden en vasten hij moet betrouwbaar zijn en hij moet grappig zijn da is tbelangrijkste voor me oja en hij moet ook mooi zijn geen model ofzo maar just nice! :D

Najib26
04-05-2003, 11:53
Origineel gepost door wardaroosje ok maar de meeste mannen van tegenwoordig roken of drinken dus vandaar :( Vrouwen zonder strakke kleren, die niet aan vriendjes doen etc. zijn ook zeldzaam. Dus het probleem is wederzijds. Uiteindelijk zijn er ongeveer evenveel goede mannen als goede vrouwen. De kunst is om deze mensen te treffen. Dat is moeilijk aangezien zij in de minderheid zijn.

The_Eyes
04-05-2003, 11:57
Origineel gepost door Najib26 Vrouwen zonder strakke kleren, die niet aan vriendjes doen etc. zijn ook zeldzaam. Dus het probleem is wederzijds. Uiteindelijk zijn er ongeveer evenveel goede mannen als goede vrouwen. De kunst is om deze mensen te treffen. Dat is moeilijk aangezien zij in de minderheid zijn. dat is inderdaad waar!!! :goedzo:

Lady_moi
04-05-2003, 11:59
ok wat hebben jongens dan liever een meiske met hijab of een meiske met strakke kledij :confused: dat vraag ik me echt vaak af

The_Eyes
04-05-2003, 12:05

Origineel gepost door lady_moi ok wat hebben jongens dan liever een meiske met hijab of een meiske met strakke kledij :confused: dat vraag ik me echt vaak af kijk hijab is weer vind ik een beetje te en strakke kleding is ook weer te. ze kan zich ook netjes kleden. ik ken genoeg dames waar bijna alles bedekt is met normale mooie sjieke moderne kleding. dus dat mag mn vrouw dragen. en als ze hijab wil!! ja dan heb ik daar niks op tegen. maar als ze strak wil dan zeg ik DOEI!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5