Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is er van jullie stressbestendig..en heeft een goed consentratie...

lilchakir
08-02-2006, 21:20

ikke dus niet :jammer: als ik soms zie dat sommige mensen en kunnen luistern naar wat iemand te vertellen heeft en b.v naar de t.v kunnen kijken dandenk ik hoe doen ze dat:moe: en over stressen heb ik niks gezegd :maf2:

sagira
08-02-2006, 21:40
nou meid dan kunnen we elkaar een hand geven,ik ben ook altijd gestresst ik werk 20 uur heb daarbij 3 kinderen die elke dag wel trainen ik doe de administrate van thuis en de zaak en wil mijn huis altijd op orde hebben en lekker koken ga zo maar door maar het lukt me niet altijd:huil: ben altijd aan het rennen en vliegen .Ik heb zelfs een week of 3 geleden gehad dat ik ineens in mijn pyama broek in de biliotheek stond ik schrok me dood!gewoon door het gehaast rennen en vliegen.

sushimon
08-02-2006, 22:16
ik ben gelukkig goed stress- bestendig, maar jah.. ik moet ook wel met mijn kinderen en mijn slordige man... ik denk dat het vanzelf komt als je eenmaal een gezin met kinderen hebt...

lilchakir
08-02-2006, 22:20
nou meid dan kunnen we elkaar een hand geven,ik ben ook altijd gestresst ik werk 20 uur heb daarbij 3 kinderen die elke dag wel trainen ik doe de administrate van thuis en de zaak en wil mijn huis altijd op orde hebben en lekker koken ga zo maar door maar het lukt me niet altijd:huil: ben altijd aan het rennen en vliegen .Ik heb zelfs een week of 3 geleden gehad dat ik ineens in mijn pyama broek in de biliotheek stond ik schrok me dood!gewoon door het gehaast rennen en vliegen.:hihi: :hihi:meskiena wollah da7ktienie allah ietebdna 7la sja7ada oeasfie ja als wat dat al beginnen te doen.. dan is het inderdaad erg met ons gesteld :hihi: wat wil je ook.. alles moet snel, rap en in een snel tempo ..:jammer: maar er zijn mascha-allah vrouwen, die een aantal kids in huis hebben ,rennen vliegenhet hele huis op zijn kop halen.. en die hebben me toch een partij geduld daar kan ik dan jaloers op zijn :kus:

Nysha
08-02-2006, 22:21

ik kan nooit meerdere dingen tegelijkertijd doen.......hen echt een mannenkop :maf1: maar ik geniet van stress, dan ben ik helemaal in me element

houda99
08-02-2006, 22:36
Voordat ik kinderen kreeg was ik zeer stressbestendig en erg energie vol. Voor de kids had ik naast mijn fulltime baan ook nog een bijbaantje van 12 uur als schoonmaakster. (zodat ik snel mijn huisje in kon richten naar wens:D ) Ik werkte dus 52 uur per week en dan nog niet eens de reistijd meegeteld. Ik kwam altijd om 9 uur savonds thuis en nog was ik hardstikke gezellig en vrolijk. Nu ben ik altijd moe, moe, moe en werk al een tijdje niet meer, maar blijf gewoon moe:moe:. Nu ben ik bij het minst geringste al in paniek en dreigt er een depressie boven mijn hoofd :traan1:

tangiia23
08-02-2006, 23:03
met kids heb ik soms wel stress...maar als het gaat om administratie van ons of iets regelen wat belangrijk is,dan heb ik alle geduld voor.Ík regel alles wat met papieren te maken heeft...van belastingaanvraag tot huur overmaken.

schatje26
09-02-2006, 09:11
Nou hier nog een die de laatste tijd geen geduld meer heeft en vooral met mijn kindje...Wallah af en toe haalt ze de bloed onder mijn nagels vandaan, ze zit nu in een leeftijd waarin ze heel erg eigenwijs is en niet luistert, maar dat is het denk niet want ik ben alleenstaande moeder en werk fulltime, daarbij heb ik nog veel stress met mijn ex wat betreft de omgang en de scheiden, en daarbij moet ik nog van alles en nog wat voor mijn ouders doen(dit vind ik niet erg zij helpen mij ook)....Als ik thuis ben en de kleine ligt in bed dan dut ik meestal al rond 20.00 uur in slaap niet normaal meer. Groetjes

badparel
09-02-2006, 10:46
pppffff ik heb echt geen geduld meer,vroeger had ik een eindeloos geduld maar nu:jammer:ik sta op springen als ik weer eens in de stress ben

halouba
09-02-2006, 10:51
hahaha nou ik ben 1 en al stress en consentreren?? wat is dat

mother_to_be
09-02-2006, 11:09
nee ik heb geen last van stress... heel gek, juist op stressmomenten ben ik heeeel rustig en kan ik me onwijs irriteren aan andere di ewle getsresst zijn... en concenteren. hahaha... alleen als ik daar zin in heb!! x