Bekijk originele versie : Snap Deze Chick Echt Niet Meer (PART 2)
teen tijdje geleden had ik hier een topic geopend met een probleem van mij namelijk dat ik best close om ging met een meisje ik vondt haar erg leuk :Iluvu: en ik dacht zij mij ook, maar ineens begonnen ze vreemd te doen heel kortaf en wel spraken elkaar bijna niet meer.
Nu ben ik er achter gekomen via haar vriendin dat ze wel leuk vondt :Iluvu: maar ze blijft maar raar doen telkens als ik bij haar in de buurt ben doet ze kortaf en gek is dit normaal als een meisje iemand leuk vindt? dacht het niet
heb maar belosten om het waar voor gezien te houden.
vinden jullie dat ik daar verstandig aan doe of niet
graag reactie mesnen laterzzzzzzzzz :zwaai:
wees een man en stap op haar af en zeg haar wat je voor haar voelt....als ze je afwijst kun je alsnog alles voor gezien houden....maar dan heb je in elk geval duidelijkheid....de mannen van tegenwoordig doen echt vaagggg.....
jou verhaal komt me bekend voor, dat zit gewoon in hun bloed, ik begrijp het ook niet, ze willen meer aandacht en willen ze dat je steeds achter hun gaat zoals een hond?!
ilham er is niets met de mannen van tegenwoordig ze weet heel goed dat ik haar leuk vindt maar waarom doet ze ze zo vaag ik denk dat je eerder kunt zeggen dat vrouwen vaag zijn :)
zo iets dacht ik ook al solid het is een leuke meid maar ik ga niet aan haar plakken als een plakstift van bruna of zo
Chatefemqemamu
04-05-2003, 01:26
als ze 't weet... en dan nog gaar doet... dan wil ze gewoon aandacht.
MocroPrinsesje
04-05-2003, 01:27
Dit komt me zo bekend voor......ik zelf was t meisje dat opeens vreemd ging doen....:(......
als ik je advies kon geven......is naar haar toe gaan en rechtstreeks zeggen wat je voor der voelt...vragen wat zij voor jou voelt...en vragen wat zij wilt....dat is helder en dan weet iedereen waar die staat........
achteraf had ik gewoon antwoord op die vraag moeten geven.....maar yah....li fet li met.................
crackie je maakt me nu echt bang want ik ken een jongen die precies bijna dezelfde woorden als jou heeft....wat wil je dan dat ze doet als ze weet dat je haar leuk vindt?....de meeste meiden hebben nog steeds liever dat de mannen de eerste stap nemen....
Origineel gepost door CRACKIE
zo iets dacht ik ook al solid het is een leuke meid maar ik ga niet aan haar plakken als een plakstift van bruna of zo
precies, laat je zelf niet toto zo een nivaue verlagen.
wil ze wat dan moet ze normaal gedragen
zo niet, er zwemmen genoeg vissen in de zee
MocroPrinsesje maar waarom deed je dan zo tegen die persoon wat was de reden daarvoor of was het zomaar
ilham hoezo doe je ook vreemd tegen iemand ahahaahah:) nee dit meisje heet geen ilham Als dat tenminste je echt naam is :)
Origineel gepost door CRACKIE
ilham hoezo doe je ook vreemd tegen iemand ahahaahah:) nee dit meisje heet geen ilham Als dat tenminste je echt naam is :) gelukkig maar!!....k schrok bijna....want ik nam ff een kijkje in je profiel en zag dat je ook van nador bent en ook van amsterdam.....ewa die jongen dus ook....als je dat vreemd noemt dan doe ik ook vreemd tegen iemand ja....we zijn allebei te koppig om de eerste stap te nemen :D .....terwijl we allebei weten hoe we over elkaar denken.....ennuh ilhame is mn echte naam ja....
haahaaha kalm aan ilham wees maar niet bang dus jij zit in het zelfde schuitje als dat meisje waar ik het over heb waarom doe je dat die jonge aan ahahhah :)
waarom doe ik hem dat aan??....je bedoelt waarom doet huh MIJ dat aan?!!......k word helemaal gek....maar k speel alsof t me niks doet.... :hihi: weet je wat....k praat voor je met dat meisje als jij voor mij naar die jongen toestapt :D
ahhahaaaaha is goed gekke komt voor elkaar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.