Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : s0lliciatie's tips

MiSsOuJDiA
08-02-2006, 17:13

h0e kleed je je aan als je naar een s0llicitatie gesprek gaat h0e gedraag je je? wat zeg je 0m je werkgever v0or je zelf te winne zegmaaar.. :):goedzo:

NisriN
08-02-2006, 17:27
Kleed je netjes en verzorgd maar niet schaars. Ook moet je gewoon goed en vooral beschaafd overkomen, denk bijvoorbeeld aan: geen kauwgom in de mond, laat ze werkgever uitspreken dus onderbreek hem of haar niet, praat duidelijk enzovoort. Succes he!!

MiSsOuJDiA
08-02-2006, 17:37
Kleed je netjes en verzorgd maar niet schaars. Ook moet je gewoon goed en vooral beschaafd overkomen, denk bijvoorbeeld aan: geen kauwgom in de mond, laat ze werkgever uitspreken dus onderbreek hem of haar niet, praat duidelijk enzovoort. Succes he!! jaa maar h0e kan je je zelf zegmaar verk0peee..z0dat hij je aanneemt zegmaar kvind dat s0 m0eilijkk.. jaa k ben dit dat.. en bla

NisriN
08-02-2006, 17:40
jaa maar h0e kan je je zelf zegmaar verk0peee..z0dat hij je aanneemt zegmaar kvind dat s0 m0eilijkk.. jaa k ben dit dat.. en bla Door vooral serieus en gewoon respectvol te antwoorden op de vragen die hij jou zal stellen. Denk ook aan je houding en gedrag.

MiSsOuJDiA
08-02-2006, 17:57

Door vooral serieus en gewoon respectvol te antwoorden op de vragen die hij jou zal stellen. Denk ook aan je houding en gedrag. wat als hij vraagt.. wr0m ben je hier k0men s0lliciteren(gew0on in een winkel) wat verwacht je? waar0m z0u k j0uww aannemen? wat zijn je plus en minpunten? wie ben jij? :rolleyes: etc, etc.. kweeet k vraaag veeel:maf:

NisriN
08-02-2006, 21:22
wat als hij vraagt.. wr0m ben je hier k0men s0lliciteren(gew0on in een winkel) wat verwacht je? waar0m z0u k j0uww aannemen? wat zijn je plus en minpunten? wie ben jij? :rolleyes: etc, etc.. kweeet k vraaag veeel:maf: Waarom ben je hier komen solliciteren? Ik ben hier komen solliciteren omdat deze winkel mij erg gezellig lijkt om er te werken (als je dat dus vindt, anders moet je het niet zeggen kies dan voor de volgende optie ->). Of: ik ben hier komen solliciteren omdat ik erg graag mijn eigen geld wil verdienen. Niet dat ik dus steeds bij mijn ouders geld moet vragen als ik wat nodig heb. Ik wil graag financieel op eigen benen staan. Wat verwacht je? Ik verwacht dat als ik aangenomen wordt, ik een leuke tijd tegemoet zal gaan. Waarom zal ik jou aannemen? Omdat ik vrij goed om kan gaan met mensen. Ik heb erg goede communicatieve en sociale vaardigheden. (als dit waar is natuurlijk. :p) Wat zijn je plus en minpunten? Deze is persoonlijk, dus die moet jij zelf invullen. Wie ben jij? Deze is ook persoonlijk. Ik denk dat dit wel goed is en ook voldoende?

Dinaatje18
09-02-2006, 10:53
Zet je telefoon uit! Ik had een tijd terug een sollicitatie, maar ik was vergeten om m'n telefoon uit te zetten en op een gegeven moment belde mijn zus mij terwijl ik midden in een gesprek zat. Ik kon mezelf wel dood schieten!! Maar wat ook belangrijk is, is dat jij ook vragen moet stellen. En vergeet je kauwgom niet!!!

MiSsOuJDiA
09-02-2006, 11:16
Zet je telefoon uit! Ik had een tijd terug een sollicitatie, maar ik was vergeten om m'n telefoon uit te zetten en op een gegeven moment belde mijn zus mij terwijl ik midden in een gesprek zat. Ik kon mezelf wel dood schieten!! Maar wat ook belangrijk is, is dat jij ook vragen moet stellen. En vergeet je kauwgom niet!!! haha dat is wel erg.. wat v0or vrage? kbed0el je bent n0g niee aangen0mee.. kan je dan al vragee wat je per uur zal verdienen ennee.. uhh.. wat v0or vragee kan je n0g meer stelle:confused:

bent_oudaden
09-02-2006, 11:46
check mijn toppic ook hier ergens op t forum wat is de naam van jou topic of geen beter een link ik heb zo een gesprek voor ass. manager van een winkel . Ik wil graag mezelf blijven dat heeft niet geholpen de vorige keren. Ik wil graag uitblinken hem laten zien dat ik the right person ben for the job. Dus kom maar op met die tips oh ja nog iets wat heel moeilijk is als ze zeggen geef een salaris indicatie?????? :lekkerpuh dat is een strikvraag denk ik altijd en heb altijd moeite met die vraag.

Dinaatje18
09-02-2006, 11:47
Ik ben wel aangenomen, ik heb mijn telefoon gelijk uit gezet en mijn excuses aangeboden. En natuurlijk kun je vragen hoeveel je per uur gaat verdienen, maar de meeste geven dat gelijk al aan. Je kunt vragen wat zij van de mensen verwachten die er gaan werken, maar als degene met wie je het gesprek aangaat al genoeg heeft verteld dan hoef je geen vragen stellen. Tenzij er iets anders is wat je wilt weten. Veel succes meid!!

bent_oudaden
09-02-2006, 11:56
thanks wat was jou functie of alsnog is