Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : fantasieën

Pagina's : [1] 2

aisha82
09-02-2006, 09:37

Dames (en heren), Wat vind je ervan als iemand een tijdje getrouwd is en ze krijgt fantasieën over andere mannen dan haar eigen man. :rolleyes: Ik bedoel niet als ze het met hem doet, maar als ze alleen is. Ze houdt van der man en heeft goed sexleven met hem, en denkt er niet over om vreemd te gaan. Just Fantasies. Hoe denk je erover. Kan dit of niet? Moet ze het aan der man vertellen?

DiiamonD
09-02-2006, 11:43
iedereen heeft toch fantasien.... of het nou met een man is of met een vrouw iedereen heeft ze.... geen fantasie is niet gezond :p wij hebben het er wel eens over samen... en dan liggen we in een deuk van het lachen.....

hartstocht
09-02-2006, 15:27
Dames (en heren), Wat vind je ervan als iemand een tijdje getrouwd is en ze krijgt fantasieën over andere mannen dan haar eigen man. :rolleyes: Ik bedoel niet als ze het met hem doet, maar als ze alleen is. Ze houdt van der man en heeft goed sexleven met hem, en denkt er niet over om vreemd te gaan. Just Fantasies. Hoe denk je erover. Kan dit of niet? Moet ze het aan der man vertellen? ik vind dit niet kunnen, want je hebt drie manieren van vreemd gaan: je gaat vreemd door daadwerkelijk iets te doen. je gaat vreemd met je ogen, door dus te kijken etc. en je gaat vreemd met je hart, dus door iemand anders dan je man in je hart/gedachten toe te laten. Ik vind dit net zo goed vreemd gaan als de daadwerkelijke daad.

hartstocht
09-02-2006, 15:29
iedereen heeft toch fantasien.... of het nou met een man is of met een vrouw iedereen heeft ze.... geen fantasie is niet gezond :p wij hebben het er wel eens over samen... en dan liggen we in een deuk van het lachen..... Fantaseren is iets anders dan daadwerkelijk over iemand anders fantaseren. Ik fantaseer ook wel eens dat wij een bepaald standje toepassen, maar dan is het met hem en niet met een ander in mijn hoofd.

miss_tanger90
09-02-2006, 22:33

ewa jah... kan wel eens gebeuren he....

sakina22
10-02-2006, 00:01
Dames (en heren), Wat vind je ervan als iemand een tijdje getrouwd is en ze krijgt fantasieën over andere mannen dan haar eigen man. :rolleyes: Ik bedoel niet als ze het met hem doet, maar als ze alleen is. Ze houdt van der man en heeft goed sexleven met hem, en denkt er niet over om vreemd te gaan. Just Fantasies. Hoe denk je erover. Kan dit of niet? Moet ze het aan der man vertellen? Blijkbaar is je sex leven toch niet all that.. anders zou je dr niet over fantaseren.. ik zou zeggen gefe je sex life een inpuls:cool:

telefoonM
10-02-2006, 00:29
Dames (en heren), Wat vind je ervan als iemand een tijdje getrouwd is en ze krijgt fantasieën over andere mannen dan haar eigen man. :rolleyes: Ik bedoel niet als ze het met hem doet, maar als ze alleen is. Ze houdt van der man en heeft goed sexleven met hem, en denkt er niet over om vreemd te gaan. Just Fantasies. Hoe denk je erover. Kan dit of niet? Moet ze het aan der man vertellen?Als jij tevreden was over je sexleven dan dacht je daar nooit aan, of je bent een ****, dat kan ook. want die hebben nooit genoeg aan 1 man. Van de ene komt de ander, en jij gaat wel vreemd zonder dat je het door hebt meid. tfoe 3la jou soort

shirin18
10-02-2006, 01:27
fantaseren doet iedereen wel eenss maar toch nietss als je getrouwt bent.. van het een komt het ander denk ik ken genoegg types zoals jij. en geloof me die zullen nooit slagen

aisha82
10-02-2006, 12:21
Ik ben tevreden over mijn sexleven. Maar het als als je een hele mooie BMW kan hebben en je ben bijzonder ermee, dat je toch wel eens denkt: hoe zou het zijn om in een Ferrari te rijden, zoiets kan toch. Dat betekent niet dat je gelijk een Ferrari gaat kopen of dat je ontevreden ben over je BMW.

sakina22
10-02-2006, 16:32
fantaseren doet iedereen wel eenss maar toch nietss als je getrouwt bent.. van het een komt het ander denk ik ken genoegg types zoals jij. en geloof me die zullen nooit slagen Nooit slagen.. alleen ALLAH swt.. weet dat!!

corrie2
10-02-2006, 17:15
Je bent een mens, zodra je een partner hebt veranderd er niet iets in je waardoor je nooit meer iemand anders ziet en aantrekkelijk kan vinden, fantaseren over anderen is heel erg normaal, zo goed als iedereen doet dat, beter gezegd iemand die sexueel gezond is doet dat gewoon, kan dat persoon niets aan doen. Zolang je maar fantasie van werkelijkheid kan scheiden, fantasie is hartstikke leuk, alles voelt presies zo aan als jij zou willen, het is niet echt, moet je ook niet willen, zodra fantasie verder gaat naar verlangen is het hoog tijd om eens goed bij jezelf te rade te gaan en aan je relatie te gaan werken. Maar fantasie zelf is echt niets mis mee, is echt heel erg normaal.

nordin_nador
10-02-2006, 17:32
Fantaseren doet iedereen en inderdaad hou die fantasie van de werkelijkheid gescheiden ;)

zeytoena
22-02-2006, 18:50
Ik kan dat niet, het voelt voor mij als verraad aan. Lijkt wel alsof ik vreemd ga.

appelsap
22-02-2006, 19:05
Dames (en heren), Wat vind je ervan als iemand een tijdje getrouwd is en ze krijgt fantasieën over andere mannen dan haar eigen man. :rolleyes: Ik bedoel niet als ze het met hem doet, maar als ze alleen is. Ze houdt van der man en heeft goed sexleven met hem, en denkt er niet over om vreemd te gaan. Just Fantasies. Hoe denk je erover. Kan dit of niet? Moet ze het aan der man vertellen? besnijden is een optie

C_warrior
22-02-2006, 23:56

onbewuste fantasieen is normaal maar als ze dat express doet dan klopt er niet iets

Pagina's : [1] 2