Bekijk originele versie : verloven
ghizlane013
04-05-2003, 00:11
verloven moet dat???
he ik heb een vraagje ik moet gaan verloven met een persoon die ik nie eens ken :( en me vader is overleden maar moet het van me broer en heb namelijk een vriend wie kan me helpen wat ik moet doen want ik ga echt niet met die persoon trouwen :kwaad:
dankjewel ik w8 ant doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii bslemaaa :kwaad: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
chicamaroquia
04-05-2003, 00:17
Je vriend om je hand laten vragen...
wat je zeker niet moet doen dat is weg lopen van huis zou je niet met je broer kunnen praten.
Chatefemqemamu
04-05-2003, 00:28
enkeltje skot-land voor die onbekende dúúh...
en als je vriend wat voorstelt dan komt 'ie wel ff om je hand vragen togg...
zo niet mag hij met die andere ook mee naar skot-land.
SweetRose
04-05-2003, 01:08
als je echt wil trouwen moet je je vriend laten komen om je hand te komen vragen
maar je moet er wel klaar voor zijn hé!!
ghizlane013
04-05-2003, 11:14
ja daar ben ik weer ja met me broer kan ik helemaal niet praten die schopt me anders naar tokio als ik zeg dat ik nie wil daarom dat is het probleem ik zat vast denk ik . :zweep:
dankjewel voor jullie antwoorden groetjes ghizlane
wardaroosje
04-05-2003, 11:20
Origineel gepost door ghizlane013
verloven moet dat???
he ik heb een vraagje ik moet gaan verloven met een persoon die ik nie eens ken :( en me vader is overleden maar moet het van me broer en heb namelijk een vriend wie kan me helpen wat ik moet doen want ik ga echt niet met die persoon trouwen :kwaad:
dankjewel ik w8 ant doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii bslemaaa :kwaad: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
nou je moet kijken of er iemand anders met je broer kan praten
maar weet hij wil alleen het goede voor jou incha allah.......................
maar als je echt niet wil dan moet je het niet doen en laat zoals de andere zeggen je vriend komen
Warda :zwaai:
Nounousa
04-05-2003, 14:58
Miskiena....:rolleyes:
samiratjee
04-05-2003, 15:07
Origineel gepost door Hindje
Miskiena....:rolleyes:
beetje aardiger mag ook wel :rolleyes:
:) of reageer helemaal niet..kost je minder moeite
Het meest voor de hand liggend is dat je vriend je ten huwelijk vraagt.....er is echter wel een MAAR....
Hij moet er zelf 100 % achter staan en het dus niet als een verplichting zien. Hij moet dus echt zelf ook met je willen trouwen, met andere woorden zijn leven met jou delen...
Het moet namelijk geen liefdadigheids actie worden, indien het wel liefdadigheid is dan zal het vroeg of laat mis lopen en dat gunnen we je niet ...
allah ya7sen la3wen...
thalla fie rasek en alles komt goed insha allah..
Nounousa
04-05-2003, 15:14
Origineel gepost door samiratjee
beetje aardiger mag ook wel :rolleyes:
:) of reageer helemaal niet..kost je minder moeite
Het is de Moeite Waard...
Miskiena... ja.. Zal wel Een beetje aan haar liggen dat haar broer zomaar een onbekende voor haar uitkiest om te trouwen..
Ghizlane: Kan je zeggen dat je broer je volledig vertrouwt?
samiratjee
04-05-2003, 15:26
Origineel gepost door Hindje
Het is de Moeite Waard...
Miskiena... ja.. Zal wel Een beetje aan haar liggen dat haar broer zomaar een onbekende voor haar uitkiest om te trouwen..
Ghizlane: Kan je zeggen dat je broer je volledig vertrouwt?
Ik snap wel waarom haar broer haar wil uithuwelijken...voor een meisje zonder vader is het nu eenmaal moeilijk..zo is het nu eenmaal...enne het is niet aan jou om haar te beoordelen..ze vraagt alleen om advies.
Nounousa
04-05-2003, 15:29
Origineel gepost door samiratjee
Ik snap wel waarom haar broer haar wil uithuwelijken...voor een meisje zonder vader is het nu eenmaal moeilijk..zo is het nu eenmaal...enne het is niet aan jou om haar te beoordelen..ze vraagt alleen om advies.
het was geen oordeel lieve oegtie..
Het was meer een vraag..
Moge Allah swt mij vergeven als ik iets verkeerd heb gezegd..
Moge Allah swt onze onwetendheid vullen met kennis..
Gair inshallah..
" Wij behoren tot Hem en tot Hem keren wij terug"
bint_duh_bledie
04-05-2003, 15:47
wat is dit nou weer voor iets wat een eikel dat hij is dus nu gaat hij bepalen met wie je gaat trouwen is hij wel goed bij zijn hoofd
je zegt net dat je niet met je broer kunt praten
nou dan blijft er dus maar 1 mogelijkheid nee niet weglopen nee
je moet met je zhema verloofde gaan praten
je zegt hem eerlijk dat je niet met hem wil trouwen
en daarmee wil je niet zijn leven verpesten want als je toch met hem trouwt je houd niet van hem dat kun je nooit heel je leven volhouden
zeg hem dat en alles wat je hem te vertelen hebt en ik hoop dat hij zijn zhema aanbod afzegt
en dan hoop ik inshallah dat je met je ware gaat trouwen
want lieverd niemand mag je dwingen te trouwen met iemand die jij niet wil
die broer van jou laat hem eens na kijken want volgens mij is hij nioet helemaal 100%
thalla meid
Bario_Woman
04-05-2003, 17:06
Origineel gepost door ghizlane013
verloven moet dat???
Allereerst.... : LEKKERE BROER HEB JIJ ZEG :kwaad:
Maar goed...als jij echt van je vriend houd en hij van jou dan moeten jullie eens kijken of er een mogelijkheid bestaat dat hij jou hand komt vragen.
Praat er in ieder geval met je broer over voordat hij deze domme actie door laat gaan (sorry hoor meid...met alle respect...maar dit soort mannen kan ik wel :auw:..... respect 4 U )
Succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.