Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Video over de Brusselse wijk Molenbeek en haar criminaliteit/werkloosheid!!

moslima_lady85
09-02-2006, 12:57

Salaam aleykoum warahmatu allahi, lieve zusters en broeders, Een lange tijd geleden was er hier op marokko.nl een video geplaatst over de Brusselse wijk Molenbeek en haar werkloosheid en criminaliteit. Ik had toen de video op mijn computer opgeslagen, maar ik ben het kwijt! Terwijl ik het net nu nodig heb voor mijn presentatie op school.. Mijn vraag aan jullie is of jullie die opnames over die wijk nog ergens op jullie pc hebben staan? Zo ja, willen jullie het alsjeblieft hier plaatsen! Ik zal jullie heel dankbaar zijn... Insha allah heeft iemand em nog...:( wa aleykoum assalaam warahmatu allahi, moslima_lady85

zakelijk
09-02-2006, 14:21
niemand die haar kan helpen zelf wil ik hem ook zien

moslima_lady85
09-02-2006, 15:12
Ik denk dat niemand em meer heeft, helaas

zakelijk
09-02-2006, 17:49
echt jammer voor jou omdat het voor school is voor mij omdat dit onderwerp wel interesant is om te zien..

moslima_lady85
09-02-2006, 18:57

jah het is zeker sonde...en weetje wat het erge is... Ik had die video opname een paar maanden op mijn pc staan, maar toen ging mijn broer de hele pc formateren...dus alles weg, maarja niets aan te doen...

zakelijk
09-02-2006, 22:27
nou ik blijf dan maar reageren zodat mischien iemand in dit topic kijkt en die heeft Insha-allaah

blero
09-02-2006, 23:13
weet je mss welke tv programma ofzo of tv zender die te zien was ???

moslima_lady85
10-02-2006, 12:44
telefacts daarop was ie uitgezonden (vtm hoorde het bij) :)

Chaimav
10-02-2006, 14:18
je kan die video bestellen bij telefacts ik weet niet wanneer je die nodig hebt maar het is het proberen waard kijk hier op www.vtm.be en dan naar telefacts en zoek die uitzending en bestel de video

moslima_lady85
10-02-2006, 16:32
je kan die video bestellen bij telefacts ik weet niet wanneer je die nodig hebt maar het is het proberen waard kijk hier op www.vtm.be en dan naar telefacts en zoek die uitzending en bestel de video shokran meid, ja dat heb ik ook al gedaan... Nu hopen dat ik em voor maandag kan krijgen... Enne is dat bestellen trouwens voor geld? :o Want pas daarna dacht ik daaraan :hihi: gair insha allah